in september gaan ik en mijn vriendin voor de eerste keer een reis maken naar Oost Amerika. Vanwege het feit dat dit onze eerste keer is, heb ik zo'n beetje alles laten vastleggen. Vlucht, hotels, auto etc. Ook omdat ik zag dat sommige hotels met de dag duurder leken te worden.
Dit is hoe ons reisprogramma uit ziet:
31-aug 3-sep New York
3-sep 4-sep Atlantic City
4-sep 6-sep Washington
6-sep 7-sep Williamsport
7-sep 9-sep Niagara Falls
9-sep 11-sep Lake George
11-sep 12-sep Montpelier
12-sep 14-sep Portland
14-sep 16-sep Boston
16-sep 18-sep West Yarmouth
18-sep 20-sep Queens, NY
Door hier het forum door te lezen stuitte ik op Watkins Glen State Park. Mijn dank voor dit. Betekend wel dat de reis van Niagara Falls naar Lake George behoorlijk wat uren in beslag zal nemen, maar het zou zonde zijn om hier niet even een kijkje te gaan nemen. Verder zitten we toch twee dagen in Lake George en nog een dag in Montpelier. De invulling van die dagen daar ben ik nog wat zoekende mee. 9 september is dan gevuld en 10 september ga ik op zoek naar leuke autoroutes (en uitstapmomenten / tips welkom!) in Adirondack Park. 11 September zullen we dan in omgeving Montpelier zitten waar ik nog voor tips zoek (Kettle Pond State park, leuk om te wandelen?).
De rest van de dagen heb ik wel een aardig beeld van hoe die in te vullen. Uiteraard zijn tips daarvoor ook nog welkom