Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ervaring Delta airline
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: ervaring Delta airline
Ja, dat van die zachte landingen herken ik, zelfs bij de tussenvluchten. Lijkt me moeilijk te geloven dat het bedrijfsgebonden is. Eerder geluk met de piloten en de wind denk ik.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
@Paul, Als je een volgende vlucht boekt kun je op seatguru vinden onder welke stoelen zo een doos staat. Ik kies altijd een stoel uit waar geen doos staat !
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
@Frans, ik deed dat eigenlijk altijd alleen voor de heenvluchten, omdat ik dan altijd langs het raam wil zitten, maar idd gaat het nu op de terugweg ook eerst even via seatguru. 

- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ja, landingen hangen van de piloot af .... een stuiter is vast een leerling , die moeten het toch ook oefenen

die logica ontgaat mij volkomen...zelfs tijdens tussenvluchten

Ik ga ook voor het eerst vliegen met delta. Op seatguru kun je inderdaad de plattegronden zien. Hartstikke handig, maar ik mis alleen de deuren waar de slurf aan komt. Ik heb een relatief korte overstaptijd en wil dus het liefst zo dicht mogelijk bij deze deur zitten.
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Da's vooraan links ... maar tenzij je diep in de beurs tast, kom je niet zo heel dichtbij te zitten ...
Voor internationale vlucheten vaak de 2e deur van voren, net achter business class en aan de voorkant van economy.
Het hangt voornamelijk af van het vliegveld, niet het vliegtuig.
Het hangt voornamelijk af van het vliegveld, niet het vliegtuig.
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 44
Het prettige van Delta is, vind ik, dat je kunt overstappen op bijvoorbeeld Detroit of Minneapolis. De douane en immigratieprocessen verlopen daar vele malen vlotter (en vriendelijker) dan bijvoorbeeld LA, New York of Washington.
Ik vlieg twee keer per jaar naar de VS en kies er tegenwoordig voor om met een tussenstop op DTW of MSP naar mijn eindbestemming te vliegen. Je moet wel voldoende tijd plannen tussen de twee vluchten op de heenreis, terugreis kan met een uurtje. Verder vind ik de KLM wel net wat beter dan DL al heeft DL veel gedaan aan upgrade entertainmentsysteem en comfort stoelen. Ik reis zelf altijd economy comfort; prima produkt voor een relatief kleine meerprijs.
Ik vlieg twee keer per jaar naar de VS en kies er tegenwoordig voor om met een tussenstop op DTW of MSP naar mijn eindbestemming te vliegen. Je moet wel voldoende tijd plannen tussen de twee vluchten op de heenreis, terugreis kan met een uurtje. Verder vind ik de KLM wel net wat beter dan DL al heeft DL veel gedaan aan upgrade entertainmentsysteem en comfort stoelen. Ik reis zelf altijd economy comfort; prima produkt voor een relatief kleine meerprijs.
alle 50 staten bezocht!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3182 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-