Hallo,
Ik ben aan het twijfelen geslagen over een stukje van mijn planning. Meer bepaald dit stukje:
15/9 San Fransisco – Yosemite
16/9 Yosemite
17/9 Yosemite
18/9 Yosemite – Lee Vining
19/9 Lee Vining – Death Valley
20/9 Death Valley – Zion (hiertussen: Valley Of Fire)
Eventjes achtergrondinformatie: we zullen waarschijnlijk niet in een hotel in Yosemite zelf logeren (die zijn tamelijk duur), maar in een hotel in Mariposa ofzo. Van op een kaartje gezien, links van Yosemite dus.
Nu was ik al aan het twijfelen om op 17/9 al naar Lee Vining te gaan, ipv pas op 18/9. Ik veronderstel dat we op 18/9 toch niets speciaal meer in Yosemite zelf gaan doen, dus dan zouden we eigenlijk dat stuk terug naar het hotel "voor niets" rijden, want de volgende dag moeten we de andere richting uit. Dus had ik gedacht aan de volgende planning:
15/9 San Fransisco – Yosemite
16/9 Yosemite
17/9 Yosemite – Lee Vining (Tioga Pass)
18/9 Lee Vining (Bodie, Mono Lake) – Lone Pine
19/9 Lone Pine (Alabama Hills) – Death Valley
20/9 Death Valley – Zion (hiertussen: Valley Of Fire)
Welke planning zouden jullie kiezen en waarom? Wij zijn geen fervente hikers, maar we willen van Yosemite natuurlijk wel de mooiste punten gezien hebben. Ik veronderstel dat dat wel kan op anderhalve dag? En hoe lang zou je moeten uittrekken om de Tioga Pass te rijden? (Met een paar fotostops inbegrepen)
* Note mod (Marco):
Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.