Zegt me eerlijk gezegd niets! Ik zal er eens induiken. Dank voor de tip!johan en wilma schreef:de rollei s-50 schijnt beter te zijn en heeft een lcd scherm , misschien is dit iets
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA
Re: GoPro HD Hero 3 Black Edition. Aanschaf NL of USA
Groetjes,
Daniel
Daniel
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb ook een rollei. Het is eigenlijk de europese tegenhanger van GoPro. Het nadeel is een beetje dat het nu pas een beetje in opkomst is en er dus allerlei addons tot voor kort niet beschikbaar waren. Nu is er net als bij de Gopro een legio mogelijkheden mbt helmbevestiging, zuignappen, wifi ed. Alleen loopt Gopro qua ontwikkeling en reclame een heel stuk voor.
Maar ben je er tevreden mee? Beeldkwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, prijs, accessoires..? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook neig naar een GoPro hoor.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
GoPro is op dit moment kwalitatief verder. Vooral op de Hero 3+ mbt licht/donker is het weer een stap. Ik ben overigens wel tevreden over de Rollei hoor. Qua beeld scheelt het niet heel veel, maar het is wel een stuk goedkoper dan een GoPro. Maar het (iig toendertijd) ontbreken van battery backpacks, wifi etc. maakte het voor mij een twijfel. Bij de rollei zat wel standaard een afstandbediening en extra behuizing voor onder water. Maar aangezien ik het eigenlijk alleen gebruik met een zuignap op de auto was het verschil te miniem om de extra centen voor een GoPro uit te leggen. Nu met oa de DJI Phantom is de GoPro weer makkelijker door bv de telefoonapp, maar ik ga er vanuit dat Rollei snel zal volgen.
Oke, thanks voor de info. Ik denk dat ik 'gewoon' voor de GoPro Hero 3+ Black ga. Ofwel laat ik hem meebrengen door een kameraad die bijna naar de VS gaat of ik haal hem zelf daar komende zomer. Het prijsverschil met hier is echt te groot. Ben gister even naar de Mediamarkt geweest en daar vragen ze €445. Is bijna het dubbele van wat BestBuy vraagt op de website en wie weet doet Walmart het nog goedkoper. Voor dat verschil wil ik best het risico nemen dat er misschien iets mis kan gaan met dat ding en ik niet even 'terug naar de winkel kan'.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Voor diegene die ook nog zoekt: de komende 24 uur is de GoPro Hero 3+ Black Edition voor een redelijk scherpe prijs te bestellen via 1DayFly.
http://www.1dayfly.com/nl/nl/
Groetjes,
Daniel
Daniel
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ben maar overstag gegaan en heb het ook aangeschaft. Goede prijs hoor, extra batterijpack erbij. Die sd kaarten heb ik al genoeg.
Ik zit er zelfs aan te denken twee batterypacks te nemen; dingen schijnen binnen notime te zeuren dat de batterij leeg is. Al schijnt de derde generatie al flink beter te zijn dan de voorgaande.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Bedankt! Heb hem ook aangeschaft via deze siteMrvanilla schreef:Voor diegene die ook nog zoekt: de komende 24 uur is de GoPro Hero 3+ Black Edition voor een redelijk scherpe prijs te bestellen via 1DayFly.

Zuid-Westen september 2012
Mid-Westen september 2014
Zuid-Westen september 2016
Rondje Mid-Westen September 2022
Mid-Westen september 2014
Zuid-Westen september 2016
Rondje Mid-Westen September 2022
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Aan de andere kant vind het wel slecht dat er zoveel dagen tussen bestelling en verzending zitten. De mijne wordt pas op 17-2 verzonden bijvoorbeeld.
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij hebben twee batterijen maar willen er zelfs nog 1 bijhalen. Gaat heel hard en dan heb je in ieder geval altijd een opgeladen batterij. Wij laden ook op in de auto tijdens het rijden,
Ja das knap waardeloos. Same here. Nou ja, iets om naar toe te leven zullen we maar zeggen he.PSVwally schreef:Aan de andere kant vind het wel slecht dat er zoveel dagen tussen bestelling en verzending zitten. De mijne wordt pas op 17-2 verzonden bijvoorbeeld.
Door de breedte genomen: hoe lang gaat één batterij mee? En gaat het dan ook om de 3+ Black? Ze adverteren juist met de lange(re) batterijduur.Moniquemichiel schreef:Wij hebben twee batterijen maar willen er zelfs nog 1 bijhalen. Gaat heel hard en dan heb je in ieder geval altijd een opgeladen batterij. Wij laden ook op in de auto tijdens het rijden,
Groetjes,
Daniel
Daniel
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb 1 batterypack erbij gekocht. Meestal beslaan die dingen, ook met de anti fog inserts toch na verloop van tijd een beetje. Het enige wat ik niet kan vinden is of je een speciale suction cup nodig hebt, of dat dit gewoon wel compatible is met de oude cup.
-
- Amerika-ontdekker
Heb via 1dayfly ook een gopro hero 3+ black edition gekocht. Bedankt voor de tip
!
Bij mij staat ook dat hij de 17e uiterlijk arriveert maar via 1dayfly hoorde ik dat dat een foutje is, de gopro arriveert uiterlijk 14 feb. Dat scheelt toch weer een weekend
. Helaas waren de extra batterijen uitverkocht. Kan iemand mij vertellen of batterijen van een B-merk goed werken? Of is het aan te raden echt batterijen van gopro erbij te kopen?

Bij mij staat ook dat hij de 17e uiterlijk arriveert maar via 1dayfly hoorde ik dat dat een foutje is, de gopro arriveert uiterlijk 14 feb. Dat scheelt toch weer een weekend

In het begin van dit topic geeft forum lid Big_Mo de volgende reactie:ingrid1985 schreef: Kan iemand mij vertellen of batterijen van een B-merk goed werken? Of is het aan te raden echt batterijen van gopro erbij te kopen?
Weet niet om wel merk het dan gaat en of dat altijd geldt maar ik koop dan liever de officiële.Big_Mo schreef: - 2 Extra batterijen (1 is een off brand en geeft problemen).
Groetjes,
Daniel
Daniel
ProGo: http://www.amazon.com/Progo-Rechargeabl ... B005XDYCC6Mrvanilla schreef:In het begin van dit topic geeft forum lid Big_Mo de volgende reactie:
Weet niet om wel merk het dan gaat en of dat altijd geldt maar ik koop dan liever de officiële.Big_Mo schreef: - 2 Extra batterijen (1 is een off brand en geeft problemen).
Weet niet waarom, heb nu een aantal keer gehad dat mijn GoPro vast zat in zijn startup met deze batterij er in. Geweldige dag Skien in Colorado, kwam ik tijdens mijn break er achter dat mijn camera niets deed. Ik zou met de orginele blijvens.
Voor dagen dat ik mijn skeleton behuizing gebruik, of een lange pauze tussen door, heb ik een solar charger aan mijn camelbak hangen: http://solarjoos.com/ Op het strand, tijdens een campeer trip of wanneer dan ook heb altijd 5v electriciteit.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25

Me Sooooooooo HappyGopro.com via email schreef: Congratulations Marcel,
You won GoPro's "Everything We Make" Daily Giveaway!
Your prize will contain one of each of the following*:
HERO3+ Black Edition - Adventure
Head Strap + QuickClip Mount
Chesty (Chest Harness)
Junior Chesty (Chest Harness)
Jaws: Flex Clamp
Suction Cup Mount
Tripod Mounts
Handlebar / Seatpost / Pole Mount
Roll Bar Mount
Vented Helmet Strap Mount
Helmet Front Mount
Side Mount
Curved + Flat Adhesive Mounts
Surfboard Mounts
The Frame
Grab Bag of Mounts
NVG Mount
LCD Touch BacPac
Battery BacPac
Rechargeable Battery
Floaty Backdoor
Protective Lens + Covers
Anti-Fog Inserts
Camera Tethers
Auto Charger
Wall Charger
Lens Replacement Kit
32GB Lexar Micro SDHC Memory Card
Bag Pack (5 Pack)
Skeleton Housing
Micro HDMI Cable
Mic Adapter
Combo Cable
Wrist Housing
Wi-Fi Remote Mounting Kit
Dual Battery Charger
Slim Skeleton Housing
HERO3+ Housing (131' / 40m)
Wi-Fi Remote Attachment Key & Rings
*Unless item is out stock at the time of fulfillment. Please see official rules for more information.
......
Hi5 and Congrats from all of us at GoPro!

Kijk, dat zijn de betere winacties!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3195 Weergaves
-
Laatste bericht door DirkM