Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Chisos Mountain Lodge
Chisos Mountain Lodge
Bij de Chisos Mountain Lodge kan je kiezen tussen drie verschillende verblijven. Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen? Is er iets dat het ene beter maakt dan het andere? Wij zijn twee vijftigers op roadtrip.
Groeten,
Raf
Groeten,
Raf
Re: Chisos Mountain Lodge
Ja, daar is zeker wel verschil. Wij hebben twee keer een Rio Grande motel room gehad. Zorg er wel voor dat je aan de voorkant zit (met uitzicht op The Window) en niet aan de achterkant. De Casa Grande kamers zijn wat 'massaler', als dat al kan in Big Bend, maar er zijn er meer van en dat geeft meer drukte. De kamers boven leken ons nogal gehorig, vooral de trappen, maar wij zijn daar altijd kritisch op. De Roosevelt cabins zijn lastig te reserveren, er zijn er maar een paar. Zagen er wel leuk uit en liggen mooi. Goede keus, Big Bend! 

- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
ah oei ik heb casa grand geboekt, omdat ik dacht dat die balkon hadden en ik dacht beter zicht.
zou ik dat beter veranderen denk je? denk het zelf wel als ik je uitleg zo lees.
Alle advies welkom
zou ik dat beter veranderen denk je? denk het zelf wel als ik je uitleg zo lees.
Alle advies welkom

Wij hadden de Casa Grande kamer met balkon, koelkast en magnetron. Het is maar een trapje omlaag en dan een trap omhoog. Ik heb geen buren gehoord. Neem wel een zaklantaarn mee want het was knap donker, maar wat een mooie sterrenhemel! Om een uur of acht kwam er een vos bedelen bij de balkons. Hij kreeg van ons niets. Als dank vrat hij een roadrunner voor onze ogen op. Volgens de beheerder van het winkeltje lopen er een stuk of vijf rond om die tijd. Het eten in het restaurant vonden wij duur kleine porties en niet bijzonder. Wij gaan zeker nog een keer terug naar de Big bend.
Ja, de kamers aan de kant van The Window hebben een mooi uitzicht. Maar de sterrenhemel is overal 
Wij waren heel tevreden met onze keus, s'avond lekker rustig op de 'porch' gezeten. We wilden geen beneden- of bovenburen, maar dat is persoonlijk. Restaurant vonden we prima, niet te duur en genoeg keus. Wel eens anders meegemaakt in andere parken.

Wij waren heel tevreden met onze keus, s'avond lekker rustig op de 'porch' gezeten. We wilden geen beneden- of bovenburen, maar dat is persoonlijk. Restaurant vonden we prima, niet te duur en genoeg keus. Wel eens anders meegemaakt in andere parken.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
ah zo die van rio grande zijn gewoon allemaal "gelijkvloers"...
We waren al blij dat we de laatste kamer in Casa Grande konden krijgen want ergens reserveren doen we zelden. Niets mis met deze kamer met groot balion en Javelinas buiten en van het restaurant waren we ook niet onder de indruk. Verder was Big bend fantastisch!.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
heb zonet casa grande gecancelled en in de plaats rio grande geboekt, zo zonder boven/onder buren is dat toch rustiger denk ik. bedankt voor de tip! 

Casa grande is ons erg goed bevallen.
We hadden een beneden unit en erg genoten van wildlife vanaf je veranda elke avond.
Vanuit het huisje de kleine trail was in de avond ook altijd veel wildlife van heel dichtbij.
We willen graag nog een keer omdat we het een prachtig park vonden.
Hoogseizoen schijnt zowiezo vrij rustig te zijn .
Oktober is de temperatuur lager en dan is het veel drukker.
We hadden een beneden unit en erg genoten van wildlife vanaf je veranda elke avond.
Vanuit het huisje de kleine trail was in de avond ook altijd veel wildlife van heel dichtbij.
We willen graag nog een keer omdat we het een prachtig park vonden.
Hoogseizoen schijnt zowiezo vrij rustig te zijn .
Oktober is de temperatuur lager en dan is het veel drukker.
Ok, bedankt! Onze reservatie is gebeurd.
Raf
Raf
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 961 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa