Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AAA korting op hotels enzo
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
AAA korting op hotels enzo
Wij komen erachter dat je met een ANWB kaart, kortingen kan krijgen tijdens je reis door Amerika.
Zeker diegene die het AAA logo vertonen. Nu hebben we onze reis al volledig geboekt, hotels en dergelijke, de meeste daarvan
moeten ginder nog betaald worden. Bij sommige hotels is al een voorschot betaald, Kan je dan nog gebruik maken van die AAA korting?
Gaan ze die korting dan nog verrekenen, of moest je die op voorhand (een code) al ingevoerd hebben bij je boeking?
Ik denk dat met deze info ook meerdere mensen kunnen gediend zijn.
thanks Paul
Zeker diegene die het AAA logo vertonen. Nu hebben we onze reis al volledig geboekt, hotels en dergelijke, de meeste daarvan
moeten ginder nog betaald worden. Bij sommige hotels is al een voorschot betaald, Kan je dan nog gebruik maken van die AAA korting?
Gaan ze die korting dan nog verrekenen, of moest je die op voorhand (een code) al ingevoerd hebben bij je boeking?
Ik denk dat met deze info ook meerdere mensen kunnen gediend zijn.
thanks Paul
-
- Amerika-expert
Re: AAA korting op hotels enzo
Dat is oud nieuws hier op het forum, maar toch bedankt want er zijn altijd nieuwe leden die de oude topics nog niet gezien hebben.
Je kan als je bij je hotel aankomt gewoon bij de balie vragen naar de AAA korting. Er zijn trouwens nog meer kortingen, als je voor het leger ofzo van een ander land werkt kan je meestal ook de Armed Forces korting krijgen. Politie en brandweer kunnen vaak korting krijgen. En als je 60+ bent kan je AARP korting krijgen. Lol, mijn man is 25 jaar ouder en ik mag zijn AARP kaart ook gebruiken. Geeft soms vreemde situaties. En studenten kunnen vaak korting krijgen.
Al met al is het de moeite waard om even een vriendelijk praatje te maken bij de balie en te vragen wat ze voor je kunnen regelen.
Je kan als je bij je hotel aankomt gewoon bij de balie vragen naar de AAA korting. Er zijn trouwens nog meer kortingen, als je voor het leger ofzo van een ander land werkt kan je meestal ook de Armed Forces korting krijgen. Politie en brandweer kunnen vaak korting krijgen. En als je 60+ bent kan je AARP korting krijgen. Lol, mijn man is 25 jaar ouder en ik mag zijn AARP kaart ook gebruiken. Geeft soms vreemde situaties. En studenten kunnen vaak korting krijgen.
Al met al is het de moeite waard om even een vriendelijk praatje te maken bij de balie en te vragen wat ze voor je kunnen regelen.
Op de meeste hotel sites kan je verschillende tarieven opvragen AAA is daar een van, dus is het best om dan dat tarief te kiezen, als het goedkoper is natuurlijk.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Normaal gezien kan je toch nog de korting krijgen als je bij inchecken de kaart laat zien.
Heb ik vorig jaar ook gedaan.
Voor hotels waarvoor een voorschot aangerekend werd, ligt het moeilijker. Als ze al volledig betaald zijn, gaat het misschien niet lukken.
Voor de Belgen:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=49894
Voor B en NL:
je gewoon lid maken van ANWB of Touring (naam: VivaClub) volstaat al om de kortingen te krijgen. Je bent niet verplicht een verzekering of assistentie af te sluiten.
Groetjes,
Ingrid
Heb ik vorig jaar ook gedaan.
Voor hotels waarvoor een voorschot aangerekend werd, ligt het moeilijker. Als ze al volledig betaald zijn, gaat het misschien niet lukken.
Voor de Belgen:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=49894
Voor B en NL:
je gewoon lid maken van ANWB of Touring (naam: VivaClub) volstaat al om de kortingen te krijgen. Je bent niet verplicht een verzekering of assistentie af te sluiten.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 23
LittlePhoenix schreef:Dat is oud nieuws hier op het forum, maar toch bedankt want er zijn altijd nieuwe leden die de oude topics nog niet gezien hebben.
AARP is volgens mij vanaf 50 ik heb namelijk ook de AARP kaart. Daar krijg je vaak wel meer korting mee als AAA
-
- Amerika-expert
Vanaf 50? Zou best kunnen. M'n man heeft pas een paar maanden geleden het lidmaatschap geactiveerd, had wat moeite met toegeven dat hij oud wordt 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht