Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur constructie om drop off fees te vermijden.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
suziester
Amerika-ontdekker

Autohuur constructie om drop off fees te vermijden.

Bericht door suziester »

Hoi allemaal

Komende lente ga ik met mijn vriend weer op roadtrip door amerika. Ik merk dat in vergelijking met 2 jaar geleden de drop off kosten hoger liggen. Maar misschien komt het omdat de staten die we nu aan doen duurder zijn.
De auto huur is nodig voor Portland> San Francisco >Las Vegas > Canyon gebied> Phoenix.
Dan vliegen we naar Austin texas
Dan weer auto huur van Austin naar Houston

Mijn vraag is eigenlijk. Is het uiteindelijk voordeliger om van portland naar phoenix te huren en een drop off fee van 300 of 500 dollar te betalen.
Of is er een verhuurder die van portland naar San fran geen drop off rekent. En daarna van San Fran naar Phoenix weer een die geen drop off rekent?

Ik heb sommige posts gezien waarbij er geen drop off kosten worden berekend tussen bijvoorbeeld Phoenix en San Francisco> kan iemand mij vertellen via welke rental maatschappij dat gaat?

Dan het laatste gedeelte is van austin naar houston... maar ik krijg toch vaak nog te horen dat ook voor dit gedeelte 99 dollar of meer betaald moet worden.
Weet iemand hier een voordelige verhuurder voor?

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen in de wereld van drop off fees :-)

Groet,
Suzie
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: aurto huur constructie om drop off fees te vermijden.

Bericht door PSVwally »

De meeste verhuurders rekenen geen dropoffkosten tussen Californie, Nevada en Arizona.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Re: aurto huur constructie om drop off fees te vermijden.

Bericht door Frasi »

Maar kijk wel even goed uit bij welke broker je boekt: sommigen rekenen wél drop-off fees tussen Nevada en Californie.
Zelf ben ik aan het zoeken voor een one way van Las Vegas naar Los Angeles.
Alamo.co.uk/brits rekent wél een drop-off fee en als je via expedia.nl bij Alamo huurt, niet...
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
suziester
Amerika-ontdekker

Re: Autohuur constructie om drop off fees te vermijden.

Bericht door suziester »

Dank alvast voor de reactie.
Ik ga nog even speuren. Dat zou dan inhouden dat het gedeelte portland -san fran wel drop off kosten zijn. Maar misschien zijn die een stuk lager dan dat ik het doortrek naar Phoenix.

Iemand nog tips voor het gedeelte in Texas?
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Wij hebben in 2012 in Seattle gehuurd en ook wegens de dropoff kosten gekozen om in te ruilen in San Francisco, omdat er dan geen drop off kosten geteld werden én we in SF gemakkelijk zonder auto konden.
Na drie dagen hebben we dan een andere wagen gaan afhalen en zijn we daarmee verder gereden tot in Las Vegas, ook zonder drop off kosten. Maar je kan vanuit SF ook tot in Phoenix, zonder drop off kosten.

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Bart, toen heb je waarschijnlijk gehuurd via usareisen.de, die rekenen geen drop off kosten tussen Seattle en SFO en LAX.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Klopt Harry, ben ik vergeten erbij te vermelden. Het was trouwens ook via Alamo bij ons maar ik denk dat ze bij usareisen alle dropoff kosten voor hun rekening nemen, eender via welke verhuurder
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Supersups
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Supersups »

Ik heb via Alamo.brits.uk geboekt en ik heb geen drop off kosten of one way fee tss Las Vegas en Los Angeles.
€ 690 voor 25 dagen SUV Grand Cherokee.

Dear Sir/Madam,
Thank you for contacting Alamo.
This is included in your rental,it clearly states that there is no drop off fee.
Kind regards
Mariana Denney
Alamo and National Car Rental
Reservation Agent

Dear Sir/Madam,
Thank you for contacting Alamo.
We can confirm that there is no one way charge.
Kind regards
Mariana Denney
Alamo and National Car Rental
Reservation Agent

Groeten,

Tom
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Voor een huur van 10 dagen rekenen bij alamo.co.uk/brits wél een one-way fee voor LV-LA.
Screenshot 2014-01-28 20.29.38.jpg
(niet gevreesd: ik heb wel iets meer dan 10 dagen vakantie; 12 dgn yellowstone/Badlands en 4 dgn New Mexico :D )
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer