Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV2012: Inge67
Re: DV2012: Inge67
Gefeliciteerd Inge! 

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geweldig nieuws!!! Bij het bedrijf van je man? Wanneer start je?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Oeh! Gefeliciteerd! Lekker hoor, wanneer mag je beginnen?
Geweldig Inge !
Jouw positieve instelling levert jouw alweer wat op
Jouw positieve instelling levert jouw alweer wat op

Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Van Harte gefeliciteerd met de baan.
Kijk je nu nog verder, bijvoorbeeld om niet het risico te lopen dat jij en jouw man tegelijk zonder werk komen te zitten, als het met het bedrijf mis zou gaan? Of is dat risico minimaal?
Kijk je nu nog verder, bijvoorbeeld om niet het risico te lopen dat jij en jouw man tegelijk zonder werk komen te zitten, als het met het bedrijf mis zou gaan? Of is dat risico minimaal?
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Gefeliciteerd!!!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Gefeliciteerd! 

Ik zou geen risico lopen en voor die periode voor de dure optie gaan die de werkgever biedt. Echt, je kunt in de US niet het risico lopen med. hulp nodig te hebben en niet verzekerd te zijn. Zeker niet als je man een baan heeft en jullie assets hebben als auto's en een spaarrek. Dat kan allemaal afgepakt worden. Ja het is duur - maar je hebt zelf voor immigratie naar de US gekozen.
Gefeliciteerd met je baan ! En mbt. de vraag wat als er problemen komen bij de werkgever. Ervaring heeft me geleerd dat als je eenmaal ergens hebt gewerkt, je voor andere werkgevers meteen een stuk aantrekkelijker bent in de toekomst. Het is dus een prima start !
Gefeliciteerd met je baan ! En mbt. de vraag wat als er problemen komen bij de werkgever. Ervaring heeft me geleerd dat als je eenmaal ergens hebt gewerkt, je voor andere werkgevers meteen een stuk aantrekkelijker bent in de toekomst. Het is dus een prima start !
Laatst gewijzigd door USInsider op 25 jan 2014, 07:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bedankt voor de felicitaties. Ik kreeg de offer letter gisteren en begin maandag al. Inderdaad bij het bedrijf van mijn man. Voorlopig ga ik niks anders zoeken.
We hebben wel overwogen of het 'nu wel zo verstandig is' om bij hetzelfde bedrijf te werken, maar ik moet nu gewoon aan de slag of ik word gillend gek. En de baan is uitdagend. Executive Assistant/Office Manager met een overgang van bijna het hele personeelsbestand van de locatie in de buurt van LA naar de locatie hier in de komende 2 jaren. En er moet hiervoor heel wat gebeuren dus die uitdaging ga ik graag aan.
We zijn wel verzekerd hoor USinsider. We hebben nog een Belgische verzekering lopen en binnen 90 dagen kan ik ook een verzekering krijgen via het werk dus dan kost het ons maar $350 per maand. Dat vind ik al wel veel redelijker.
We hebben wel overwogen of het 'nu wel zo verstandig is' om bij hetzelfde bedrijf te werken, maar ik moet nu gewoon aan de slag of ik word gillend gek. En de baan is uitdagend. Executive Assistant/Office Manager met een overgang van bijna het hele personeelsbestand van de locatie in de buurt van LA naar de locatie hier in de komende 2 jaren. En er moet hiervoor heel wat gebeuren dus die uitdaging ga ik graag aan.
We zijn wel verzekerd hoor USinsider. We hebben nog een Belgische verzekering lopen en binnen 90 dagen kan ik ook een verzekering krijgen via het werk dus dan kost het ons maar $350 per maand. Dat vind ik al wel veel redelijker.
Inge geweldig!!!! Gefeliciteerd met je baan enweet precies wat je bedoelt hoor, ik werd ook echt gillend gek na 5 maanden niets doen en me rot solliciteren!
Wanneer begin je?
Wanneer begin je?

- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik begin gelijk maandag 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Succes met je nieuwe job! Hoe verloopt de eerste week?
Super! Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu bevallen is, je eerste week op werk 

- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik vond mijn eerste week geweldig. Heb nog wat te weinig te doen naar mijn zin, maar ik ben zo blij om eindelijk het huis uit te zijn!
Het een beetje drukker om alles te organiseren, maar dat lukt ook prima.
Het een beetje drukker om alles te organiseren, maar dat lukt ook prima.
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Oei wat is het lang geleden dat ik hier ben geweest. Ik heb het dan ook superdruk gehad, al is dat een pover excuus.
Ik vind het nog steeds leuk op mijn werk. Krijg steeds meer verantwoordelijkheid en werk dus dat is positief. We hebben ondertussen een huis gekocht, al was het krijgen van de lening een kleine nachtmerrie aangezien we slechts 8 maanden credit history hebben.
Het is uiteindelijk toch gelukt zonder al te veel problemen. We laten het nu fixen (kleine dingetjes) en schilderen en gaan er waarschijnlijk binnen 2 weken in
Ik heb ondertussen ook mijn ouders en mijn zoon op bezoek gehad dus dat was heerlijk. Onze dochter heeft ondertussen veel vriendinnetjes op school en zwemmen en waterpolo, dus zit steeds minder op skype met vriendinnetjes uit Belgie.
Al bij al hebben we het hier goed. We werken allebei, hebben ons eigen huis, onze dochter heeft het hier naar haar zin, we hebben familie op bezoek....Life is good in California
Ik vind het nog steeds leuk op mijn werk. Krijg steeds meer verantwoordelijkheid en werk dus dat is positief. We hebben ondertussen een huis gekocht, al was het krijgen van de lening een kleine nachtmerrie aangezien we slechts 8 maanden credit history hebben.
Het is uiteindelijk toch gelukt zonder al te veel problemen. We laten het nu fixen (kleine dingetjes) en schilderen en gaan er waarschijnlijk binnen 2 weken in
Ik heb ondertussen ook mijn ouders en mijn zoon op bezoek gehad dus dat was heerlijk. Onze dochter heeft ondertussen veel vriendinnetjes op school en zwemmen en waterpolo, dus zit steeds minder op skype met vriendinnetjes uit Belgie.
Al bij al hebben we het hier goed. We werken allebei, hebben ons eigen huis, onze dochter heeft het hier naar haar zin, we hebben familie op bezoek....Life is good in California
Goed dat te horen Inge! Geniet er van! Living your dream!
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
Leuk weer even wat te horen via het forum, je bent ons nog niet vergeten
Wat leuke plannen weer, verhuizen naar jullie vast plekje ! Veel succes met de verhuis.

Wat leuke plannen weer, verhuizen naar jullie vast plekje ! Veel succes met de verhuis.
Grts, Bart