Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring met United airlines
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ervaring met United airlines
Hallo,
Dit jaar vliegen wij in september met United '
wat zijn jullie ervaring met United.
Hebben tot nu toe gevlogen met Arke naar USA
Dit jaar vliegen wij in september met United '
wat zijn jullie ervaring met United.
Hebben tot nu toe gevlogen met Arke naar USA
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Ervaring met United airlines
Al vaak mee gevlogen. Prima maatschappij en dito vliegtuigen.
Zie tevens: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 6&p=875602
Zie tevens: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 6&p=875602
-
- Amerikafan
- Partner van: RemcoUSA
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij vliegen dit jaar voor de 3e x met United, bevalt prima, maar heb ook niet echt iets om mee te vergelijken behalve Onur Airlines (verschrikkelijk)
Maak vooral veel werk van je vrije tijd.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Verschillende malen mee gevlogen. Prima vluchtmaatschapppij! 

- Bushmaster
- Amerika-expert
prima maatschappij,
- individuele on-demand entertainment
- als je ticket hebt kan je gelijk stoel kiezen op united.com
- (betaalde) mogelijkheid voor economy-plus
- individuele on-demand entertainment
- als je ticket hebt kan je gelijk stoel kiezen op united.com
- (betaalde) mogelijkheid voor economy-plus
- Roosuithoorn
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 35
Wij vliegen al jaren met United, altijd prima bevallen. Ze hebben ook een handige app waarmee je de reisgegevens kunt inzien, kunt inchecken, enz.
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South,2024: Noord-Oost VS. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
Al 8 keer mee gevlogen.
Prima vlucht, service en toestellen. Alleen de laatste keer met een b757 vanaf Washington gevlogen. Dat was wel een klein toestel voor zo'n vlucht over de oceaan.
Prima vlucht, service en toestellen. Alleen de laatste keer met een b757 vanaf Washington gevlogen. Dat was wel een klein toestel voor zo'n vlucht over de oceaan.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Prima. Niks mis mee. En anders ogen dicht en gaan met die banaan.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Zeker, maar als je die stoelen nog hebt bij inchecken of aan de gate is een ander verhaal.Bushmaster schreef: als je ticket hebt kan je gelijk stoel kiezen op united.com
Ik heb altijd met United gevlogen. (9x US, 2x London, 2x Québec)
De laatste 3 keer, tickets bijna een jaar vooraf vastgelegd (inclusief stoelen)
Tussen datum booking en datum afreis, regelmatig gecheckt op hun website en telkens mijn stoelen terug moeten zetten (of andere moeten kiezen)
Bij inchecken weer moeten rechtzetten, kwamen we aan de gate en hadden ze weeral alles veranderd.
Nu moet je weten dat ik alleen reis met mijn zoon en dat ik er echt niet mee kan lachen als ze hem 10 rijen of zo voor mij aan de andere kant van het vliegtuig zetten !
Dit was trouwens het geval bij afreis vanaf Brussel maar ook in LA en SF problemen gehad.
2 keer toch nog bij de gate kunnen regelen, maar 3de keer was sorry we kunnen je niet helpen. Een vriendelijke medepassagier heeft geruild van plaats zodat we toch naast elkaar konden zitten.
De 1ste keer na terugkeer hierover een mail gestuurd. Antwoord United: lag aan hun nieuw reservatiesysteem
De 2de keer weer na terugkomst een mail gestuurd. Antwoord United: lag eraan omdat ze samen waren gegaan met Continental
De 3de keer weer een mail gestuurd. Antwoord United: kortingscode voor toekomstige vlucht van 50 euro per persoon
Dus mijn advies: check regelmatig via hun website
Verder is het wel een prima maatschappij.
Beste vliegtuigen zijn die met bestemming Washington Dulles.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- Bushmaster
- Amerika-expert
Mijn beste vlucht ooit, eens gemaakt met United (toen nog Continental).
Met ca. 40 mensen in een 777 van Houston naar Amsterdam.
Iedereen had bijna z'n "eigen" steward(ess), minimaal 3 stoelen en voldoende vouchers voor alcoholische versnaperingen (die we hadden gekregen omdat het toestel veel te laat vertrok vanaf Houston).
Met ca. 40 mensen in een 777 van Houston naar Amsterdam.
Iedereen had bijna z'n "eigen" steward(ess), minimaal 3 stoelen en voldoende vouchers voor alcoholische versnaperingen (die we hadden gekregen omdat het toestel veel te laat vertrok vanaf Houston).
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zat naar Houston toen ook in een half leeg vliegtuig, me broer en ik konden allebei liggen op 3 stoelen. Helaas hadden ze met het eten wel al rekening gehouden dat er niet veel mensen waren want ik kon helaas alleen nog kiezen voor vegetarisch en bij de lunch waren de sandwiches op toen ze bij ons kwamen.. We zaten wel op de achterste rij maar toch..
2000 Orlando
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2014 Zuid West VS http://jeremydeinum.wordpress.com
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
2001 Toronto eo
2011 Las Vegas
2014 Zuid West VS http://jeremydeinum.wordpress.com
2016 Florida
2017 Las Vegas eo
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Zo wat een zooi positieve reacties.
Wij hebben tot twee jaar terug met regelmaat United gevlogen naar Amerika, maar van de laatste 4 vluchten (twee keer heen en twee keer terug) naar NYC waren er 3 zo dramatisch slecht dat we er nu alles aan proberen te doen om United te vermijden.
Lange vertragingen, veel te kleine vliegtuigen (vond het personeel zelf ook) en te kort aan eten (achterin was het tot drie keer gewoon geen keuze meer) en ook slecht eten.
Aan de reacties hier te lezen is er wellicht veel veranderd, maar de laatste paar keer zijn wij met B.A. gegaan en dat is zo goed bevallen dat ik daar op mik.
Zelfs stoelen met extra beenruimte zijn gratis te reserveren als je op tijd on line incheckt. Dit terwijl je bij de meeste maatschappijen bij moet betalen.
Wij hebben tot twee jaar terug met regelmaat United gevlogen naar Amerika, maar van de laatste 4 vluchten (twee keer heen en twee keer terug) naar NYC waren er 3 zo dramatisch slecht dat we er nu alles aan proberen te doen om United te vermijden.
Lange vertragingen, veel te kleine vliegtuigen (vond het personeel zelf ook) en te kort aan eten (achterin was het tot drie keer gewoon geen keuze meer) en ook slecht eten.
Aan de reacties hier te lezen is er wellicht veel veranderd, maar de laatste paar keer zijn wij met B.A. gegaan en dat is zo goed bevallen dat ik daar op mik.
Zelfs stoelen met extra beenruimte zijn gratis te reserveren als je op tijd on line incheckt. Dit terwijl je bij de meeste maatschappijen bij moet betalen.
Ik schrijf m'n vraag gewoon in dit topic
.
We vliegen van Schiphol naar San Francisco met een tussenstop in Washington (14.15-16:50).
-Weet niet hoe rap je weer in het vliegtuig moet en of er op het vliegveld van Washington nog iets te doen is?
-In het vliegtuig, is daar nog wat te doen of heb je alleen dat schermpje voor je waar je iets op kan kijken? Verder dan maar het beste veel lectuur van thuis meenemen om te lezen?
-Het eten in het vliegtuig, is dat wat? Heb al wel op site van United gekeken, maar heb liever reactie van mensen met ervaring ermee. Of kun je beter wachten tot je de tussenstop hebt en daar even hapje gaan eten?
-Mag je nog wat in je bagage meenemen om te eten of te drinken (bedoel dan zakje drop en flesje water ofzo, gewoon iets simpels. Laatste keer dat ik gevlogen ben was van Brussel naar Boekarest, daar mag geen flesje water mee in de handbagage).

