We gaan van 3 mei 2007 tot en met 22 mei 2007 op vakantie naar........
Roffel -Roffel
!!!! Disney !!!!
Jaja een grote verrassing......
Dit jaar gaan we voor de 3e x op rij in mei (

We vertrekken op donderdag 3 mei, want de 4e was erg moeilijk om te boeken. Dus hebben we er gewoon nog een dagje bij genomen, ach wat vinden we dat nu errug zeg....
We hebben een auto gehuurd bij Dollar en ook een villa is weer geregeld.
Om ons daar ter plekke te vermaken hebben we ook Disneytickets gekocht.
We zijn momenteel in het bezit van 3 dagen Disney met waterpark en fun tickets, (nog over van een 10 daagse pas) maar die disneydagen gaan we bewaren, wel gaan we naar een waterpark toe en als het er nog is, Disneyquest, ohw en natuurlijk Pleasure Island.
We hebben nu (vanwege leuke aanbiedingen met tickets) een 10 daags disneyticket gekocht zonder er iets op of aan. Deze moeten/mogen dus lekker opgemaakt worden.
Onze bedoeling is dan ook om 4 hele dagen Disney te doen, met dan 1 park op 1 dag.
En de overige dagen te gebruiken om of een ochtend/middag of avond door te brengen in Disney, even de leukste attracties doen en dan weer terug naar de villa lekker zwemmen of juist shoppen.
Over shoppen gesproken; ik was altijd al van het vele shoppen in Amerika maar Emiel mijn man heeft vorig jaar ontdekt dat niet alleen sportkleding en schoenen veel goedkoper zijn maar ook de nette kleding (pakken, pantalons ed) veel goedkoper is, dus inmiddels is hij ook aan het sparen om flink te gaan shoppen.
Vorig jaar was ik alleen de shop-o-holic en had 4 shopdagen nodig.....
Ik vrees dus nu het ergste.........
We hebben in ieder geval al besloten om met het minimale aan kleding op reis te gaan, dus gaan er 2 grote koffers mee met een heel klein beetje erin....
De andere 2 koffers/tassen zullen bestaan uit Golfspullen. Dit jaar nemen we ons eigen golfuitrusting mee op reis (voor de 1e x dus ben benieuwd).
Ik kijk er vreselijk erg naar uit.
Ik wil nu weg en niet pas over 170+ nachtjes slapen.
Maar gelukkig vliegt de tijd en dus voor we het weten zitten we lekker lang en breed in Orlando !!!