Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!
- girliecathy
- Amerikakenner
Re: Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!
Wij hebben het Citizen M geboekt ligt naast Schiphol op loopafstand. Dit vonden wij fijner dan verder van Schiphol en dan met een shuttle. Nu kunnen we alvast een Starbucks scoren een dag voor vertrek.
- bedeve
- Amerika-expert
Mooie prijs !bibitv schreef:Holadiejeee, voor 583 € p.p. Ams - Las Vegas op 29/8 en op 13/9 weer terug.
Hier zijn we heel blij mee...vanuit Bru was het zo'n 200 euro pp duurder. Dus we gaan een nachtje slapen bij Schiphol.
Iemand een ideetje voor een goed hotel bij de luchthaven Schiphol?
Over slapen op Schiphol.
Mijn standaard hotel was steeds IBIS.
Die hebben een leuk sleep-park-fly arrangement.
Kamer + 3 weken parkeren voor nette prijs.
Parkeerterrein prima beveiligd.
Prima shuttle
Maar...ben al een paar keer vreemd gegaan.
Via Vakantieveilingen en Hotelkamerveiling.
DE eerste heeft regelmatig een Mysterie hotel bij Schiphol incl.parkeren.
Dat is het Mercurehotel bij Sloten.
Prima plek,goed hotel,shuttle naar Schiphol is 5 minuten
Via Hotelkamerveiling nu 2 x bij Radisson Blu Schiphol uitgekomen.
Afgelopen week € 29 incl.kosten betaald voor kamer en parkeren.
Het aantal dagen is max 14,extra dagen bijboeken kost je € 5 per dag.
Je auto staat dan wel overdekt.
Een topper.
Maar ja dAt is die IBIS voor zo'n 3 weken parkeren en een nacht slapen voor plm € 115 ook wel
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Hey superbedankt iedereen voor de tips mbt Schiphol.
Die CitizenM klinkt ook wel interessant, maar met de eigen wagen komen is iets wat nu meer en meer in overweging nemen.
Vooral die tip van het Ibis lijkt me heel ok. Die veilingsites zijn natuurlijk helemaal goedkoop, maar ik ben een beetje bezorgd dat in die periode alles sowieso nog erg vol zal zitten!
Even de Ibis checken...

Die CitizenM klinkt ook wel interessant, maar met de eigen wagen komen is iets wat nu meer en meer in overweging nemen.
Vooral die tip van het Ibis lijkt me heel ok. Die veilingsites zijn natuurlijk helemaal goedkoop, maar ik ben een beetje bezorgd dat in die periode alles sowieso nog erg vol zal zitten!
Even de Ibis checken...
Momenteel biedt Lufthansa opvallend lagere prijzen aan naar steden als Miami en NY. Ook voor round trip flights.
Ook in hoogseizoen. Wel te vertrekken uit Dusseldorf
Alleszins aanzienlijk lager dan de prijs die wij betaalden in November bij Airberlin (ook vanuit Dusseldorf naar NY en terug vanuit Miami)
(weliswaar wel 2* rechtstreeks)
Wij zijn er niet meer mee gediend. Misschien jullie wel. Succes.
Ook in hoogseizoen. Wel te vertrekken uit Dusseldorf
Alleszins aanzienlijk lager dan de prijs die wij betaalden in November bij Airberlin (ook vanuit Dusseldorf naar NY en terug vanuit Miami)
(weliswaar wel 2* rechtstreeks)
Wij zijn er niet meer mee gediend. Misschien jullie wel. Succes.
Wij hebben laatst ook op vakantieveilingen een overnachting + parkeren bij het Mercure hotel "gewonnen", waren incl. kosten van VakantieVeilingen voor €39 klaar. Alleen het parkeren op Schiphol kostte ons (last-minute gereserveerd) al €58.
bibitv, je kan op VakantieVeilingen zien voor welke dagen het arrangement nog beschikbaar is. Bekijk dat eens en dan kan je altijd nog mee bieden.
bibitv, je kan op VakantieVeilingen zien voor welke dagen het arrangement nog beschikbaar is. Bekijk dat eens en dan kan je altijd nog mee bieden.
De goedkope tarieven van Lufthansa zijn alleen nog vertrek in de eerste week van Juli. Vanaf de tweede week nog normale prijzen, even afwachten of ze later deze week met nieuwe prijzen komen voor vertrek vanaf tweede week juli.
Zodra onze route duidelijk is gaan we boeken. Wij wonen met de bus ( Zuid Tangent) Maar n kwartier van Schiphol af dus we gaan met de bus ( of onze vaste taxi 'ouders' moeten rijden)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Wij hebben nu effectief geboekt.
14 september: Amsterdam - Denver met tussenstop in Houston
10 oktober: San-Francisco - Amsterdam met tussenstop in Houston
620 euro per persoon op flugladen.de! We zijn alvast tevreden met de prijs en wilden het risico niet nemen om nog langer te wachten, het plannen kan nu echt beginnen.
14 september: Amsterdam - Denver met tussenstop in Houston
10 oktober: San-Francisco - Amsterdam met tussenstop in Houston
620 euro per persoon op flugladen.de! We zijn alvast tevreden met de prijs en wilden het risico niet nemen om nog langer te wachten, het plannen kan nu echt beginnen.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Mooie prijs
met hopelijk goed vluchttijden
Welke maatschappij vlieg je mee?

Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Lufthansa en United Airlines.ina schreef:Mooie prijsmet hopelijk goed vluchttijden
Welke maatschappij vlieg je mee?
De vluchttijden zijn "ok", telkens één stop in Houston, in het gaan hebben we 4 uren overstaptijd, in het terugkeren anderhalf uur.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Geboekt voor vrienden Hoogseizoen:
BRU - Phoenix 9/7 heen 6/8 retour €646 rechtstreeks bij United!
Gevonden via Skyscanner.
MVG
A3
Gevonden via Skyscanner.
MVG
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
A3: Hoe kun je de prijs die je op Skyscanner vindt boeken bij United?
Ik vind ook prachtige prijzen, maar als ik op SELECTEER druk dan word ik doorgelinkt naar de United website waar ik de zoekopdracht opnieuw moet invoeren en dan krijg ik (weliswaar in dollars, maar toch) hogere prijzen
Ik zag trouwens dat als ik zoek van 15 juli t/m 12 augustus van BRU naar PHX en ik kies voor Brussels Airlines/ Lufthansa ik op de heenweg een overstap moet maken met een wijziging van luchthaven. We hebben 6:50 om over te stappen van JFK naar Newark INT. Is dit te doen? Heeft iemand hier ervaring mee?
De prijzen zijn het wel waard! 619/ 649 euro voor het hoogseizoen!
Ik vind ook prachtige prijzen, maar als ik op SELECTEER druk dan word ik doorgelinkt naar de United website waar ik de zoekopdracht opnieuw moet invoeren en dan krijg ik (weliswaar in dollars, maar toch) hogere prijzen
Ik zag trouwens dat als ik zoek van 15 juli t/m 12 augustus van BRU naar PHX en ik kies voor Brussels Airlines/ Lufthansa ik op de heenweg een overstap moet maken met een wijziging van luchthaven. We hebben 6:50 om over te stappen van JFK naar Newark INT. Is dit te doen? Heeft iemand hier ervaring mee?
De prijzen zijn het wel waard! 619/ 649 euro voor het hoogseizoen!
Hartelijke groetjes van Familie Erkens
2005 West Usa Autorondreis en Kauaii
2010 Florida: Kissimmee & Naples
2011 West Usa Camperrondreis
2016 Florida Natuur en Animal Kingdom
Ik heb al een topioc gevonden waar iemand hetzelfde 'aan de hand' had. Het is misschien niet ideaal, maar voor die prijs mag je volgens mij niet klagen.
Voor de geïnteresseerden is hier het topic:http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=10009
Toch... als iemand een recente ervaring heeft dan hoor ik het heel graag!
Voor de geïnteresseerden is hier het topic:http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=10009
Hartelijke groetjes van Familie Erkens
En BANG!!! Direct gepakt. Dank voor geweldige tip. 26/7 heen terug 22/8 voor € 656,- per persoon! Pittig vluchtschema maar op die manier € 1.400 pakken op je vluchtbudget is heel, heel erg leuk. Nogmaals dank voor de tipA3 schreef:Geboekt voor vrienden Hoogseizoen:
Gevonden via Skyscanner.
MVG
A3

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
rrrick schreef: En BANG!!! Direct gepakt. Dank voor geweldige tip. 26/7 heen terug 22/8 voor € 656,- per persoon! Pittig vluchtschema maar op die manier € 1.400 pakken op je vluchtbudget is heel, heel erg leuk. Nogmaals dank voor de tip
You're welcome!
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
Heb net even gekeken en het is voor ons ook mogelijk om in het hoogseizoen (6/7 - 9/8)voor die prijs te vliegen. Maar Groningen - Brussel komt er dan nog bij, dat kan haast niet zonder overnachting, en omdat we uiteindelijk richting noordwest willen wordt het wel een hele reis. Dus we zien er toch maar vanaf, in de hoop dat er nog iets anders voorbij komt.
Voor wie dat allemaal niet uitmaakt is het wel een hele mooie prijs!
Voor wie dat allemaal niet uitmaakt is het wel een hele mooie prijs!
Wij hebben dat vorig jaar gedaan en zo 500 Euro uitgespaard op een huurauto voor 3 weken (huren op Newark was veel goedkoper dan JFK). Ik weet niet meer bij welke maatschappij we dat gedaan hebben maar het was een zogenaamde Town Car (is een besproken taxi), het duurde ongeveer een uur (het was 's-avonds) en kostte iets in de buurt van $80 meen ik. Als je het Googled zijn er genoeg bedrijven te vinden die dit aanbieden.Erkens schreef:Ik heb al een topioc gevonden waar iemand hetzelfde 'aan de hand' had. Het is misschien niet ideaal, maar voor die prijs mag je volgens mij niet klagen.
De route is rond en willen weg van 28/5 (aanvliegen op San Francisco) en dan op 13/6 terug ( vanaf LAX of Las Vegas).
Druk aan het vergelijken geslagen en komen rond de € 850 /€ 900 p.p. Dinsdagnacht de wekker maar even zetten om te boeken ( hopelijk dan goedkoper)
IEmand ervaring met Govolo.nl.. Vlucht met US Airways 1500€
Druk aan het vergelijken geslagen en komen rond de € 850 /€ 900 p.p. Dinsdagnacht de wekker maar even zetten om te boeken ( hopelijk dan goedkoper)
IEmand ervaring met Govolo.nl.. Vlucht met US Airways 1500€
- tineke57
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Heb net even gekeken op budgetair.be/budgetair.nl en heb het volgende gevonden:
AMS – SFO 28/5 – LAX – AMS 13/6 met United: 588 euro (terugvlucht wel 2 stops, dus lange vlucht)
Wil je slechts 1 stop dan is het 760 euro met US Airways (heb gehoord, niet aan te raden) en 768 euro met Lufthasa.
Vanuit Las Vegas met Virgin Atlantic via Londen: 700 euro.
AMS – SFO 28/5 – LAX – AMS 13/6 met United: 588 euro (terugvlucht wel 2 stops, dus lange vlucht)
Wil je slechts 1 stop dan is het 760 euro met US Airways (heb gehoord, niet aan te raden) en 768 euro met Lufthasa.
Vanuit Las Vegas met Virgin Atlantic via Londen: 700 euro.
2007: NV–UT–CO–AZ–CA-NV - 2008: CO–WY–NE–SD–ND–MT–WY–CO - 2011: CA–NV–AZ–UT–NV–CA
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
Is het te doen om op de 12e van LA naar San Francisco te rijden , daar een nacht overnachten en daar naar het vliegveld te gaan. ?
Heb een pakket: 2 tickets met KLM /Air France + auto voor € 2200,-
Heb een pakket: 2 tickets met KLM /Air France + auto voor € 2200,-
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3394 Weergaves
-
Laatste bericht door Denise131