We vliegen van Schiphol naar San Francisco met een tussenstop in Washington (14.15-16:50).
-Weet niet hoe rap je weer in het vliegtuig moet en of er op het vliegveld van Washington nog iets te doen is?
-In het vliegtuig, is daar nog wat te doen of heb je alleen dat schermpje voor je waar je iets op kan kijken? Verder dan maar het beste veel lectuur van thuis meenemen om te lezen?
-Het eten in het vliegtuig, is dat wat? Heb al wel op site van United gekeken, maar heb liever reactie van mensen met ervaring ermee. Of kun je beter wachten tot je de tussenstop hebt en daar even hapje gaan eten?
-Mag je nog wat in je bagage meenemen om te eten of te drinken (bedoel dan zakje drop en flesje water ofzo, gewoon iets simpels. Laatste keer dat ik gevlogen ben was van Brussel naar Boekarest, daar mag geen flesje water mee in de handbagage).
Je hebt echt geen tijd om in Washington van het vliegveld te gaan aangezien je daar door de paspoortcontrole, douane en veiligheidscontrole moet. Op het vliegveld is weinig te zien en doen, maar er zijn gelegenheden tot eten en drinken. In het vliegtuig is niks anders te zien en te doen dan het schermpje dus leesmateriaal meenemen zou niet gek zijn. Eten en drinken in het vliegtuig is matig en karig dus bijtanken tijdens je tussenstop kan nodig zijn. Ook naar de VS mag water niet in je handbagage. Eten kan je meenemen maar zorg dat het op is voordat je in Washington aankomt.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Hi Johan,
In principe begint het boarden ongeveer 30 minuten voor dat de vlucht vertrekt. Tot die tijd kun je doen en laten wat je wilt. Hou er wel rekening mee dat je immigrations moet passeren en ik weet niet hoe lang de gemiddelde wachttijd is in Washington. Op het vliegveld zelf viel er naar mijn mening niet heel veel te beleven. Jullie zouden dus tijd genoeg moeten hebben, echter niet om de stad nog in te gaan
Afhankelijk van de vlucht en het vliegtuig (vanaf EU naar USA) hadden wij video on demand aan boord en konden we kijken wat we wilden. Op onze binnenlandse vlucht was dit alleen tegen betaling beschikbaar en heb ik mijn e-reader tevoorschijn gehaald!
Eten was op zich prima de laatste vluchten. Hou er wel rekening mee dat op de binnenlandse vluchten in Amerika het niet gratis is. Je kunt afhankelijk van je vluchttijden dus zelf wat gaan eten van tevoren. Het eten op de intercontinentale vlucht was prima, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Wat ik een voordeel van United vond is dat ze rond blijven delen met drinken (ook 's nachts). Dit heb ik vorig jaar met Arke absoluut niet gehad.
Eten meenemen is geen probleem (chips, etc). Drinken mag niet, omdat je dit niet mee mag nemen door de controle (zelfde regels als binnen de EU). Wat je wel kunt doen is een leeg flesje meenemen, en deze bij de gate (na de controle) vullen.
In principe begint het boarden ongeveer 30 minuten voor dat de vlucht vertrekt. Tot die tijd kun je doen en laten wat je wilt. Hou er wel rekening mee dat je immigrations moet passeren en ik weet niet hoe lang de gemiddelde wachttijd is in Washington. Op het vliegveld zelf viel er naar mijn mening niet heel veel te beleven. Jullie zouden dus tijd genoeg moeten hebben, echter niet om de stad nog in te gaan

Afhankelijk van de vlucht en het vliegtuig (vanaf EU naar USA) hadden wij video on demand aan boord en konden we kijken wat we wilden. Op onze binnenlandse vlucht was dit alleen tegen betaling beschikbaar en heb ik mijn e-reader tevoorschijn gehaald!
Eten was op zich prima de laatste vluchten. Hou er wel rekening mee dat op de binnenlandse vluchten in Amerika het niet gratis is. Je kunt afhankelijk van je vluchttijden dus zelf wat gaan eten van tevoren. Het eten op de intercontinentale vlucht was prima, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Wat ik een voordeel van United vond is dat ze rond blijven delen met drinken (ook 's nachts). Dit heb ik vorig jaar met Arke absoluut niet gehad.
Eten meenemen is geen probleem (chips, etc). Drinken mag niet, omdat je dit niet mee mag nemen door de controle (zelfde regels als binnen de EU). Wat je wel kunt doen is een leeg flesje meenemen, en deze bij de gate (na de controle) vullen.
Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
Drinken dat je ná security hebt gekocht kun je gewoon het vliegtuig mee innemen. Wij zagen mensen met hele McDonalds maaltijden in het vliegtuig (dan heb ik het wel over de binnenlandse vlucht).
Droog eten kun je ook gewoon meenemen en hoef je echt niet op te hebben voordat je op je bestemming aankomt. Wij hadden wat chips, nootjes en crackers bij, omdat ik zelf walg van het eten dat ze in vliegtuigen serveren.
Wij vlogen vorige maand met United en waren heel tevreden. Op de binnenlandse vlucht kon je alleen tegen betaling films kijken, das wel wat saai. Dan komt een boek of Ipad wel van pas. De lange vlucht heeft een breed scala aan films en serie te bieden dus dan zul je je niet gauw vervelen.
Droog eten kun je ook gewoon meenemen en hoef je echt niet op te hebben voordat je op je bestemming aankomt. Wij hadden wat chips, nootjes en crackers bij, omdat ik zelf walg van het eten dat ze in vliegtuigen serveren.
Wij vlogen vorige maand met United en waren heel tevreden. Op de binnenlandse vlucht kon je alleen tegen betaling films kijken, das wel wat saai. Dan komt een boek of Ipad wel van pas. De lange vlucht heeft een breed scala aan films en serie te bieden dus dan zul je je niet gauw vervelen.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Alvast weer bedankt voor de tips
.
Bedoelde in Washington ook niet de stad in gaan, maar om inderdaad even op het vliegveld wat te eten. Tussen de gate waar je het vliegtuig uit stapt en de eetgelegenheden zit dan een soort checkpoint/douane? Want als je half uur van te voren weer in vliegtuig moet zitten heb je amper 1 uur vanaf aankomst tot weer terug in de stoel zitten, dan moet je niet veel oponthoud hebben bij douane.
Eten en drinken is dat dan gratis van Schiphol naar Washington? Zal toch niet? Tegenwoordig krijg je vanwege lage ticketprijzen dacht ik niet meer veel gratis, toch?

Bedoelde in Washington ook niet de stad in gaan, maar om inderdaad even op het vliegveld wat te eten. Tussen de gate waar je het vliegtuig uit stapt en de eetgelegenheden zit dan een soort checkpoint/douane? Want als je half uur van te voren weer in vliegtuig moet zitten heb je amper 1 uur vanaf aankomst tot weer terug in de stoel zitten, dan moet je niet veel oponthoud hebben bij douane.
Eten en drinken is dat dan gratis van Schiphol naar Washington? Zal toch niet? Tegenwoordig krijg je vanwege lage ticketprijzen dacht ik niet meer veel gratis, toch?
Eten en drinken is op transatlantische vluchten is over het algemeen gratis. Al kan het zijn dat voor alcoholistische drankjes betaald moet worden.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Eten en drinken op de internationale vluchten van United is gratis, behalve alcoholische dranken. Entertainment op binnenlandse vlucht is betaald, aangezien ik behoefte had aan afleiding wegens vliegangst heb ik het nu tot 2 keer toe gekocht. Was 7-8 dollar ongeveer per vlucht, ben je ook zo kwijt aan een paar tijdschriften.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht