Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis geboekt

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
sjaako87
Amerika-ontdekker

Reis geboekt

Bericht door sjaako87 »

Beste forum leden,

Ik ben al eens eerder in Florida geweest en heb toen een 11 daagste auto rondreis gedaan en de keys etc gezien.
Nu ga ik van 22 Feb tot 1 Maart vakantie vieren in Florida en aansluitend van 1 maart tot 9 maart cruisen met Carnival cruise.

Het Hotel is al geboekt in Orlando van 22 tot 28 Feb en we gaan daar 3 pretparken doen.
Voor de rest staat alles nog los en moeten we sowiso nog minimaal 1 overnachting bij boeken in Miami i.v.m de cruise.
Hebben jullie nog tips om misschien ergens een tussen hotel te boeken of meerdere nachten in Miami?
Mijn vriendin wil een dag lekker shoppen en op het strand liggen, dat word denk ik 23 Feb om uit te rusten van de Reis.
dan 3 dagen achter elkaar park of zou dat te veel zijn?
Ik wil graag nog de Everglades een keer zien en ik had iets van John F Pennekamp SP gezien wat me erg leuk leek.
Hebben jullie nog tips?
jes1978
Amerika-ontdekker

Re: Reis geboekt

Bericht door jes1978 »

Hoi Sjaak,

Als ik het goed lees verblijven jullie van 22-2 tot 28-2 in Orlando en 1 maart gaan jullie cruisen. Welke nacht willen jullie dan in Miami verblijven? van 28-2 op 1-3?

De everglades bezoeken vanaf Orlando is best wel een eind rijden. Dat is vanaf Miami veel beter te doen. En hetzelfde geldt voor John F Pennekamp SP. Dat ligt bij Key Largo en is vanaf Orlando echt een eind rijden. Dus is het de bedoeling dat jullie die hele eerste week in Orlando verblijven of rondom Miami? Als ik je wensen zo lees (shoppen, strand, everglades, John F Pennekamp SP) is het wellicht handiger om bij Miami in de buurt te blijven.

3 dagen parken achter elkaar is overigens echt niet teveel hoor. Je kan altijd nog tussendoor (rond een uur of 2 of 3) het park verlaten en lekker naar de outlet centers of de Florida mall gaan.
sjaako87
Amerika-ontdekker

Re: Reis geboekt

Bericht door sjaako87 »

Van van 22-02 tot 28-02 verbijven we inderdaad in Orlando en 2 Maart vertrekt de cruise.
Ik moet dus zowiso al 1 nacht boeken in Miami maar zat er aan te denken om dit dus te verlengen met 1 nacht of ergens anders nog 1 of meerderen nachten te boeken.
Aangezien we 7 dagen in Orlando zitten en 3 parken willen zien en 1 dag strand en shoppen zouden we dus dit kunnen verkorten naar bijvoorbeeld
6 dagen Orlando of 5 dagen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer