Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis PeerVL: twee weekjes USA in april, wie helpt :)
Reis PeerVL: twee weekjes USA in april, wie helpt :)
Dag mensen,
Ik ga met mijn vader twee weekjes naar Amerika. Heerlijk. Zin in. Logisch. Ik ben in 2010 al eens in Amerika geweest. Mijn pa nog nooit. We gaan in april. In de zomer moet ik zelf natuurlijk met moeder de vrouw op vakantie. Net als mijn pa. We hebben dit plan met een fles wijn erbij in elkaar gezet. Het zat eerst niet in de planning. Met andere woorden: we willen snel boeken. April is niet ver weg meer. De planning is de volgende:
04-04 : AMS-San Francisco (aankomst in de avond)
05-04 : San Francisco
06-04 : San Francisco - Monterey (laat vertrekken naar Monterey)
07-04 : Monterey - Morro Bay (17 Mile Drive, Point Lobos, Big Sur, Nepenthe, Julia Pfeifer, San Simeon)
08-04 : Morro Bay - Ridgecrest
09-04 : Ridgecrest - Furnace Creek
10-04 : Furnace Creek - Las Vegas
11-04 : Las Vegas
12-04 : Las Vegas - Page (Upper Antelope Canyon, Horseshoe Bend)
13-04 : Page - Grand Canyon
14-04 : Grand Canyon - Kingman
15-04 : Kingman - Joshua Tree - Twenty Nine Palms
16-04 : Twenty Nine Palms - Los Angeles
17-04 : Los Angeles
18-04 : Los Angeles - Amsterdam
Ik hoor mensen denken: Goh. Waarom niet vanuit Morro Bay door naar LA en vanuit daar verder. Nou dat zal ik vertellen: Death Valley is een must. En ik weet niet hoe ik dit stuk anders (lees: beter) kan inplannen.
Zijn er mensen die zeggen: zeg Peer, in april zijn er plekken die veel mooier zijn? Nou, ik hoor ze graag. Wat zijn de musts (als in: dit wil ik niet schrappen)? San Francisco, Death Valley en Grand Canyon.
Vanuit het zonnige Brabant dank ik u bij voorbaat voor de ongetwijfeld nuttige tips die u allen mijn kant op stuurt.
Groeten, Peer
Ik ga met mijn vader twee weekjes naar Amerika. Heerlijk. Zin in. Logisch. Ik ben in 2010 al eens in Amerika geweest. Mijn pa nog nooit. We gaan in april. In de zomer moet ik zelf natuurlijk met moeder de vrouw op vakantie. Net als mijn pa. We hebben dit plan met een fles wijn erbij in elkaar gezet. Het zat eerst niet in de planning. Met andere woorden: we willen snel boeken. April is niet ver weg meer. De planning is de volgende:
07-04 : Monterey - Morro Bay (17 Mile Drive, Point Lobos, Big Sur, Nepenthe, Julia Pfeifer, San Simeon)
08-04 : Morro Bay - Ridgecrest
09-04 : Ridgecrest - Furnace Creek
10-04 : Furnace Creek - Las Vegas
11-04 : Las Vegas
12-04 : Las Vegas - Page (Upper Antelope Canyon, Horseshoe Bend)
13-04 : Page - Grand Canyon
14-04 : Grand Canyon - Kingman
15-04 : Kingman - Joshua Tree - Twenty Nine Palms
16-04 : Twenty Nine Palms - Los Angeles
17-04 : Los Angeles
18-04 : Los Angeles - Amsterdam
Ik hoor mensen denken: Goh. Waarom niet vanuit Morro Bay door naar LA en vanuit daar verder. Nou dat zal ik vertellen: Death Valley is een must. En ik weet niet hoe ik dit stuk anders (lees: beter) kan inplannen.
Zijn er mensen die zeggen: zeg Peer, in april zijn er plekken die veel mooier zijn? Nou, ik hoor ze graag. Wat zijn de musts (als in: dit wil ik niet schrappen)? San Francisco, Death Valley en Grand Canyon.
Vanuit het zonnige Brabant dank ik u bij voorbaat voor de ongetwijfeld nuttige tips die u allen mijn kant op stuurt.
Groeten, Peer
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Twee weekjes USA in April, wie helpt :)
Ik als Death Valley-fan begrijp het heel goed dat Death Valley een must is. Je zou Page nog kunnen laten vallen voor een extra nacht in Death Valley. Wij waren daar in 2011 zelfs 3 nachten, maar ik was graag nog langer gebleven. Jullie gaan in april, dus extreem heet zal het dan ook niet zijn. Zijn overigens de vliegtickets al geboekt? Je zou ook nog kunnen eindigen in Phoenix i.p.v. Los Angeles. Dan kun je ook extra nachten nemen in San Francisco en bij de Grand Canyon (afhankelijk van de plannen aldaar).
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis PeerVL: twee weekjes USA in april, wie helpt :)
De tickets zijn nog niet geboekt? Dan kun je inderdaad ook eens wat alternatieven bekijken. Is SF een must? Ik heb in september 2011 een reis van LA naar Phoenix gemaakt in nog geen twee weken. Kijk daarvoor eens in mijn reisverslag.
Als je zoiets doet zou je van LA via Joshua Tree en DV naar Las Vegas kunnen rijden. Dan Zion, Bryce, Page en via de GC naar Phoenix. Of Las Vegas. JE komt dan in gebieden waar het in de zomer veel minder aangenaam is. Bryce zal wel koud zijn, maar is prachtig als er sneeuw ligt.
Marianne
Als je zoiets doet zou je van LA via Joshua Tree en DV naar Las Vegas kunnen rijden. Dan Zion, Bryce, Page en via de GC naar Phoenix. Of Las Vegas. JE komt dan in gebieden waar het in de zomer veel minder aangenaam is. Bryce zal wel koud zijn, maar is prachtig als er sneeuw ligt.
Marianne
Ik dank u beide voor de tips. Zoals gezegd is San Francisco een must. Waarom? Tsja. Mijn vader wil daar graag eens heen. Dus dat doen we dan ook maar. Plus de kustroute willen we graag doen. Los Angeles laten vallen...dat zou nog wel kunnen. We winnen er wat dagen mee en zouden dan kunnen eindigen in Phoenix. Worden er tussen San Francisco en Phoenix drop-off kosten gerekend? Dat zou ik niet fijn vinden. Als dat veel is loont eindigen in Las Vegas misschien weer. Poeh. Het is wat, lekker op vakantie willen. Al dat gedoe.
Death Valley is een must, maar drie dagen...nee, net iets te lang. Ik vraag me af: wat doe je dan zoal, met drie dagen in Death Valley. Oprechte interesse maakt zich van mij meester. Page is ook geen must. Maar ik vond (en vind, en zal ook blijven vinden) dat de rit naar de Grand Canyon vanuit Las Vegas te lang is. Vandaar deze (toch niet saaie) tussenstop.gleuknie schreef:Ik als Death Valley-fan begrijp het heel goed dat Death Valley een must is. Je zou Page nog kunnen laten vallen voor een extra nacht in Death Valley. Wij waren daar in 2011 zelfs 3 nachten, maar ik was graag nog langer gebleven. .
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Page als tussenstop tussen Las Vegas en de GC? Dat begrijp ik niet. De omgeving van Page is de moeite waard, maar het is natuurlijk sneller om rechtstreeks naar de GC rijden vanuit Las Vegas.
Ik zou proberen Zion mee te nemen. Misschien is het volgende iets:
SF- kust - (LA) - Death Valley - Las vegas - Zion - Page - Grand Canyon - LAs Vegas/Phoenix.
Marianne
Ik zou proberen Zion mee te nemen. Misschien is het volgende iets:
SF- kust - (LA) - Death Valley - Las vegas - Zion - Page - Grand Canyon - LAs Vegas/Phoenix.
Marianne
U heeft gelijk, mijn excuus. Ik berekende de afstand van Las Vegas naar de Grand Canyon via de 'noordelijke route'. Highway 15. En dan via St. George en Kenab uitkomend in Page. Het is inderdaad sneller om via Kingman en Flagstaff van Las Vegas naar Grand Canyon te rijden. Dank voor de rechtzetting. Volgens uw tips zou het dan zo iets worden:
08-04 : Morro Bay - Los Angeles
09-04 : Los Angeles
10-04 : Los Angeles - Furnace Creek
11-04 : Furnace Creek - Las Vegas
12-04 : Las Vegas
13-04 : Las Vegas - Zion
14-04 : Zion - Bryce
15-04 : Bryce - Page
16-04 : Page - Grand Canyon
17-04 : Grand Canyon - Phoenix
18-04 : Phoenix - Amsterdam
Mijn vraag: is dit laatste gedeelte (vanaf LV) niet te gehaast? Ik hoor graag uw feedback.
08-04 : Morro Bay - Los Angeles
09-04 : Los Angeles
10-04 : Los Angeles - Furnace Creek
11-04 : Furnace Creek - Las Vegas
12-04 : Las Vegas
13-04 : Las Vegas - Zion
14-04 : Zion - Bryce
15-04 : Bryce - Page
16-04 : Page - Grand Canyon
17-04 : Grand Canyon - Phoenix
18-04 : Phoenix - Amsterdam
Mijn vraag: is dit laatste gedeelte (vanaf LV) niet te gehaast? Ik hoor graag uw feedback.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, ik zou dat zelf te gehaast vinden. In 2011 deed ik het stuk vanaf LA met 2 nachten Zion en 2 nachten GC. Voor Page hadden we ook 2 nachten omdat we naar de Wave gingen, maar 1 nacht is ook voldoende. Zoals het nu is kan het wel maar heb je weinig tijd om te wandelen. Ik zou zelf LA laten vallen en het eerste deel doen zoals in je eerste voorstel. Je kunt eens in mijn reisverslag kijken om te zien of dat tempo goed is voor jullie.
Marianne
Marianne
Om even op deze vraag te antwoorden, nee er zitten geen dropoff kosten tussen SF en Phoenix, althans met Alamo niet, en volgens mij met andere verhuurders ook niet.PeerVL schreef:Worden er tussen San Francisco en Phoenix drop-off kosten gerekend? Dat zou ik niet fijn vinden. Als dat veel is loont eindigen in Las Vegas misschien weer.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Dat is goed nieuws. Dank voor de info.
Ik denk Los Angeles geschrapt wordt. Als er dan gekozen moet worden (wat ik haat) dan maar LA. Jullie verslag is handig. Fijn dat mensen dat doen. Geeft een goede referentie.Martin & Marianne schreef:Ja, ik zou dat zelf te gehaast vinden. In 2011 deed ik het stuk vanaf LA met 2 nachten Zion en 2 nachten GC. Voor Page hadden we ook 2 nachten omdat we naar de Wave gingen, maar 1 nacht is ook voldoende. Zoals het nu is kan het wel maar heb je weinig tijd om te wandelen. Ik zou zelf LA laten vallen en het eerste deel doen zoals in je eerste voorstel. Je kunt eens in mijn reisverslag kijken om te zien of dat tempo goed is voor jullie.
Marianne
- gleuknie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er is in Death Valley echt zoveel te zien, maar toch verblijven velen er inderdaad maar 1 nacht. Ik kan wel van alles opnoemen, maar ik denk dat het handiger is om je een link te sturen van de website van Henriëtte, waar je overigens ook informatie kunt vinden van vele andere parken.
http://www.ontdek-amerika.nl/amerika/na ... alley.html
Vergeet ook vooral niet de fotoseries te bekijken.
http://www.ontdek-amerika.nl/amerika/na ... groot.html
http://www.ontdek-amerika.nl/amerika/na ... alley.html
Vergeet ook vooral niet de fotoseries te bekijken.

http://www.ontdek-amerika.nl/amerika/na ... groot.html
Groetjes René
Een update: het is toch wat anders gegaan. Als dat ik in eerste instantie hier berichtte. Wij hebben nu tickets geboekt. Jippie! De route is nu als volgt:
04-04 : AMS-Phoenix
05-04 : Phoenix - Grand Canyon
06-04 : Grand Canyon - Monument Valley (ochtend nog voor GC)
07-04 : Monument Valley - Moab
08-04 : Moab
09-04 : Moab
10-04 : Moab - Cedar City
11-04 : Cedar City - Springdale (Hele dag Zion NP)
12-04 : Springdale - Las Vegas (eind van de middag naar Las Vegas)
13-04 : Las Vegas
14-04 : Las Vegas - Death Valley
15-04 : Death Valley - Los Angeles
16-04 : Los Angeles
17-04 : Los Angeles - Cambria
18-04 : Cambria - Monterey
19-04 : Monterey - SF
20-04 : SF
21-04 : SF - Amsterdam
Wij hebben de omgeving MOAB erbij genomen. Jaja, dat ligt ver van de rest. Mijn pa wil daar enorm graag heen. En hij denkt zelf niet snel nog eens in Amerika te komen. Dus. So kids: tips, tricks or hacks? Ik hoor ze. Graag. Of misschien ook niet. Hoe dan ook; mijn dank is groot.
04-04 : AMS-Phoenix
05-04 : Phoenix - Grand Canyon
06-04 : Grand Canyon - Monument Valley (ochtend nog voor GC)
07-04 : Monument Valley - Moab
08-04 : Moab
09-04 : Moab
10-04 : Moab - Cedar City
11-04 : Cedar City - Springdale (Hele dag Zion NP)
12-04 : Springdale - Las Vegas (eind van de middag naar Las Vegas)
13-04 : Las Vegas
14-04 : Las Vegas - Death Valley
15-04 : Death Valley - Los Angeles
16-04 : Los Angeles
17-04 : Los Angeles - Cambria
18-04 : Cambria - Monterey
19-04 : Monterey - SF
20-04 : SF
21-04 : SF - Amsterdam
Wij hebben de omgeving MOAB erbij genomen. Jaja, dat ligt ver van de rest. Mijn pa wil daar enorm graag heen. En hij denkt zelf niet snel nog eens in Amerika te komen. Dus. So kids: tips, tricks or hacks? Ik hoor ze. Graag. Of misschien ook niet. Hoe dan ook; mijn dank is groot.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ziet er mooi uit.
go pa, goede smaak
10-04: Cedar City ligt echt niet handig. Ik zou overnachten bij Bryce Canyon zelf of Tropic
Je kan via de Interstate (route 4u15 rijden) of via UT-12 (prachtige route maar 5u15 rijden en er is veel te zien onderweg)
11-04: Van Bryce of Tropic via Zion naar Springdale
Groetjes,
Ingrid
PeerVL schreef:Mijn pa wil daar enorm graag heen

10-04: Cedar City ligt echt niet handig. Ik zou overnachten bij Bryce Canyon zelf of Tropic
Je kan via de Interstate (route 4u15 rijden) of via UT-12 (prachtige route maar 5u15 rijden en er is veel te zien onderweg)
11-04: Van Bryce of Tropic via Zion naar Springdale
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Hou er rekening mee dat het dan net Moab 4x4 Easter week is. Snel hotel boeken is dus de boodschap. Wij zijn er dan ook net en hebben al lang geleden meer dan n week geboekt, om dan in laatste instantie, als onze route helemaal vast lag, de overbodige nachten te annuleren.
Kijk anders eens op onze blogs voor heel wat mogelijkheden in en rond Moab.
Kijk anders eens op onze blogs voor heel wat mogelijkheden in en rond Moab.
Dag Kalaman. Wat betekent dat eigenlijk, Kalaman? Just curious. Wij hebben al een hotel geboekt in Moab: de River Canyon Lodge. Iemand bekend mee?kalaman schreef:Hou er rekening mee dat het dan net Moab 4x4 Easter week is. Snel hotel boeken is dus de boodschap.
Nou, ik al u sterker zeggen: Uw blog en video's is de reden dat mijn pa per se naar Moab wil. Hij had er (wellicht natuurlijk voor een Amerika-leek) nooit van gehoord. Maar na het zien van uw blog wist hij het zeker: hier moet ik heen. The Bureau of Tourism van Moab mag u dus dankbaar zijn. Chapeau.kalaman schreef: Kijk anders eens op onze blogs voor heel wat mogelijkheden in en rond Moab.
Hallo. Dank voor uw advies. Wij bezoeken echter niet Bryce Canyon. Ik ben daar al geweest en was niet onder de indruk (of is dat vloeken?). Wij gebruiken dat als uitvalsbasis voor Zion NP. We zouden ook meteen naar Springdale kunnen rijden. Maar: dan wordt het een lange dag. Qua rijden. Dus vandaar.ingrid14 schreef: 10-04: Cedar City ligt echt niet handig. Ik zou overnachten bij Bryce Canyon zelf of Tropic
Andere vraag:
We dubben voor Death Valley tussen Furnace Creek en Stovepipe. Wat is het leukste c.q. handigst om te verblijven?
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
"Kalaman" is een lang verhaal uit een ver verledenPeerVL schreef:Dag Kalaman. Wat betekent dat eigenlijk, Kalaman? Just curious. Wij hebben al een hotel geboekt in Moab: de River Canyon Lodge. Iemand bekend mee?

Dit hotel ken ik "van er langs te rijden" maar ben er nog nooit geweest. Wij verkiezen sowieso altijd een hotel waar een ontbijt aangeboden wordt, kwestie van niet te veel tijd te verliezen met over en weer rijden/stappen.
Jammer dat we niet samen in Moab zijn of we konden 's avonds iets gaan eten en ervaringen uitwisselen

Kijk, zoiets maakt nu nog eens mijn dag goedPeerVL schreef:Nou, ik al u sterker zeggen: Uw blog en video's is de reden dat mijn pa per se naar Moab wil. Hij had er (wellicht natuurlijk voor een Amerika-leek) nooit van gehoord. Maar na het zien van uw blog wist hij het zeker: hier moet ik heen. The Bureau of Tourism van Moab mag u dus dankbaar zijn. Chapeau.

Wat zijn jullie overigens van plan in Moab? 4x4 huren of gewoon naar Arches en Canyonlands?
Als je eerst Kolob Canyon wilt bezoeken is Cedar City inderdaad geen slechte keuze, in het andere geval wél. Hier volg ik Ingrid volledig : beter doorrijden naar Springdale. Anders zit je al direct met een "gebroken" dag in Zion en dat is zonde. Ik vind het altijd beter om 's avonds iets langer door te rijden en zodoende 's morgens al direct op de juiste bestemming te zijn. Het is nu ook niet dat Moab-Springdale een onoverbrugbare afstand is. Of zijn jullie die dag nog iets van plan in Moab?PeerVL schreef:Hallo. Dank voor uw advies. Wij bezoeken echter niet Bryce Canyon. Ik ben daar al geweest en was niet onder de indruk (of is dat vloeken?). Wij gebruiken dat als uitvalsbasis voor Zion NP. We zouden ook meteen naar Springdale kunnen rijden. Maar: dan wordt het een lange dag. Qua rijden. Dus vandaar.
Je kan overigens ook van uit Cedar City via de Kolob Terrace Road naar Springdale rijden. Er wordt wel een SUV aangeraden omdat een stuk dirt road is en ook nog niet zeker dat die begin april "passable" is. Wij zijn alvast van plan om ook een stuk (of helemaal) van die "weg" te rijden als het mogelijk is.
Euh...niet onder de indruk van Bryce

2013-12-17 Bryce Canyon NP by Kalamans Travel, on Flickr

Zo veel sneeuw zal er wel niet liggen in april, maar wij zijn er al meerdere keren geweest begin april en hebben Bryce zelfs nog nooit volledig sneeuwvrij gezien...
Stovepipe ligt beter als je 's morgens vroeg bij de Sand Dunes wilt zijn, maar anderzijds ligt Furnace Creek centraler. Wij verkozen er echter telkens voor om nét buiten het park te slapen : Longstreet Inn Casino. Je betaalt er slechts een fractie van de prijs van Stovepipe en/of Furnace Creek, hebt héél wat meer comfort én...de mooie sterrenhemel stopt niet bij de parkgrenzen héPeerVL schreef:Andere vraag: We dubben voor Death Valley tussen Furnace Creek en Stovepipe. Wat is het leukste c.q. handigst om te verblijven?

Bovendien is dit heel handig gelegen om 's morgens vroeg bij Dante's View te zijn.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben meerdere keren bij Furnace creek overnachten en de laatste keer bij Stovepipe wells (zie daarvoor ons 2013-verslag). FC ligt dichter bij de meeste bezienswaardigheden en het is prachtig om daar bij zonsondergang/opgang wat viewpoints te kunnen bezoeken. Zie bijvoorbeeld mijn 2011-verslag voor een zonsopkomst bij Zabriskie Point.
FC heeft wat meer voorzieningen en je kunt er beter eten.
Marianne
FC heeft wat meer voorzieningen en je kunt er beter eten.
Marianne
Wel, u kunt uw route aanpassen. Onze hotels liggen helaas niet annuleerbaar vastkalaman schreef: Jammer dat we niet samen in Moab zijn of we konden 's avonds iets gaan eten en ervaringen uitwisselen![]()

Wij hebben bij Moabadventures een 4x4 gehuurd voor een dag. Ik denk - met nadruk op denk - dat we die dag Canyonlands gaan bezoeken. Ik heb of dit forum wat gelezen over de Shafer Trail. Lijkt ons mooi. Spannend. En eens een keer wat anders.kalaman schreef: Wat zijn jullie overigens van plan in Moab? 4x4 huren of gewoon naar Arches en Canyonlands?
Awel. Bryce NP is mooi. Dat wil zeggen: mooier dan veel plekken waar ik woon. Maar als ik kijk naar mijn vorige Amerikareis vond ik Bryce niet veel aan. Goed; op uw plaatsjes ziet alles er mooi uit. Dat is vals spelen.kalaman schreef:
Euh...niet onder de indruk van Bryce?
Mijn vader trekt de portomonnee. Dus hoe duurder de accommodatie, de beter.kalaman schreef:Wij verkozen er echter telkens voor om nét buiten het park te slapen : Longstreet Inn Casino. Je betaalt er slechts een fractie van de prijs van Stovepipe en/of Furnace Creek

- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
kijk anders hier eens voor onze 4x4 dag vorig jaar april (met oa de Shafer Trail (noot : 's anderendaags was hij afgesloten wegens te slecht wegdek...).
Probleem is dat we, bij een rondje Vegas, altijd zowat in het midden van de trip in Moab komen, schema aanpassen zal dus niet lukken
.
Maar hebben jullie echt hotels geboekt zonder goede cancellation policy? Nooit doen, je blijft veel flexibeler als je tot de dag voordien, gratis, kan annuleren.
Probleem is dat we, bij een rondje Vegas, altijd zowat in het midden van de trip in Moab komen, schema aanpassen zal dus niet lukken

Maar hebben jullie echt hotels geboekt zonder goede cancellation policy? Nooit doen, je blijft veel flexibeler als je tot de dag voordien, gratis, kan annuleren.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wauw, wat een prachtige filmpjes.
Ik heb me even geabonneerd op je video's.

Groetjes René
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 57 Reacties
- 4342 Weergaves
-
Laatste bericht door Resetovic
-