Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstellen: anneriekeo

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
anneriekeo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Voorstellen: anneriekeo

Bericht door anneriekeo »

Hoi!

Ik heb al (heel asociaal) zonder mijzelf voor te stellen een post geplaatst op dit forum en gereageerd op een paar berichten. Mijn naam is Annerieke, anneriekeo op het forum. Ik ben mei vorig jaar voor het eerst in Amerika geweest en toen heb ik in NYC een taalcursus gevolgd, drie weken lang. Inmiddels ook besmet met het Amerika-virus en met een beetje geluk verhuis ik over twee weken naar LA om daar een traineeship (J1-visum) te gaan doen in het Hilton Universal. Ik ben te volgen via mijn blog; anneriekeoudshoorn.blogspot.com

Groet, Annerieke
Werd verliefd op New York City, woont in LA tot 7 februari 2015 en hoopt daarna weer terug te kunnen komen op een H1B.
http://anneriekeoudshoorn.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Voorstellen: anneriekeo

Bericht door Mrvanilla »

Welkom :). Wat een spannend vooruitzicht! Ik vond LA een fantastische stad, waar we vorig jaar veels te kort zijn verbleven en vandaar dit jaar weer terug gaan. Hoe lang zou je gaan? Succes!
Groetjes,
Daniel
anneriekeo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door anneriekeo »

Hoi Daniël! Dankjewel! Als het goed is en ik dinsdag m'n visum krijg, dan ga ik voor een jaar! Ik ben heeeeeeel benieuwd, ben er nog nooit geweest, maar het lijkt mij een super veelzijdige stad met (bijna) altijd mooi weer. Heerlijk!
Werd verliefd op New York City, woont in LA tot 7 februari 2015 en hoopt daarna weer terug te kunnen komen op een H1B.
http://anneriekeoudshoorn.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Nou, ik duim met je mee dinsdag. Een jaar naar Los Angeles...mij heb je in ieder geval jaloers :thumbup:
Groetjes,
Daniel
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer