Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Sneller je auto ophalen bij Alamo

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Sneller je auto ophalen bij Alamo

Bericht door eddepet71 »

Klopt, wel even stoppen bij het uitrijhokje :wink:[/quote]

Hoeft niet perse, rijdt alleen niet lekker met lekke banden :blink:
Javato
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Javato »

Je vult alles in en je kan direct, na het ophalen van de bagage, naar de parking. Geen gedoe meer aan de balie
Ook met SaveTime moet je toch eerst naar de balie of Self-kiosk ?
Met de vriendelijke groeten, JAN
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Op mijn bevestiging voor Miami staat idd wel dat ik naar de counter moet, maar misschien is dat op andere locaties weer anders.
Raziel
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Raziel »

Ik heb online de auto ingecheckt en kreeg de volgende mail:

Follow these steps when you arrive at Denver Intl Arpt (DEN)

Thank you for choosing to bypass the counter and go directly to your car! Follow signs to baggage claim.

Exit baggage claim and proceed to the Shuttle Bus pick-up area at curb #4.
Skip the counter and go to the reserved vehicle category to choose your vehicle
Proceed to the exit booth and then simply show your Alamo Rental Document, along with your driver's license and credit card to the agent at the exit booth on your way out.

Lijkt me super :thumbup:
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 »

Hallo,
Goed om te lezen dat je tijd kan besparen..Mag ik vragen hoever " van te voren" je de versnelling inzet :D ..anders gezegd..doen jullie dit dagen of weken voorafgaand aan de pick-up date?
Grote Amerika fan
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

ik doe het altijd direct na het boeken. Vorige week auto geboekt voor april en direct de SaveTime documenten ingevuld. Op die manier vergeet je het niet :wink: .
Javato
Amerika-ontdekker

Bericht door Javato »

Op mijn bevestiging voor Miami staat idd wel dat ik naar de counter moet, maar misschien is dat op andere locaties weer anders.
Ik heb gehuurd bij US carhire, dus wel de optie SaveTime voor snellere behandeling aan de balie (of self-kiosk) maar niet als je rechtstreeks bij Alamo huurt dat
je de balie kan overslaan.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

O, is dat het? Wij hebben idd een fly-drive via Arke dus zij zijn tussenpersoon.
Ook niet rechtstreeks bij Alamo.
Javato
Amerika-ontdekker

Bericht door Javato »

Ik heb gehuurd bij US carhire, dus wel de optie SaveTime voor snellere behandeling aan de balie (of self-kiosk) maar niet als je rechtstreeks bij Alamo huurt dat
je de balie kan overslaan, denk ik ?

Ik weet het niet zeker, het was maar een gedachte
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Javato schreef:
je de balie kan overslaan.
Ik had direct bij Alamo geboekt (DTW), en kon op de website gelijk alles invullen om de auto mee te krijgen zonder langs de balie te moeten. Je moet wel vantevoren bevestigen en betalen.
ronenivonne
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door ronenivonne »

Thx voor de tip!!!
Zojuist ingechecked en ook de melding dat ik gelijk door kan naar de garage :thumbup:
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
Jerre
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Jerre »

hoe vullen jullie je rijbewijs in? ze vragen naar de duur van mn rijbewijs maar op het belgische staat "permanent"

kies je dan gewoon de meest verre datum dat je kan kiezen (in dit geval 31/12/2048) of is dit anders bij een NL rijbewijs? indien mensen met een belgisch rijbewijs al gebruikt gemaakt hebben van save time, meer info aub ;)

edit: net wat gegoogled en kwam op een topic uit opt forum waar er vermeld werd dat vele 10 of 15 jaar ingaven. ik heb het gewoon op 10 gehouden. men rijbewijs zou dan tot 2015 geldig zijn :)

Raziel schreef:Ik heb online de auto ingecheckt en kreeg de volgende mail:

Follow these steps when you arrive at Denver Intl Arpt (DEN)

Thank you for choosing to bypass the counter and go directly to your car! Follow signs to baggage claim.

Exit baggage claim and proceed to the Shuttle Bus pick-up area at curb #4.
Skip the counter and go to the reserved vehicle category to choose your vehicle
Proceed to the exit booth and then simply show your Alamo Rental Document, along with your driver's license and credit card to the agent at the exit booth on your way out.

Lijkt me super :thumbup:
gek... ik heb ook in denver gereserveerd via alamo rits en kreeg net dit in men mailbox:
Confirmation # 584333xxx
Status: Booked

Here's what you do to pick up your car:

Proceed to baggage claim. The Rental Car shuttle is located by exiting baggage claim area and proceeding to the Shuttle Bus pick up at Curb #4. Upon arriving at Alamo, proceed to the counter to obtain your rental agreement and vehicle keys.

zou ik nu toch nog langs de desk moeten? ik heb wel een additional driver toegevoegd :)
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Raziel
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Raziel »

Jerre: Je moet de gehuurde wagen nog wel inchecken, dat kan als je een account hebt aangemaakt bij Alamo.
Na het online inchecken krijg je de bevestiging dat je de balie kan overslaan...
harryvanrooy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door harryvanrooy »

Voor je rijbewijs vul je gewoon in: does not expire
Dan weten ze dat het niet verloopt
Madphil
Amerikakenner

Bericht door Madphil »

Bedoelen ze niet de datum tot wanneer je je rijbewijs moet laten verlengen? Daarna vervalt je rijbewijs toch? Of geldt dat niet meer?
Jerre
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Jerre »

Experation date staat er idd. Je kan niet "does not expire nemen" :)

En k lees op het net veel verschillende zaken over save time met alamo brits. Sommige zeggen dat als je de barcode opt einde van je save time registratie afprint, je wel direct naar de garage kan en anders nog eens op zo n self kiosk alles kan invullen tot je je papieren hebt.
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Teuntje
Amerika-ontdekker

Bericht door Teuntje »

Raziel schreef:Jerre: Je moet de gehuurde wagen nog wel inchecken, dat kan als je een account hebt aangemaakt bij Alamo.
Na het online inchecken krijg je de bevestiging dat je de balie kan overslaan...
Ik heb na het invullen van de gegevens bij save time ook nog online ingecheckt, maar ik krijg nog steeds de melding dat ik naar de balie van Alamo moet. Ik heb bij Alamo zelf geboekt, dus daar ligt het niet aan. We halen de auto op in Las Vegas.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Teuntje schreef:
Raziel schreef:Jerre: Je moet de gehuurde wagen nog wel inchecken, dat kan als je een account hebt aangemaakt bij Alamo.
Ik heb na het invullen van de gegevens bij save time ook nog online ingecheckt, maar ik krijg nog steeds de melding dat ik naar de balie van Alamo moet. Ik heb bij Alamo zelf geboekt, dus daar ligt het niet aan. We halen de auto op in Las Vegas.

dit had ik ook maar heb volgens instructies (ergens in dit topic) een account aan moeten maken en credit card gegevens in moeten vullen en pas daarna kreeg ik een bevestiging met bypass counter
Teuntje
Amerika-ontdekker

Bericht door Teuntje »

In het laatste mailtje van Alamo stond wel een knop naar Bypass the counter, maar deze ging niet naar de goede pagina. Toen ik googelde naar bypass alamo counter kwam ik wel op de goede pagina waar ik uiteindelijk in kon checken en mijn creditcardgegevens kon invullen. Nu heb ik wel een bevestiging gekregen dat ik de balie over kan slaan. Het is nu dus gelukt! (waar en hoe je een account aan moest maken was mij niet duidelijk)
bembi
Amerikafan

Bericht door bembi »

Dat zou een hoop tijd schelen en als er meerdere mensen tegelijk naar alamo gaan heb je eigenlijk de eerste keus in je eigen categorie :thumbup: , maar begrijp ik het nou goed dat je dit alleen kunt doen als je rechtstreeks bij alamo hebt geboekt? ik heb mn reis via een tussenpersoon geboekt.
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer