Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
kevin5
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!

Bericht door kevin5 »

Gisteren geboekt bij Cheaptickets.nl

28/6 DUS - LHR - DEN, 11/7 DEN - ORD - DUS

Prijs 672 euro
A3
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door A3 »

Voor degenen die snel en goedkoop in Barcelona kunnen komen: enkele data hoogseizoen BCN - NYC €510 met Virgin/BA

http://matrix.itasoftware.com/view/flig ... 25e268cfbf

MVG

A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
RiaK
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door RiaK »

Vanmiddag gelezen (in de Elsevier) dat er een nieuwe site is:http://www.weflycheap.nl/waar je kunt zien hoe je reis goedkoper kan zijn als je op een andere dag vliegt, of als bereid bent om bijvoorbeeld heen te vliegen vanuit Amsterdam en terug op Düsseldorf. Misschien is deze site hier nog niet bekend en kun je er je voordeel mee doen. Het zal niet in alle gevallen ook de fijnste manier zijn om te reizen, maar voor sommigen hier maakt dat niet, als de vluchtprijs maar goed is :wink:
cvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door cvr »

Net als een aantal anderen hier begin ik me toch wel zorgen te maken over de ticketprijzen in het hoogseizoen. Ik moet voor onze zoon een ticket boeken voor de periode 15 Juli - 15 Aug (datums zijn flexibel) naar Las Vegas.

Ik zoek al sinds November met AMS/DUS/BRU als mogelijk vertrekpunten en LAS/LAX als eindbestemming (LAX - LAS retour is maar 100 Euro dus een goede prijs naar LAX is ook welkom). Ik zoek op Kayak (.de en .com), op de bekende http://matrix.itasoftware.com, op momondo, skyscanner en vliegwinkel. Soms loop ik tegen prijzen aan rond de 950 Euro met vaak enorme overstaptijden, een beetje redelijke overstaptijd gaat meteen richting de 1100 Euro.

Het is al vaker hier geschreven, rond de 700-750 Euro (en een enkele keer rond de 600 Euro) zijn prijzen die we in de laatste jaren in het hoogseizoen hebben betaald voor West Coast. Ik heb nog even naar vorig jaar gekeken maar de zomer tickets zijn toen toch echt geboekt op 4 januari.

Ik weet dat het een glazen bol is maar als iemand hier nog goede tips heeft zijn ze meer dan welkom!
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Tja blijven zoeken en verschillende site's in de gaten houden.

United had vorig jaar in maart een Flash deal (rond 450 euro) naar oa LAX in de zomer. (Geen garantie natuurlijk dat ze het dit jaar weer hebben)

Hou ook onderstaande site's in de gaten:
http://ticketspy.nl/
http://www.urlaubspiraten.de/
http://www.holidaypirates.com/
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

RiaK schreef:Vanmiddag gelezen (in de Elsevier) dat er een nieuwe site is:http://www.weflycheap.nl/waar je kunt zien hoe je reis goedkoper kan zijn als je op een andere dag vliegt, of als bereid bent om bijvoorbeeld heen te vliegen vanuit Amsterdam en terug op Düsseldorf. Misschien is deze site hier nog niet bekend en kun je er je voordeel mee doen. Het zal niet in alle gevallen ook de fijnste manier zijn om te reizen, maar voor sommigen hier maakt dat niet, als de vluchtprijs maar goed is :wink:
he? Dat is/lijkt wel een ticketspy.nl kopietje
A3
Amerikakenner

Bericht door A3 »

Heb via de google matrix leuke tarieven gevonden voor het hoogseizoen naar New York. Maar ze zijn nergens te vinden/boeken, ook niet bij de airline zelf. Heb contact gehad met vliegwinkel.nl om te kijken of zij het kunnne boeken. Hadden nog nooit van ITA Google Matrix gehoord, maar gingen toch kijken.....

Ben benieuwd?

MVG
A3
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Vinkje aan of uit?

Only show flights and prices with available seats

Edit: Dat maakt voor mijn zoekopdracht ook niet echt verschil :oops:
A3
Amerikakenner

Bericht door A3 »

Hinko schreef:Vinkje aan of uit?

Only show flights and prices with available seats

Edit: Dat maakt voor mijn zoekopdracht ook niet echt verschil :oops:
Vinkje aan! Of course :D

MVG
A3
A3
Amerikakenner

Bericht door A3 »

Helaas. Ze konden niets voor me doen bij Vliegwinkel.nl.

Gelukkig maar.... want ik heb inmiddels wel kunnen boeken:

29/9 DUS-NYC rechtstreeks
19/7 MIAMI-NYC-DUS

Hoogseizoenprijs €587pp inclusief alles. WE vliegen met Lufthansa & United!

Blij mee!!!

Kijk allen op http://www.flugladen. de en goochel met de data's. De ene of andere dag kan HEEL veel schelen!

MVG
A3
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

mooie deal, gefeliciteerd :thumbup:
Maar je data kloppen denk ik niet ..
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Zal 29/6 zijn, mooie deal, ben benieuwd naar je planning van NY naar Orlando :thumbup:
A3
Amerikakenner

Bericht door A3 »

ina schreef:Zal 29/6 zijn, mooie deal, ben benieuwd naar je planning van NY naar Orlando :thumbup:
Inderdeed; 29/6

Grove planning (eerste idee):

1. New England (Hudson, Boston, Cape Cod)
2. New York City
3. Greyhound naar Philadelphia
4. Amtrak naar Savannah
5. Weekje uitrusten in Kissimmee
6 YES!

Suggesties?

MVG
A3
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

@A3 Cape cod , Hyannis, heel goed Italiaans restaurant, Di Parma. Ook hebben we daar in de buurt een walvistocht gedaan, was heel leuk.
Johnaton
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Johnaton »

A3 schreef:Helaas. Ze konden niets voor me doen bij Vliegwinkel.nl.

Gelukkig maar.... want ik heb inmiddels wel kunnen boeken:

29/9 DUS-NYC rechtstreeks
19/7 MIAMI-NYC-DUS

Hoogseizoenprijs €587pp inclusief alles. WE vliegen met Lufthansa & United!

Blij mee!!!

Kijk allen op http://www.flugladen. de en goochel met de data's. De ene of andere dag kan HEEL veel schelen!

MVG
A3
Flugladen.de is de duitse versie van budgetair.be, maakt het eigenlijk niks uit of je nu daar besteld of op de belgische website? Op de duitse website zijn onze tickets immers nog 20 euro goedkoper vreemd genoeg... om de één of andere reden denk ik dan altijd dat er ergens een addertje onder het gras moet zitten?!
Afbeelding
cvr
Amerikafan

Bericht door cvr »

A3 schreef:Heb via de google matrix leuke tarieven gevonden voor het hoogseizoen naar New York. Maar ze zijn nergens te vinden/boeken, ook niet bij de airline zelf. Heb contact gehad met vliegwinkel.nl om te kijken of zij het kunnne boeken. Hadden nog nooit van ITA Google Matrix gehoord, maar gingen toch kijken.....

Ben benieuwd?

MVG
A3
http://www.hipmunk.com maakt gebruik van de Google matrix tarieven en linkt je door naar Amerikaanse agenten waar je kunt boeken. Ik heb onze vluchten vorig jaar geboekt bij Orbitz en dat ging via hipmunk. Is allemaal prima verlopen maar hou wel de dollarkoers in de gaten want je rekent uiteraard af in US dollars.

Wel raar trouwens als je in de reiswereld zit en nog nooit van ITA hebt gehoord. Heel veel grote maatschappijen en boekingsbedrijven maken gebruik van die software: http://www.itasoftware.com/
cvr
Amerikafan

Bericht door cvr »

Johnaton schreef:
Flugladen.de is de duitse versie van budgetair.be, maakt het eigenlijk niks uit of je nu daar besteld of op de belgische website? Op de duitse website zijn onze tickets immers nog 20 euro goedkoper vreemd genoeg... om de één of andere reden denk ik dan altijd dat er ergens een addertje onder het gras moet zitten?!
Ik heb eens op ticketspy gelezen dat Flugladen op de Duitse markt meer concurrentie heeft en daarom geen reserveringskosten berekend. Ik heb onze meivakantie via Flugladen geboekt en ik kan de vluchten keurig terugvinden op de website van de vliegmaatschappij onder "manage my booking" dus dat ziet er allemaal goed uit.
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Holadiejeee, voor 583 € p.p. Ams - Las Vegas op 29/8 en op 13/9 weer terug.
Hier zijn we heel blij mee...vanuit Bru was het zo'n 200 euro pp duurder. Dus we gaan een nachtje slapen bij Schiphol.
We hebben geboekt bij budgetair.be. Alles is prima in orde op het eerste zicht.

Stoeltjes meteen gereserveerd...we zijn er al klaar voor !
Nu plannen maar....!

Flugladen.de was nog zo'n 12 € pp goedkoper, maar indien er probs zijn, dan los ik dat toch liever op inhet Nederlands.

Iemand een ideetje voor een goed hotel bij de luchthaven Schiphol?
Hansi1959
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Hansi1959 »

Zojuist ook via BudgetAir geboekt bij Lufthansa. Deze keer voor de 1e maal vertrek van af Dusseldorf. Normaal vliegen wij altijd vanaf Brussel, maar dat is dit jaar minimaal 200 euro duurder dan Dusseldorf (en is voor ons even ver rijden). Lang gewacht op interessante aanbiedingen maar die vallen dit jaar voor het hoogseizoen nogal tegen.
Nu geboekt voor 789 euro DUS <-> LAS begin juli met goede tijden voor vertrek / overstap (1x overstap). Niet unhappy …
Als ik het goed zie dan wordt het transcontinentale deel door Lufthansa uitgevoerd (zeker niet verkeerd) en de binnenlandse vlucht door United.
No guts, no glory!
recidivist
Amerikafan

Bericht door recidivist »

Iemand een ideetje voor een goed hotel bij de luchthaven Schiphol?
Vaak op vakantieveilingen.nl een aanbieding van een 4* mistery hotel (is vaak Mercure).
Eenvoudige kamers maar je wordt netjes met de shuttle van het hotel naar schiphol gebracht en terug.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer