Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Beste site om hotel te boeken?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
kiamzo
Amerikakenner

Re: Beste site om hotel te boeken?

Bericht door kiamzo »

Bij ebookers komt er regelmatig korting nu 20%
Jer_013
Amerika-newbie

Bericht door Jer_013 »

Weet iemand of je die kortingscode van ebookers ook meerdere keren kan gebruiken?
Marky Mark
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Marky Mark »

Jer_013 schreef:Weet iemand of je die kortingscode van ebookers ook meerdere keren kan gebruiken?
Ja hoor, geen enkel probleem.
Jer_013
Amerika-newbie

Bericht door Jer_013 »

Ok super, bedankt! :thumbup:
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

Ik heb de afgelopen 2 weken al onze hotels tijdens onze rondreis vastgelegd. Na uitgebreid vergelijken van prijzen en waarderingen op kayak.com, trivago.nl en tripadvisor.com bleek ebookers.nl dit keer voor ons vaker het voordeligst door hun 20% kortingsactie op veel hotels. Al met al een paar mooie hotels voor scherpe prijzen kunnen boeken.
Vanaf vandaag is de kortingscode trouwens vervangen door 15% korting.

Bijkomend mijn tip:
- Maak eerst gratis (en eenvoudig) een account aan bij Spaarwinkelen.nl en klik via die site naar gewone ebookers.nl
- Per gemaakte hotelboeking krijg je na een tijdje 15 euro op je spaarwinkelaccount bijgeboekt. Uitbetaling daarvan gaat vervolgens gewoon naar je eigen bankrekening.
--> Vooral bij losse hotelovernachtingen zorgt dit nog eens voor een mooie extra "korting". Voor zover ik het zie kan dit gewoon in combinatie met de ebookers kortingscode.
- Bij andere boekingssites als bijvoorbeeld Hotels.com en Expedia.nl krijg je een percentage van het boekingsbedrag gestort (vaak 5-6 %) op je spaarwinkelaccount.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
MatthieuRousselle
Amerika-ontdekker

Bericht door MatthieuRousselle »

Gebruikt iemand soms hotelsone.com?
FrankW

Bericht door FrankW »

Express Deals van Priceline gebruik ik bijna altijd. Vaak kan je van te voren uitzoeken welk hotel het wordt door via de gewone reserveringen op het aantal sterren en de Guest Rating te zoeken. Maar als je 3+ sterren en een hoge Guest Rating uitzoekt is het altijd goed.
LindaH
Amerikafan
Partner van: RemcoUSA
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LindaH »

Gebruik eigenlijk altijd Bookings.com, bevalt me prima, alles in 1 overzicht ook via een app op je mobiel.
Soms ook via de websites zelf (motel6 is vaak uitverkocht op bookings en via de site zelf nog wel. Dit is naar mijn weten ook echt een budget hotel.
Maak vooral veel werk van je vrije tijd.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

kiamzo schreef:Bij ebookers komt er regelmatig korting nu 20%
Het is nu 15%.
Maar alleen voor niet-annuleerbare boekingen. Staat niet erg duidelijk aangegeven; je moet even zoeken naar de cancelation policy.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
SarahB
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door SarahB »

Frasi schreef:
Het is nu 15%.
Maar alleen voor niet-annuleerbare boekingen. Staat niet erg duidelijk aangegeven; je moet even zoeken naar de cancelation policy.
Als je via je je Mastercard een annuleringsverzekering hebt, kan je altijd kosteloos annuleren, toch? Heb nl. net een Mastercard aangeschaft, daar is een annuleringsverzekering bij vanaf een reis/trip van 1 overnachting, maar ik kan het mij zo moeilijk voorstellen... Dan zou je àltijd àlles kosteloos kunnen annuleren? Of is er een addertje?
*edit* laat maar, er moet natuurlijk wel een "geldige oorzaak" zijn voor je annulering met Mastercard.
Sorry voor deze nutteloze post!
Marky Mark
Amerika-ontdekker

BigAppleLover schreef:Ik heb de afgelopen 2 weken al onze hotels tijdens onze rondreis vastgelegd. Na uitgebreid vergelijken van prijzen en waarderingen op kayak.com, trivago.nl en tripadvisor.com bleek ebookers.nl dit keer voor ons vaker het voordeligst door hun 20% kortingsactie op veel hotels. Al met al een paar mooie hotels voor scherpe prijzen kunnen boeken.
Vanaf vandaag is de kortingscode trouwens vervangen door 15% korting.

Bijkomend mijn tip:
- Maak eerst gratis (en eenvoudig) een account aan bij Spaarwinkelen.nl en klik via die site naar gewone ebookers.nl
- Per gemaakte hotelboeking krijg je na een tijdje 15 euro op je spaarwinkelaccount bijgeboekt. Uitbetaling daarvan gaat vervolgens gewoon naar je eigen bankrekening.
--> Vooral bij losse hotelovernachtingen zorgt dit nog eens voor een mooie extra "korting". Voor zover ik het zie kan dit gewoon in combinatie met de ebookers kortingscode.
- Bij andere boekingssites als bijvoorbeeld Hotels.com en Expedia.nl krijg je een percentage van het boekingsbedrag gestort (vaak 5-6 %) op je spaarwinkelaccount.
Ik doe hetzelfde als jij. Op deze manier ruim 400 euro voordeel behaald op 23 overnachtingen voor de volgende vakantie.
Marky Mark
Amerika-ontdekker

Frasi schreef:
Het is nu 15%.
Volgens mij geldt de 15% kortingscode (HAPPY15) ook gewoon voor annuleerbare boekingen hoor.
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

Volgens mij geldt het inderdaad ook voor annuleerbare boekingen. In ieder geval gold dat wel voor mijn boekingen met de 20% kortingscode.

Ebookers.DE heeft op dit moment trouwens ipv 15% korting wèl een kortingscode lopen van 20%.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
flex123
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door flex123 »

ik heb voor mijn komende ny+ florida reis 3 hotels via hotwire.com geboekt, scheelt aanzienelijk in de prijs, en via betterbidding.com is meestal wel te achterhalen om welk hotel het gaat.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

BigAppleLover schreef:Volgens mij geldt het inderdaad ook voor annuleerbare boekingen. In ieder geval gold dat wel voor mijn boekingen met de 20% kortingscode.

Ebookers.DE heeft op dit moment trouwens ipv 15% korting wèl een kortingscode lopen van 20%.
En die code is?...LOVE20TRAVEL
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Hier een handig overzicht met de actuele code's van Ebookers.de

En nog veel meer andere kortingscodes :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer