Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jouw "Only In America" Momentje
Re: Jouw "Only In America" Momentje
Het begint nu meer een "Oh wat grappig" topic te worden want ik zie niet in waarom sommige dingen nou "Only in Amerika" zijn maar kan aan mij liggen 

Mijn momentje: De Seahawks hun ticket naar de Superbowl zien winnen 

===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ha, de mijne ook! Woohoo, eindelijk! (al denk ik dat de Broncos gaan winnen). Maar inderdaad, sowieso, het leuk vinden om naar een American football wedstrijd te kijken en de regels ook kennen. dat was voor mij wel een "America" momentje. Ik ken nog steeds niet alle regels, maar wel de meest gespeelde en dan is dit spel net zo spannend als voetbal (college niveau nog meer dan professioneel niveau, trouwens).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
American football is echt leuk als je het eenmaal begrijpt ja! En college is ook zeker erg leuk om naar te kijken!
Ik hoop dat Denver de Superbowl wint haha!
Ik hoop dat Denver de Superbowl wint haha!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Tijdens een van de rondreizen aan de oostkust, kwam ik dus dit potje tegen:

Vind het op zich al een grappig potje. En zeker voor mijn werk als reisleidster, zo wisten de passagiers dus gelijk waar ze aan toe waren (en dan zeiden ze nog wel dat ik zo klantvriendelijk was, haha
).
Maar de plek waar ik hem vond maakte het eigenlijk nog leuker, namelijk Lancaster County oftewel bij de Amish

Vind het op zich al een grappig potje. En zeker voor mijn werk als reisleidster, zo wisten de passagiers dus gelijk waar ze aan toe waren (en dan zeiden ze nog wel dat ik zo klantvriendelijk was, haha

Maar de plek waar ik hem vond maakte het eigenlijk nog leuker, namelijk Lancaster County oftewel bij de Amish

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb in Mei nog voor het stadion vd Bronco's gestaan. Ik denk ook dat Manning het gewoon voor elkaar gaat hebben tijdens de superbowl. Even offtopic, maar wat is die gast van Seattle voor een koekwaus om na de wedstrijd zo een interview te geven? Die heeft ze volgens mij niet allemaal.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
En hier nog eentje
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Buiten ... ekte.dhtml
Daar word je toch niet goed van?
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Buiten ... ekte.dhtml
Daar word je toch niet goed van?
-
- Amerika-expert
De rechter (was een vrouw, geen "hij" zoals de als "autoriteit" aangehaalde hoogleraar in het artikel kennelijk denkt), heeft duidelijk te kennen gegeven dat "affluenza", ziekte of niet, geen rol speelde bij de beslissing. De uiteindelijke straf is equivalent aan TBS in NL. Schokkend laag voor de VS zeker, maar voor NL toch niet (en daarmee zeker niet "Only In America")?
Gr., Flipje
Gr., Flipje
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4241 Weergaves
-
Laatste bericht door Vlinder72