Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

K1 - Visa

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Gabbyxx
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: K1 - Visa

Bericht door Gabbyxx »

Ik ben ook bezig met de k1 Visa. Het is echt heel zenuwslopend proces, maar hopelijk word je op het eind beloond :D. Je mag mij ook altijd vragen stellen als je iets niet snapt. Succes !!!
04-03-14 -> K1 visa goedgekeurd.
19-05-15 -> 2 jaar GC goedgekeurd.
20-03-17 -> Aanvraag I-751 gestart (ROC).
06-10-18 -> 10 jaar GC ontvangen.
31-12-19-> Officieel Amerikaan geworden
ayla42
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: K1 - Visa paspoort

Bericht door ayla42 »

Gabbyxx schreef:Ik ben ook bezig met de k1 Visa. Het is echt heel zenuwslopend proces, maar hopelijk word je op het eind beloond :D. Je mag mij ook altijd vragen stellen als je iets niet snapt. Succes !!!
Ohhh spannend!!! laat me maar weten hoe het gaat!! wij zijn nog niet begonnen maar willen het zsm.

ik heb nog wel een vraag.. hij heeft op dit moment geen paspoort. moeten wij een paspoort aanvragen voordat we beginnen?
Ik las dit online. maar als hij dus een geboorte certificaat heeft dan is dat genoeg?
onze plan is dat als alles is goedgekeurd hij hierheen komt, kennismaakt met de fam en dat we samen teruggaan. (voorgoed)
dus wij moeten dan zwz een paspoort aanvragen. maar dat kan toch ook terwijl deze papieren zijn opgestuurd voor de aanvraag?

http://www.visajourney.com/content/k1guide
11. Copy of the Birth certificate (front and back) for the US Citizen or a copy of ALL pages of the US Citizen's passport issued with a validity of at least 5 years or a copy of the US Citizen's naturalization certificate (front and back). This is used to establish citizenship.
24 April / 1 November @Myrtle Beach, SC voor stage + 1 Maand rondreis door USA.
Gabbyxx
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: K1 - Visa

Bericht door Gabbyxx »

Hmm ik weet het niet zeker. Maar ik weet wel toen mijn verloofde de aanvraag indiende hij ook een kopie van zijn paspoort erbij moest doen. Ik denk dat het wel handig is.. het kan het proces alleen maar versnellen!
Ik wacht nu op eind feb en begin maart. Dan heb ik mijn medische keuring en interview!!
04-03-14 -> K1 visa goedgekeurd.
19-05-15 -> 2 jaar GC goedgekeurd.
20-03-17 -> Aanvraag I-751 gestart (ROC).
06-10-18 -> 10 jaar GC ontvangen.
31-12-19-> Officieel Amerikaan geworden
ayla42
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Paspoort?

Bericht door ayla42 »

Gabbyxx schreef:Hmm ik weet het niet zeker. Maar ik weet wel toen mijn verloofde de aanvraag indiende hij ook een kopie van zijn paspoort erbij moest doen. Ik denk dat het wel handig is.. het kan het proces alleen maar versnellen!
Ik wacht nu op eind feb en begin maart. Dan heb ik mijn medische keuring en interview!!

ohh spannend!! ik kan niet wachten tot ik zover ben!
ayla42 schreef:
Gabbyxx schreef:Ik ben ook bezig met de k1 Visa. Het is echt heel zenuwslopend proces, maar hopelijk word je op het eind beloond :D. Je mag mij ook altijd vragen stellen als je iets niet snapt. Succes !!!
Weet iemand anders wel hoe dit moet??

ik heb nog wel een vraag.. hij heeft op dit moment geen paspoort. moeten wij een paspoort aanvragen voordat we beginnen?
Ik las dit online. maar als hij dus een geboorte certificaat heeft dan is dat genoeg?
onze plan is dat als alles is goedgekeurd hij hierheen komt, kennismaakt met de fam en dat we samen teruggaan. (voorgoed)
dus wij moeten dan zwz een paspoort aanvragen. maar dat kan toch ook terwijl deze papieren zijn opgestuurd voor de aanvraag?

http://www.visajourney.com/content/k1guide
11. Copy of the Birth certificate (front and back) for the US Citizen or a copy of ALL pages of the US Citizen's passport issued with a validity of at least 5 years or a copy of the US Citizen's naturalization certificate (front and back). This is used to establish citizenship.
24 April / 1 November @Myrtle Beach, SC voor stage + 1 Maand rondreis door USA.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer