Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Het Centrale ESTA topic (deel II)
Re: Het Centrale ESTA topic (deel II)
Als ik het goed begrijp hebben 3 van de 4 een esta en is er 1 wiens esta nog niet goedgekeurd is. Ik zou dan de status van die ene persoon in de gaten houden. Mocht daar geen verandering in komen dan is de kans groot dat die persoon geen esta krijgt en dus een visum moet aanvragen. Heb je bij die aanvraag niet per ongeluk een vraag met ja beantwoord ipv nee?
Neen ze hebben alle 4 een aanvraagnummer. Maar kreeg te lezen nog in aanvraag. En dus ook geen betaal mogelijkheid. Kan dit??
Ga terug naar de site, log in met of zonder application code (vind zonder makkelijker). Als dat lukt heb je alsnog de mogelijkheid tot betalen. Je hebt toch de officiele site gebruikt.
Hebben terug ingelogd ,en hebben kunnen betalen . maar er kwam nog steeds in behandeling dus nog maar even wachten.
Dat in behandeling kan duren van een paar minuten tot max 72 uur. Ik zou regelmatig eens checken.
- John&Sylvia
- Amerikafan
Wij gaan juni van dit jaar weer naar de vs,
nadat we oktober 2012 ook al zijn geweest. We weten dat onze ESTA nog 'goed' is,
klopt het dat we nu enkel onze vlieggegevens en plaats van overnachten moeten veranderen op onze oude ESTA's?
(we hebben nog dezelfde paspoorten)?
Alvast bedankt!
nadat we oktober 2012 ook al zijn geweest. We weten dat onze ESTA nog 'goed' is,
klopt het dat we nu enkel onze vlieggegevens en plaats van overnachten moeten veranderen op onze oude ESTA's?
(we hebben nog dezelfde paspoorten)?
Alvast bedankt!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Klopt, je kan het aanpassen maar het is geen verpichting
- John&Sylvia
- Amerikafan
En dan moeten we dezelfde esta's nog een keer verzenden?
Zonder nog een keer te betalen natuurlijk..
Of geldt de goedkeuring die we vorig jaar kregen ook voor deze keer, ook al veranderen we de gegevens die ik noemde, en hoeven we de ESTA met veranderingen alleen uit te printen?
Zonder nog een keer te betalen natuurlijk..
Of geldt de goedkeuring die we vorig jaar kregen ook voor deze keer, ook al veranderen we de gegevens die ik noemde, en hoeven we de ESTA met veranderingen alleen uit te printen?
je moet helemaal niets doen, je kan gegevens aanpassen, maar zoals reeds gezegd, het moet niet.
Snap niet wat je bedoelt met Esta's verzenden.
ESTA is normaal voor 2 jaar geldig of tot de verval datum van passpoort als dat minder dan 2 jaar is. Is geldig voor elke reis naar de VS in de periode van geldigheid.
Snap niet wat je bedoelt met Esta's verzenden.
ESTA is normaal voor 2 jaar geldig of tot de verval datum van passpoort als dat minder dan 2 jaar is. Is geldig voor elke reis naar de VS in de periode van geldigheid.
De ESTA eindelijk goedgekeurd. Heeft wel een week moeten wachten voor de goedkeuring ,was wel bang afwachten.
Gelukkig maar.
Mijn goedkeuring kwam al heel snel na het invullen, maar blijkbaar is dat bij iedereen verschillend.
Mijn goedkeuring kwam al heel snel na het invullen, maar blijkbaar is dat bij iedereen verschillend.
Ik wil een vlucht boeken maar heb geen ESTA toestemming.
Is het dan wel verstandig om de vlucht te boeken of moet ik eerst wachten op toestemming?
Heb gelezen dat de toestemming wel 72 uur kan duren klopt dat?
Is het dan wel verstandig om de vlucht te boeken of moet ik eerst wachten op toestemming?
Heb gelezen dat de toestemming wel 72 uur kan duren klopt dat?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Zolang je alle vragen met nee kunt beantwoorden kun je gewoon je vlucht boeken.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
In theorie kan een ESTA goedkeuring tot 72 uur duren, maar meestal is het een stuk vlugger als al niet onmiddelijk.
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Help, ik heb wat fout gedaan! Zo stom, ik heb alles wel 1000x gecontroleerd maar toch een foutje erin geslopen. Ik heb op mijn eigen aanvraag bij de luchthaven van vertrek Londen Heathrow ingevuld (stom, Londen was genoeg geweest, ik dacht het zekere voor het onzekere te nemen) ipv Gatwick. Heeft dit consequenties?
Ik had eerst de mijne gedaan. Had hem op engels staan en pas bij de tweede aanvraag zag ik dat dit ook ik nl kon. Bij man en kinderen gelukkig dus wel Gatwick ingevuld. Moet ik nu een nieuwe aanvragen? (als je voor het 2e jaar op dezelfde Esta reist klopt dit toch ook niet meer?) Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Ik had eerst de mijne gedaan. Had hem op engels staan en pas bij de tweede aanvraag zag ik dat dit ook ik nl kon. Bij man en kinderen gelukkig dus wel Gatwick ingevuld. Moet ik nu een nieuwe aanvragen? (als je voor het 2e jaar op dezelfde Esta reist klopt dit toch ook niet meer?) Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Geen zorgen, je wordt echt niet terug gestuurd omdat je Heathrow ipv Gatwick hebt ingevuld. Het gaat vooral om je persoonlijke gegevens.
- butterfly
- Amerika-expert
Bedankt voor je snelle reactie, kan ik tenminste slapen vannacht 

- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Die gegevens kun je ook weer aanpassen........ook bij eventuele volgende reizen, kun je je vertrekplaats wijzigen.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
- butterfly
- Amerika-expert
Hoe kun je dat aanpassen dan?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Je kunt inloggen op de site. Wijst zichzelf.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19835 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 3 Reacties