Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Bericht door RNA »

United is prima!
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Doen! United is prima :thumbup:
Afbeelding
siegfried
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door siegfried »

Wat vinden jullie hiervan??? doen of nog wachten , ik wordt het zo stilaan beu te wachten op prijsdalingen /ik ben van plan morgen volgende vlucht vast te leggen voor 1048eur in hoogseizoen 11jul tot 04aug vertrek vanuit brussel met united airlines naar denver / terugkeer met air canada vanuit san francisco naar brussel . Dit voor 8personen / het is veel geld .. maar wat kan ik nog doen / ticket vermeldingen van 750 tot 900euro per persoon vindt ik niet - iedere dag speurde ik de sites af (vanaf oktober) maar voor deze periode is het onmogelijk - nooit zijn de tickets vanuit brussel onder de 1000euro gegaan , op dit had ik niet gerekend in de budgettering van de reis -er zullen een heleboel leuke excursies wegvallen - jammer maar dit is de tol van het hoogseizoen als iedereen wegwil of wegkan omwille werk en vakanties
majtie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door majtie »

Ik wilde de tickets boeken maar opeens schoot de totaalprijs naar bijna 1400 euro zonder uitleg waarom. Heb het toen maar weer even weggeklikt. :roll:
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Stap eerst nog eens binnen in een Connections Travel Shop, de prijzen zijn er altijd lager dan op hun eigen website.
Veel kans dat je zo toch nog een goede deal kunt boeken, zeker voor 8 tickets!
Desnoods met bijboeking van 3 hotelnachten naar keuze.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
majtie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door majtie »

Zelfde reis nu geboekt via vliegtickets.nl Totaalprijs 1191 euro voor 2 personen. Vliegen naar Vegas op 25 augustus en terug via Vegas op 22 september. Nu kan het grote plannen beginnen!!! :clap: :thumbup:
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
siegfried
Amerika-ontdekker

Bericht door siegfried »

beste Isl , heb ik reeds gedaan ,connections heeft een vlucht aangeboden van 1051eur met delta (met minder aantrekkelijke vluchturen) dit in combinatie met de verplichting een huurwagen bij te voegen .. de periode halfjuli tot half augustus is de goudmijn voor de vliegtuigmaatschappijen - wachten tot onze pensionering dan kunnen we voor 550euro zelfde trip maken buiten seizoen (scheelt 4000euro)
iverson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door iverson »

Hier ook het wachten wat beu aan het geraken... Wat een hoge prijzen voor het hoogseizoen!
2 jaar geleden nog richting Vegas voor 560 EUR pp in het hoogseizoen, nu zien we niets onder de 1000 EUR!

We hebben onszelf een deadline opgelegd en willen ten laatste volgende week vrijdag boeken.
Nu kom ik vandaag een vlucht tegen van 1064 EUR pp met aantrekkelijk vluchtschema!

Wat zouden jullie doen? Boeken of wachten tot er toch nog een prijsdaling komt komende week (wetende dat 560 EUR toch iets te optimistisch lijkt)?

Ik weet het, niemand kan voorspelling maken, wil gewoon even jullie mening horen :wink:

iverson
siegfried
Amerika-ontdekker

Bericht door siegfried »

Hoi Iverson , ik heb werkelijk alles gedaan om deftige prijzen te hebben vanaf oktober iedere avond het net afgespeurd , het is frustrerend / als alternatief heb je Rotterdam of Amsterdam die nu goed zitten tov Brussel - WTC heeft tickets van 982euro vertekkend van schiphol / ik ben van Kortrijk en een treinticket schiphol kost ongeveer H/T 82euro / Ook Rotterdam heeft schitterende vluchttijden met British airways voor 1087eur (weer hetzelfde de treintickets kosten plus minus 85eur)
dus is het beter onze pijlen te richten op Zaventem / ik wacht tot dinsdag om te boeken (dit is algemeen de beste dag om te boeken in de week) mocht ik nog onverwachte dalingen zien dan geef ik dat meteen door :( :(
A3
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door A3 »

Tja, iedereen zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje, behalve degenen die al geboekt hebben :cry: .

Ik speur me ook drie slagen in de rondte en wordt er frustie van. Het wisselt steeds. Zo waren er drie weken geleden nog tickets NYC te boeken voor €557 in het hoogseizoen (Jet Airways vanaf Brussel), nu heb ik SPIJT! Want nu betaal je minimaal €800....... Maar ik wacht rustig af. We MOETEN tenslotte niet naar de VS, maar we WILLEN. En komt er een buitenkansje langs, maakt niet uit waar vandaan vertrek, dan slaan we toe. Heb nooit meer betaald dan ca. €550 en dat gaan we nu ook niet doen. Rustig afwachten.......grrrr

MVG

A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

siegfried schreef:beste Isl , heb ik reeds gedaan ,connections heeft een vlucht aangeboden van 1051eur met delta (met minder aantrekkelijke vluchturen) dit in combinatie met de verplichting een huurwagen bij te voegen .. de periode halfjuli tot half augustus is de goudmijn voor de vliegtuigmaatschappijen - wachten tot onze pensionering dan kunnen we voor 550euro zelfde trip maken buiten seizoen (scheelt 4000euro)
Probleem is dat je voor 8 personen moet boeken en dat je reisplannen al vast staan. Dan heb je weinig ruimte als het gaat om het vinden van een mooie deal.
siegfried
Amerika-ontdekker

Bericht door siegfried »

hallo Mtl ,
Inderdaad staat alles reeds vast /alles is geboekt /maar de startdata mag 11of 12 juli zijn tot 4,5of 6augustus maximaal voor einddata / het is echt stressen ,ik ben zowat de man die alles moet organiseren voor 2families en de tickets worden mijn struikelblok ik voel al de nervositeit in de groep en dit is voor mij echt stressen als je niet de goede deals tegenkomt /ik hoop nog op deze week (maar dat zeg ik al minstens 6weken) maar stap voor stap naderen we de big-day .... :wink:
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Heeft er toevallig iemand ervaring met het boeken van vliegtickets voor een grote groep? Ik ben aan het rondvragen voor 120 vliegtickets. Zowel bij connections als exit reizen is dat een werk van lange adem :roll:
Moet ik mij verwachten aan veel duurdere tickets dan als je gewoon enkele besteld? Kwestie van een beetje te kunnen inschatten wat coorecte prijzen zijn en wat niet.
Groetjes,
Carine
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Jeetje, 120 tickets? Dat is wel een heel grote groep. Moeten die in hetzelfde vliegtuig?
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

sachasenne schreef:Heeft er toevallig iemand ervaring met het boeken van vliegtickets voor een grote groep? Ik ben aan het rondvragen voor 120 vliegtickets.
:offtopic:

Aha, gaan we als forum op vakantie? :mrgreen:

Sorry Carine geen ervaring.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

siegfried schreef:hallo Mtl ,
Inderdaad staat alles reeds vast /alles is geboekt /maar de startdata mag 11of 12 juli zijn tot 4,5of 6augustus maximaal voor einddata / het is echt stressen ,ik ben zowat de man die alles moet organiseren voor 2families en de tickets worden mijn struikelblok ik voel al de nervositeit in de groep en dit is voor mij echt stressen als je niet de goede deals tegenkomt /ik hoop nog op deze week (maar dat zeg ik al minstens 6weken) maar stap voor stap naderen we de big-day .... :wink:
Probleem is dat je waarschijnlijk niet voor alle 8 een mooie prijs krijgt. Die mooie deals die je vaak ziet zijn vaak zeer beperkt verkrijgbaar, vaak zijn dat er maar een paar. de rest van de 8 moet dan het volle pond betalen en daardoor krijg je gemiddeld per persoon inderdaad forse prijzen boven de 1000 euro. Misschien moet je eens kijken of het mogelijk is om in verschillende groepjes in aparte vliegtuigen te reizen. Dus dat je de groep verdeelt over 2 of 3 vliegtuigen.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

mtl schreef:Jeetje, 120 tickets? Dat is wel een heel grote groep. Moeten die in hetzelfde vliegtuig?
Nee, dat hoeft niet. Ze mogen verdeeld worden over verschillende vluchten zolang de heen en terugvlucht op dezelfde datum is

@ hinko, nee spijtig genoeg niet het forum :-( Wel de plopsa groep ALS de tickets betaalbaar zijn.
Groetjes,
Carine
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Misschien best rechtstreeks met de maatschappij bellen voor zo'n groep?
Lijkt me dat groepskorting moet kunnen!
Rafc01
Amerika-ontdekker

Bericht door Rafc01 »

Misschien kunnen ze je bij usa-online.be wel helpen...(vragen naar Dave)
Laatst gewijzigd door Rafc01 op 12 jan 2014, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

Of een vliegtuig afhuren? :wink:
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer