Vorig jaar hebben mijn vriend (25) en ik (24) een auto gehuurd en daarmee door Florida gereisd. Meer als voorproefje om te kijken of een autoreis wel wat voor ons zou zijn.
Het is goed bevallen dus dit jaar is dus het Zuidwesten aan de beurt, iets wat ons geweldig mooi lijkt.
Ik zie op het forum veel reisschema's en tips voor overnachtingen en activiteiten voor bepaalde plaatsen maar ik kan niet goed tips vinden waar je moet beginnen met het plannen van je reis...
We zijn van plan om in 25 of 30 dagen een rondreis te maken in September en de voorkeur ligt bij het huren van een auto. Ik heb goedkope vliegtickets gevonden (denk ik tenminste) a 560 p.p. vanaf Las Vegas. Veel routes beginnen in San Fransisco maar in principe kan je ook gewoon vanaf Las Vegas starten met je rondje toch?
En nu... wat is de beste aanpak om onze reis te plannen en zijn er hierbij belangrijke punten die ik in mijn achterhoofd moet houden?
Ik dacht zelf aan bezienswaardigheden opzoeken die je wilt zien en dan daarom heen je reis plannen? Ik vind het lastig doordat er ontzettend veel informatie op je af komt. Florida was in dat opzicht een stuk overzichtelijker.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met tips die betrekking hebben op de voorbereiding van het plannen van de reis zelf