Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Florida + New York

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
rikk10
Amerika-newbie

Reis Florida + New York

Bericht door rikk10 »

Hoi iedereen,

In Juli dit jaar zal ik met mijn vriendin naar Florida en New York gaan. In Florida verblijven wij 5 dagen in Miami en rijden dan in 3 dagen langs de westkust naar Orlando om daar vervolgens 5 dagen te verblijven. Na deze 5 dagen vliegen we naar New York voor nog eens 7 dagen en dan weer terug naar ons koude kikkerland.
Aangezien de meeste van jullie al ervaring hebben met reizen naar deze gebieden (ik namelijk niet) heb ik een aantal vragen.

-Wat moet ik echt in Miami hebben gedaan?
-Waar kan ik onderweg van Miami naar Orlando het beste heen?
-Ik ben 24, waar kan ik het best een huurauto regelen zonder dat het bakken vol geld kost.
-Heeft er iemand tips welke attractieparken ik echt moet hebben bezocht?
-Heb ik in Miami zelf een auto nodig?

Ik hoop dat jullie mij enigszins in de juist richting kunnen sturen zodat ik mijn vriendinnetje een droomvakantie kan geven!
Alvast bedankt!
m-unit
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Florida + New York

Bericht door m-unit »

Tussen Miami en Orlando zou ik zeker even stoppen bij Cape Canaveral, ligt niet op de rechtstreekse route maar is zeker de moeite waard. Desnoods kan je een bezoek brengen tijdens je verblijf in Orlando.
Voor je huurauto zal ik kiezen voor Alamo, hebben standaard upgrade en schappelijke prijzen (Florida is sowieso heel goedkoop qua huurauto's)
ToonW
Amerikafan

Bericht door ToonW »

5 dagen Miami lijkt mij persoonlijk nogal veel, maar als je een auto huurt kan je natuurlijk de hele regio bezoeken. Nogal vanzelfsprekend kunnen we een uitstap naar de Everglades aanraden. Het stukje naar Flamingo campground is zeker de moeite, met als toppunt de Anhinga Loop in het begin van het park. Neem zeker wel een muggennet mee voor rond je hoofd, in de zomer kunnen die beestjes nogal hardnekkig irritant zijn.
Een tweede vanzelfsprekendheid zijn natuurlijk de Keys. Vanuit Miami kan het nogal krap zijn om helemaal tot aan Key West te rijden en terug, maar als je op tijd vertrekt is het zeker niet onmogelijk.

De parken in Orlando hebben allemaal hun charme, maar persoonlijk raad ik de volgende zeker aan: Sea World (tickets met eten/drinken zijn zeker interessant in de zomerperiode) en de twee parken van Universal studio (met het skip the line principe kan je die eigenlijk op 1 dag doen, wel heel vermoeiend, maar spaart toch alweer een dag uit!)
2008: Las Vegas - ... - Yellowstone
2011: NY/Washington + Florida
2013: Las Vegas - ... - Yellowstone
2025: Florida met kids
VanessaNoord
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door VanessaNoord »

Hai,

Auto huren is het beste om te doen via eautohuur.nl of http://www.usa-reisen.de beide betrouwbaar en goed! en heel belangrijk niet te duur :)
Zelf vinden wij Miami Leuk maar vaak maar voor 1 dag. daarom verblijven wij in het niet al te ver gelegen Fort-lauderdale Wij verbleven hier vlak bij het strand
5 dagen voor 300 euro. in een heel leuk appartement. vanuit Fort lauderdale kan je veel omliggende plaatsjes bezoeken met de auto.

Succes met plannen.
Upcoming Trips: Feb 2014 NY-Boston & Mei,Juni 2014 Deepsouth trip.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer