Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Credit card wordt niet geaccepteerd bij O Cirque du Soleil
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Credit card wordt niet geaccepteerd bij O Cirque du Soleil
Ik wil kaartjes kopen voor O van Cirque du Soleil, maar elke keer nadat ik mijn credit card gegevens heb ingevuld wordt de 'transaction not approved'. Dit gaat via het Bellagio systeem. Ik weet zeker dat de kaart nog oke is, heb er gisteren nog het The View hotel in Monument Valley mee gereserveerd.
Weet iemand of het Bellagio systeem een bepaalde manier van invoeren vereist? Volgens mij vul ik alles goed in.
Weet iemand of het Bellagio systeem een bepaalde manier van invoeren vereist? Volgens mij vul ik alles goed in.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: Credit card wordt niet geaccepteerd bij O Cirque du Soleil
Het is een bekend probleem en het ligt niet aan je creditcard.
Ik heb hetzelfde gehad twee jaar geleden. Toen maar telefonisch contact opgenomen en zo mijn kaartje geregeld.
Ik heb hetzelfde gehad twee jaar geleden. Toen maar telefonisch contact opgenomen en zo mijn kaartje geregeld.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Credit card wordt niet geaccepteerd bij O Cirque du Soleil
Nou, dan maar bellen. Bedankt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties