Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Young driver (21) advies gevraagd

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
NanD
Amerika-newbie

Re: Young driver (21) advies gevraagd

Bericht door NanD »

Dat begrijp ik, waren we niet van plan. Die paar euro is het niet waard om het risico te lopen, en daarbij zijn wij wel tamelijk volgens de regeltjes haha.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik zou je willen aanraden dit topic eens door te lezen, dan kun je eens bekijken wat er zou kunnen gebeuren als het 'mis' gaat:
Ik heb me hier aangemeld omdat ik en wat van mijn vrienden een stomme fout gemaakt hebben en we ween nu niet wat we ermee aanmoeten.... Afgelopen maand zijn we op roadtrip geweest door Amerika, we hadden onze auto gehuurd bij Hertz. Daar we alle onder de 24 zijn hadden we besloten om maar een iemand als bestuurder aan te geven, maar we hebben wel allemaal gereden. Een van mijn vrienden die dus niet de bestuurder was heeft toen een ongeluk gehad met de auto en Hertz vergoed dit niet daar het contractbreuk betreft. Nou hadden we allemaal een reisverzekering, maar die denkt geen gehuurde zaken.... De bestuurder moet dus nu betalen voor de schade... We hebben recent een brief ontvangen uit Amerika waar dit alles in staat, kan iemand van hier ons advies gegeven hierover??
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... t=danielle
NanD
Amerika-newbie

Bericht door NanD »

Het scheelt sowieso al dat wij maar met zijn tweeën zijn.
mikehoutsma
Amerika-newbie

Bericht door mikehoutsma »

Bij Hertz Gold Family kan ik me helaas nog niet aanmelden, want op dit moment ben ik nog geen 21 .. balen
Stephaa schreef:Pech onderweg of iets dergelijk.. Dan sta je niet garant voor een nieuwe auto en waarschijnlijk wel een boete... Dan maar 400euro meer.. En goed verzekerd.. :P
Helemaal mee eens :P en ik heb ook geen zin om in de gevangenis oid terecht te komen, wie weet wat ze met je doen :o :shock: hahaha
SabAr schreef:Via rentalcars.com, 21 jaar ingevuld en pickup en delivery bij SF airport kom je voor die datums rond 650 euro uit
+ $20-$25 maal 27 dagen = $540-$675 :cry: maar verder zeker een van de goedkoopste!
Stephaa schreef:He! Toevallig, mijn vriend en ik (23 en 21 jaar) gaan 1 juli tm 6 augustus t zelfde doen :D (SFO-SFO)
Haha dat is ook toevallig inderdaad :D wie weet staan we in de supermarkt of het tankstation plotseling naast elkaar, in South-West USA :lol: !
Ik keek net even op sunnycars.nl maar pas wel op dat je het juiste pakket kiest! Ik zie hier dat je een optie moet aanvinken waarbij de YoungDriverFee in het pakket zit (All-in/FP/AD/UA).
http://www.sunnycars.nl/booking/cardeta ... /1000/l/nl
Prijs schiet dan meteen met +/- €700 omhoog :shock:

Verder heb ik bij Kilroy een offerte aangevraagd. Hier wacht ik nog op. Ik schat dat ik voor die 27 dagen uiteindelijk op een prijs van rond de €1200 uit zal komen voor een midsize SUV (Ford Escape).
Budget is voor zover ik heb gezien de goedkoopste midsize SUV aanbieder: via ebookers €678, via budget.de zelf €981 (?? :blink: ), via ebookers.de €707, via rentalcars €685 (allen exclusies Young Driver Fee).
Elba2320
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Elba2320 »

mikehoutsma schreef:Bij Hertz Gold Family kan ik me helaas nog niet aanmelden, want op dit moment ben ik nog geen 21 .. balen
Misschien kan je (gratis) lid worden van USAA? Om je online aan te melden bij hen heb je een social security nummer nodig, m.a.w. je moet dus permanent in de VS wonen maar op Flyertalk.com zijn verschillende Europeanen erin geslaagd om lid te worden door gewoon met die mensen te bellen. Misschien kan jij dat ook proberen? Het kan u een hoop centen besparen. :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer