Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
VIP worden Premium Outlets
VIP worden Premium Outlets
Hallo,
Ik heb vanmiddag 3x geprobeerd lid te worden als VIP bij de Premium Outlets. Ik ontvang echter geen registratiemail. Wie kan mij helpen?
Sabien
Ik heb vanmiddag 3x geprobeerd lid te worden als VIP bij de Premium Outlets. Ik ontvang echter geen registratiemail. Wie kan mij helpen?
Sabien
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: VIP worden Premium Outlets
misschien staat ie in je SPAM map?
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Spam zou ook mijn eerste gok zijn. Staat hij daar niet dan zou ik via de site of Facebook even contact met ze opnemen. Normaal is het geen probleem om je aan te melden dus dan gaat er iets fout en daar zullen zij je vast mee kunnen helpen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Zodra je alle gegevens hebt ingevuld kom je op een samenvatting pagina. Onderaan deze pagina moet je nog op Submit drukken, dit ook gedaan?
Het is inmiddels gelukt!
sabineeee schreef:Het is inmiddels gelukt!
Top, wat was de oplossing?
ja die oplossing wil ik ook wel weten, want ik heb het ook geprobeerd zowel op mn hotmail als gmail,maar ik krijg geen bevestigingsmail.
Sorry voor de erg late reactie. Ik weet niet hoe het uiteindelijk is gelukt. Ik keek nog een keer voor de zekerheid bij contactpersonen of het erbij stond. En toen probeerde ik het nog een keer en toen lukte het opeens. Maar vraag me niet hoe 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 5838 Weergaves
-
Laatste bericht door Hendrikjan
-
- 5 Reacties