Ik ben bezig met het plannen van een rondreis vanaf Boston, waarschijnlijk gaan we in juni 2014. In principe hebben we 11 of 12 dagen de tijd om een rondje vanaf Boston te rijden. Daarna gaan we vanuit Boston met de trein naar New York, waar we 4 volle dagen willen verblijven. Dit klinkt misschien een beetje onlogisch, maar mijn man vindt het erg leuk om met de trein te reizen en het is goedkoper om de auto weer in Boston af te leveren, dan in New York. Ook lijkt Cape Cod me leuk om te bezoeken. In New York parkeren lijkt me geen optie, vandaar dus deze constructie. Mocht iemand een ander briljant plan hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag

Op dit moment heb ik het volgende reisplan opgesteld:
Dag Van Naar
1 Amsterdam - Boston
2 Boston
3 Boston
4 Boston - Bar Harbor
5 Bar Harbor (bezoek Acadia NP)
6 Bar Harbor - Conway/Lincoln
7 Conway/Lincoln (Kancamagus Highway, Franconia Notch SP)
8 Conway/Lincoln - Adirondacks?
9 Adirondacks? - Watkins Glen SP
10 Watkins Glen SP - New Haven
11 New Haven - Boston (via Cape Cod)
12 Boston - New York (per trein)
13 New York
14 New York
15 New York
16 New York
17 New York - Amsterdam
Ik zit nog te twijfelen wat te doen vanaf het moment dat we uit Conway of Lincoln vertrekken. Heeft iemand goede suggesties? Richting het westen rijdend komen we door de Adirondacks. Is 1 overnachting daar voldoende of te weinig? Wat kunnen we daar in die (beperkte) tijd doen? We zijn overigens niet echte wandelaars, ik ben nog aan het revalideren van een voetoperatie. Een paar kilometer lopen lukt wel, maar ook niet veel meer. En wat is dan een goede plaats om te overnachten?
Watkins Glen SP lijkt me zeer mooi om te bezoeken, vandaar uit willen we weer terug naar Boston, via Cape Cod. Wat is daar onderweg naar toe nog te bezichtigen? Of wordt dat een reisdag? Ik vind het persoonlijk wel fijn om af en toe 2 nachten ergens te blijven, zodat we niet constant onderweg zijn, al snap ik dat het moeilijk wordt met het beperkte aantal dagen dat we hebben en alle dingen die we willen zien/doen. Eventueel kan ik nog een dag toevoegen, zodat we pas op dag 18 weer terug naar NL vliegen.
Zoals je kan lezen, heb ik nog een hoop vragen... Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!