Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mag ik mij even voorstellen: marlenne

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
marlenne
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 5

Mag ik mij even voorstellen: marlenne

Bericht door marlenne »

Hai lezers en schrijvers van AllesAmerika.com! Ik ben Marlenne en een echte Florifiel!
Ik heb mij een paar dagen geleden bij jullie aangesloten, nadat ik bij toeval dit forum in beeld kreeg.
Was meteen enthousiast toen ik zag hoeveel Nederlanders dezelfde gevoelens voor dit mooie en boeiende land hebben als ik.
Momenteel ben ik met partner voor de vierde keer op rij voor een wintervakantie in Florida. Twee jaar geleden hadden wij ons voorgenomen om een jaar niet met vakantie te gaan vanwege de financien, echter de gedachte dat ik die winter niet naar mijn favoriete stekje kon gaan maakte me zo bedroefd, dat we uiteindelijk andere wensen opzij hebben gezet om toch te kunnen gaan. Maar niet alleen Florida heeft mijn hart gestolen, ook door andere staten heb ik jaren geleden gereisd en hoop deze over niet al te lange tijd ook weer eens te kunnen bezoeken. En wie kunnen ons daarin beter adviseren dan de mensen die daar kortgeleden geweest zijn?
Prachtig om al die positieve verslagen van landgenoten te kunnen lezen. Fijn dat er dan een "AllesAmerica.com" bestaat.
Iedereen alvast bedankt !
tosca
Amerika-expert

Re: Mag ik mij even voorstellen.

Bericht door tosca »

Welkom Marlenne!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer