Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
reis roos57 5 september-1 oktober 2014
reis roos57 5 september-1 oktober 2014
Hsllo
Wij hebben onze route bijna helemaal klaar.
Mijn vraag is nu of we met een camper van pismo sands rv resort naar marina dunes in Oceano in 1 dag kunnen rijden.
Is ongeveer 260 km. en dan over de 1.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Marie-Louise
Wij hebben onze route bijna helemaal klaar.
Mijn vraag is nu of we met een camper van pismo sands rv resort naar marina dunes in Oceano in 1 dag kunnen rijden.
Is ongeveer 260 km. en dan over de 1.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Marie-Louise
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: reis roos57 5 september-1 oktober 2014
Ik denk dat je iets omdraait, Pismo Sand is in oceano, Marina dunes meer naar het noorden bij Monterey volgens mij.
Die 260 km is makkelijk te doen.
Die 260 km is makkelijk te doen.
Natuurlijk kan dat in een dag maar het hangt er ook vanaf wat je allemaal wil bezoeken onderweg.
Je Hebt gelijk Pete.Z Pismo sands is in Oceano.
En Yeehaw we willen onderweg mooie foto's maken en Carmel en Monterey bezoeken.
Zou dit lukken?
Marie-Louise
En Yeehaw we willen onderweg mooie foto's maken en Carmel en Monterey bezoeken.
Zou dit lukken?
Marie-Louise
Dat zal wel lukken ja. Maar een bezoek aan bv Hearst Castle neemt als snel 2-3 uur en een paar uur voor Point Lobos als je daar naar toe wil gaan (en dat zou ik wel willen aanraden)
Bedankt voor de tips
Ik lees wel dat de weg tussen san simeon en carmel heel bochtig is, is dit dan wel te doen met een RV van 26ft?
En is hij breed genoeg?
Hebben pas een vakantie met een camper gedaan.
Groetjes Marie-Louise

Ik lees wel dat de weg tussen san simeon en carmel heel bochtig is, is dit dan wel te doen met een RV van 26ft?
En is hij breed genoeg?
Hebben pas een vakantie met een camper gedaan.
Groetjes Marie-Louise
Maak je geen zorgen. Talloze RVs hebben deze route gereden.
Hoi
Wij willen 1x overnachten tussen yosemite en las vegas (kunnen niet door death valley) reizen met rv. We wilden eerst in Lee Vining overnachten maar zagen ook halverwege Beatty RV Park. Heeft iemand ervaring met dit RV Park. Ligt toch niet in Death Valley?
Graag jullie reacties
groetjes Marie-Louise
Wij willen 1x overnachten tussen yosemite en las vegas (kunnen niet door death valley) reizen met rv. We wilden eerst in Lee Vining overnachten maar zagen ook halverwege Beatty RV Park. Heeft iemand ervaring met dit RV Park. Ligt toch niet in Death Valley?
Graag jullie reacties
groetjes Marie-Louise
Nee Beatty ligt niet in Death Valley maar is een heel eind rijden als jullie uit Yosemite komen. Je zou ook Tonopah kunnen proberen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lee VIning geeft geeft je meer tijd voor de Tioga Road in Yosemite. Hoeveel tijd heb je voor Yosemite? Misschien handig om je volledige route eens te plaatsen? Dan is het beter adviseren.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht