Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alternatief voor Maswik Lodge Grand Canyon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
xpsje
Amerika-ontdekker

Alternatief voor Maswik Lodge Grand Canyon

Bericht door xpsje »

Hoi hoi,

Weet iemand misschien een goed alternatief voor maswik lodge in cc?

Helaas blijk dit hotel voor ons in mei al volgeboekt. Weten jullie een leuk ander alternatief in het park?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Alternatief voor Maswik Lodge Grand Canyon

Bericht door Martin & Marianne »

Alles in het park is prima, kijk wat er vrij is. Zie daarvoor http://www.grandcanyonlodges.com. De Maswik Lodge en de Yavapai Lodge zijn de enige lodges die niet direct aan de rim liggen.
Het is ook heel goed mogelijk dat er alsnog iets vrij komt, er zijn regelmatig annuleringen. Hoewel het ons vorig jaar in mei niet gelukt is om iets betaalbaars aan de rim te vinden. Wij zaten toen in de Yavapai Lodge, zie daarvoor ons 2013-verslag.

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 13 jan 2014, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
xpsje
Amerika-ontdekker

Bericht door xpsje »

Yavapai lodge is nog plek!

Is het leuk daar?
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

ja hoor, prima plek. Zie ons reisverslag.
Groetjes,
Daniel
thieu1989
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door thieu1989 »

Yavapai is prima, wij waren daar in Augustus 2013, onze eerste reis naar Amerika. We hadden het veel slechter verwacht (hadden er nog geen voorstelling van), het zijn gewoon hele nette kamers. Wij hebben wel een kamer geboekt op de Yavapai East kant, die hebben allemaal namelijk Airco, wel zo lekker. Als je een Yavapai west kamer boekt dan heb je dus geen airco.

Oh ja, nog twee dingen: voor ontbijt is het restaurant toereikend, voor diner zou ik een ander restaurant pakken op het park. Wifi heb je niet op de kamer, alleen in het hoofdgebouw, dat er trouwens wel vlakbij ligt.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Wij hadden een prachtige kamer in de Yavapai Lodge (zie ons 2013-verslag) maar de ligging vind ik minder. Als je met de bus naar de andere locaties in het park wilt is het erg omslachtig. Met de auto trouwens ook. De andere lodges liggen veel beter ten opzichte van de andere restaurants, de Hermits rest-route de Bright Angel Trail etc..

Marianne
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Niks mis met de Yavapai (behalve misschien het voedsel in het restaurant) maar net wat verder van de rand. Geen enkel probleem, je bent met de auto in een paar minuten aan de rand van de canyon, voordeel is weer dat je lekker dichtbij de winkels zit.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Ja maar dan moet je nog een parkeerplaats vinden Pete. Ik zou ook een rimhotel prefereren. Er zijn vaak cancellations. Vanuit Nederland 001 303 297 2757 In de Usa zelf 888 297 2757
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik zou zeker liever aan de rim zitten, maar gewoon Yavapai reserveren zodat je zeker plek hebt, en blijven kijken wat er vrij komt.
Parkeren heb ik egenlijk nooit grote problemen mee gehad, maar ik ben er dan ook altijd buiten het hoogseizoen.
xpsje
Amerika-ontdekker

Bericht door xpsje »

Yavapai inmiddels geboekt aan de oost kant, dus de nette kamers begrijp ik van jullie.

Maar hoe zit dat dan met mensen die hun kamer cancellen? Moet ik dan telkens bellen of de website in de gaten houden?

Welk hotel raden jullie dan aan voor aan de rim?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Alles aan de rim is qua ligging prima, maar de prijzen (en luxe) verschillen. Bright Angel Lodge is de goedkoopste optie, en dan de Maswik Lodge.
Het is inderdaad een kwestie van regelmatig checken of er iets vrij is. Bellen schijnt ook wel te helpen.

Wij zaten vorig jaar in de Yavapai East, prima kamers inderdaad. Zie ons reisverslag voor foto's.

Marianne
Inelier
Amerika-ontdekker

Bericht door Inelier »

Wij hebben de Cayon Plaza Resort geboekt. Heeft iemand hier al eens geslapen. Is het wat?
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Dit hotel ligt in de plaats Tusayan, niet ver van de zuidingang van het Grand Canyon National Park. Dus niet in het park zelf.
De meningen verschillen.

Zie de beoordelingen, die door de forumleden zijn gegeven: http://beoordelingen.allesamerika.com/3 ... aza+Resort
En bij Tripadvisor: http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... izona.html
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
thefreeze
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door thefreeze »

Kachina Lodge is ook erg leuk. Wij hadden twee jaar geleden een mooie schone kamer met uitzicht over de Grand Canyon. Ik meen me van toen te herinneren dat ze twee prijzen hebben en als je de duurste neemt zit je aan de rim-zijde :-)

Dit was ons uitzicht: (en ja, zo heerlijk rustig is het 's ochtends vroeg voor dat de gekte begint in het hoogseizoen).

Afbeelding
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
sabrinacom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door sabrinacom »

Wij zaten vorig jaar ook in de Kachina lodge. Lelijk gebouw maar prima kamer met uitzicht. 's morgens van die grote beesten voor het raam (elk??) Geweldig! :thumbup:
Was wel duur, ik geloof 180$. Maar de ervaring is super
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer