Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas: vragen en discussietopic.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Las Vegas: vragen en discussietopic.
Vanaf het moment dat je de kamer boekt heb je 72 uur om de 2 tickets te verzilveren voor een show. Dat accumulate betekent dat je niet de 2 tickets opspaart voor een andere keer omeen volgende keer bijvoorbeeld 4 tickets hebt om een show mee te boeken.
Dan is het helemaal een top prijs! Cirque tickets doen volgens mij al snel 100 dollar per persoon. Lijkt mij een perfecte deal. Ben er zelf nooit naar toe geweest, maar over Ka heb ik echt nog nooit iets negatiefs gehoord. Hetzelfde geldt voor Love trouwens. Weet wel dat Chris Angel voor het grootste deel (zeer) negatieve beoordelingen krijgt, dus die zou ik overslaan.
Vraagje! 
Wij gaan in Juli met de camper naar Amerika toe, en natuurlijk komen we ook langs Vegas. En het leek ons leuk om daar voor de echte Vegas ervaring in een hotel te slapen, maar wij weten niet waar wij onze RV dan kwijt moeten. Heeft iemand hier daar ervaring mee?

Wij gaan in Juli met de camper naar Amerika toe, en natuurlijk komen we ook langs Vegas. En het leek ons leuk om daar voor de echte Vegas ervaring in een hotel te slapen, maar wij weten niet waar wij onze RV dan kwijt moeten. Heeft iemand hier daar ervaring mee?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Bij de hotels aan de westkant van de strip (Mandalay tot Circus-Circus) kan je de camper sowieso op de parking kwijt, aan de oostkant (MGM tot Wynn) is het even opletten want daar hebben niet alle hotels een eigen open parking maar die hebben dan vaak weer een afspraak met een terrien in de buurt.
Reken er voor beide zijde op dat je een flink stuk moet lopen want je moet achter op het terrein parkeren.
Reken er voor beide zijde op dat je een flink stuk moet lopen want je moet achter op het terrein parkeren.
-
- Amerikakenner
Wij zaten in MGM. We moesten van te voren aangeven dat we met een camper kwamen. Toen we aankwamen reed iemand ons voor naar een oversized parking en bracht ons vervolgens met de auto naar het hotel. Als we nog iets nodig hadden later uit de camper, konden we het via de conciërge aangeven en dan regelden ze vervoer. Dus niet hoeven lopen
. Volgens mij vonden we toen info op de site van MGM hierover.

Ik heb ook op die manier gratis kaartjes gehad. Ik zag de kleine lettertjes over wanneer je die kaartjes moest reserveren pas veel te laat, en ik heb na het inchecken toch nog even aan de concierge gevraagd hoe dat dan nou werkte. En toen konden ze gewoon nog kaartjes voor mij reserveren, alleen had ik toen niet meer zoveel keus natuurlijk! Als je het hotel belt nadat je geboekt hebt dan kunnen ze je vast wel helpen ermee.Rob.melvink schreef:Martijn ik weet wel hoe ik het moet boeken, maar wilde weten hoe het zat met de tickets voor de shows.
Ik heb de shows die erbij staan erbij gezet, dat zijn geen goedkope shows!
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:
Zorgen jullie dan dat de koelkast leeg is of kan hij ergens op stroom staan?
Is er buiten circus-circus trouwens nog een ander kampeerterrein waar je kunt overrnachten?
Is er buiten circus-circus trouwens nog een ander kampeerterrein waar je kunt overrnachten?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Helemaal niet nodig de koelkast werkt als hij geen stroom heeft op gas (lpg)gondelier schreef:Zorgen jullie dan dat de koelkast leeg is of kan hij ergens op stroom staan?
- gondelier
- Amerikakenner
- Contacteer:

Bij het Stratosphere Hotel kun je je Camper ook tegenover het hotel op een grote parkeer plaats parkeren voor meerdere dagen, wij hebben dat ook gedaan in september. We vonden het een super ervaring overnachten in Vegas. Dit hotel ligt op het rustigere deel van de Strip, maar de Deuche (bus die op en neer over de strip rijd) stopt voor het hotel en voor een paar dollar koop je een kaartje waarmee je de hele dag bij zo`n beetje alle hotel`s voor de deur kunt op en uit stappen
succes met plannen, gr Karin

succes met plannen, gr Karin
- Ziggy70
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hallo allemaal,
wij gaan in mei 15 dagen naar het Zuidwesten van de USA en beperken ons tot de National Parks ten Oosten van Vegas en natuurlijk (5-6 dagen) Las Vegas zelf. Nu kan ik me voorstellen dat we ook gewoon een keer overdag alleen aan het zwembad hangen, het is per slot van rekening vakantie en De Strip / Fremont / shows zijn zaken die 's avonds gewoon leuker zijn dan overdag. We gaan met zijn drietjes; mijn vrouw en ik en onze zoon van 10 jaar.
Nu lees ik her en der over een zwembadpolicy bij de hotels en dat sommige zwembaden alleen toegankelijk zijn voor personen van boven 18 jaar. We waren van plan om Downtown 2-3 dagen The Golden Nugget te boeken en op de Strip Flamingo of Monte Carlo (3-4 dagen). Weet iemand hoe het daar zit met die zwembadpolicy? Want als je onderstaande leest wordt je daar natuurlijk niet vrolijk van...
Dus please help! Info is welkom!
wij gaan in mei 15 dagen naar het Zuidwesten van de USA en beperken ons tot de National Parks ten Oosten van Vegas en natuurlijk (5-6 dagen) Las Vegas zelf. Nu kan ik me voorstellen dat we ook gewoon een keer overdag alleen aan het zwembad hangen, het is per slot van rekening vakantie en De Strip / Fremont / shows zijn zaken die 's avonds gewoon leuker zijn dan overdag. We gaan met zijn drietjes; mijn vrouw en ik en onze zoon van 10 jaar.
Nu lees ik her en der over een zwembadpolicy bij de hotels en dat sommige zwembaden alleen toegankelijk zijn voor personen van boven 18 jaar. We waren van plan om Downtown 2-3 dagen The Golden Nugget te boeken en op de Strip Flamingo of Monte Carlo (3-4 dagen). Weet iemand hoe het daar zit met die zwembadpolicy? Want als je onderstaande leest wordt je daar natuurlijk niet vrolijk van...

Is natuurlijk zonde als je een mooi zwembad bij het hotel hebt, waar je geen gebruik van kan maken omdat het adults only is....jerommeke10 schreef:Nog een tip voor families met kids: let goed op wat de zwembad-policy is voor kids. Onze minst aangename ervaring vorig jaar was het mooie zwembad van het Flamingo-hotel: niet toegankelijk voor min18-jarigen.
Dus please help! Info is welkom!
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
@Ziggy:
Wij waren afgelopen juni in The Mirage, NYNY en Aria, maar we hebben overal met onze dochter van 4 kunnen zwemmen hoor.
Een jaar geleden in Stratosphere, Luxor geweest en ook gewoon daar kunnen zwemmen
Wij waren afgelopen juni in The Mirage, NYNY en Aria, maar we hebben overal met onze dochter van 4 kunnen zwemmen hoor.
Een jaar geleden in Stratosphere, Luxor geweest en ook gewoon daar kunnen zwemmen
- Ziggy70
- Amerika-ontdekker
Hallo Henny,
dank voor je reactie! Mirage en Aria zijn van een (veel) hogere prijsklasse dan Flamingo, Monte Carlo en Golden Nugget, en in die prijsklasse (max. 100 euro p.n.) zijn we aan het kijken. New York zit meer in de buurt qua prijs. We zijn ook specifiek aan het kijken welk hotel een mooi zwembad heeft (o.a. Golden Nugget met zijn Shark Tank), maar het zou dan zoals al gezegd zonde zijn als we er niet allemaal in zouden mogen....
Vraag over de zwembadpolicy is ook alleen voor overdag, ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat hotels na een bepaalde tijd 's avonds geen kinderen meer in het zwembad willen hebben
.
Gr.
Hans
dank voor je reactie! Mirage en Aria zijn van een (veel) hogere prijsklasse dan Flamingo, Monte Carlo en Golden Nugget, en in die prijsklasse (max. 100 euro p.n.) zijn we aan het kijken. New York zit meer in de buurt qua prijs. We zijn ook specifiek aan het kijken welk hotel een mooi zwembad heeft (o.a. Golden Nugget met zijn Shark Tank), maar het zou dan zoals al gezegd zonde zijn als we er niet allemaal in zouden mogen....

Vraag over de zwembadpolicy is ook alleen voor overdag, ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat hotels na een bepaalde tijd 's avonds geen kinderen meer in het zwembad willen hebben

Gr.
Hans
Waarom kijk je niet op de websites van de hotels zelf? Dat lijkt mij de meest betrouwbare informatie.Ziggy70 schreef: Vraag over de zwembadpolicy is ook alleen voor overdag, ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat hotels na een bepaalde tijd 's avonds geen kinderen meer in het zwembad willen hebben![]()
Bij Flamingo staat duidelijk vermeld dat de Go Pool alleen voor 21+ is en de Beach club pool 'family friendly'.
http://www.flamingolasvegas.com/things- ... -pool.html
http://www.flamingolasvegas.com/things- ... -pool.html
Monte Carlo meldt geen leeftijdsgrenzen.
http://www.montecarlo.com/pool-amenities/pool.aspx
Bij Golden Nugget staat dat de Hideout 16+ is en bij de Tank staan geen leeftijdsgrenzen.
http://www.goldennugget.com/LasVegas/po ... ideout.asp
http://www.goldennugget.com/LasVegas/pool_thetank.asp
Overigens zijn de zwembaden over het algemeen alleen overdag geopend en sluiten om 17 of 18 uur.
Openingstijden zijn nu trouwens niet voor elk hotel goed te vinden, omdat het winter is en een deel van de zwembaden nu gesloten is.
(Openingstijden wisselen per seizoen)
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
- Ziggy70
- Amerika-ontdekker
Top Annet, thanks! 
Waarschijnlijk valt Flamingo dan af, als het grote zwembad niet bezocht kan worden...

Waarschijnlijk valt Flamingo dan af, als het grote zwembad niet bezocht kan worden...

- Nieka
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ziggy, heb je ook al naar Stratosphere gekeken?
Geen tophotel, ook gelegen op zowat het einde van de strip, maar mijn zoon van 13 wordt helemaal gek als hij de tower ziet
en ik heb niets gevonden over leeftijdsgrens aan het zwembad...
de prijs valt reuze goed mee (wij hebben geboekt voor 2 nachten in juli, kamer met 2 queens, voor 64 €)
Geen tophotel, ook gelegen op zowat het einde van de strip, maar mijn zoon van 13 wordt helemaal gek als hij de tower ziet

en ik heb niets gevonden over leeftijdsgrens aan het zwembad...
de prijs valt reuze goed mee (wij hebben geboekt voor 2 nachten in juli, kamer met 2 queens, voor 64 €)
Voor het geval iemand binnen 90 dagen in Las Vegas is en met twee personen bij het Paris-buffet wil eten: hier is een Groupon voor 50% korting en een fles wijn!
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
De reguliere zwembaden van de hotels zijn toegankelijk voor iedereen. Alleen het topless deel is 18 of 21+Ziggy70 schreef:Hallo Henny,
dank voor je reactie! Mirage en Aria zijn van een (veel) hogere prijsklasse dan Flamingo, Monte Carlo en Golden Nugget, en in die prijsklasse (max. 100 euro p.n.) zijn we aan het kijken. New York zit meer in de buurt qua prijs. We zijn ook specifiek aan het kijken welk hotel een mooi zwembad heeft (o.a. Golden Nugget met zijn Shark Tank), maar het zou dan zoals al gezegd zonde zijn als we er niet allemaal in zouden mogen....![]()
Vraag over de zwembadpolicy is ook alleen voor overdag, ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat hotels na een bepaalde tijd 's avonds geen kinderen meer in het zwembad willen hebben.
Gr.
Hans

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Ziggy70
- Amerika-ontdekker
We zijn in mei een paar dagen in Vegas, voorafgaand aan onze rondreis eerst 2 nachten Golden Nugget, en aan het eind nog eens 3-4 nachten Strip. Wat is dan het beste of leukste hotel met een zoon van 10? New York New York of Monte Carlo? Prijzen liggen niet zover uit elkaar zag ik al, maar we twijfelen nog over welk van deze twee hotels: Strip View / zwembad / algemene sfeer etc.
Hoe kopen jullie bij de amerikaanse groupon. Bij mij lukt dit niet omdat het billing adress in USA/Canada moet liggen?Amikix schreef:Voor het geval iemand binnen 90 dagen in Las Vegas is en met twee personen bij het Paris-buffet wil eten: hier is een Groupon voor 50% korting en een fles wijn!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht