Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur bij Alamo
Autohuur bij Alamo
Hallo,
Op dit forum heb ik al veel positieve ervaringen gelezen over het boeken van een huurwagen bij alamo.co.uk/brits
Bij huren via deze website zouden ook alle nodige verzekeringen zitten.
Indien ik dezelfde wagen huur via alamo.be is dezelfde wagen echter 200 euro goedkoper, met op het eerste zicht dezelfde verzekeringen namelijk:
Alamo Fully Inclusive is inclusief: Ongelimiteerde kilometers, CDW + diefstalverzekering, Extended Protection (aansprakelijkheidsverzekering), lokale belastingen en luchthaventoeslag. Maar exclusief: toeslag voor extra bestuurder(s) en Fuel Service Option. Voor autohuur in de USA geldt geen eigen risico, voor Canada bedraagt het eigen risico 300 CAD, afkoopbaar d.m.v. de No-Risk Garantie. Schade aan banden is niet verzekerd in de USA en Canada, maar kunt u ook afkopen d.m.v. de No-Risk Garantie.
Een extra bestuurder in californië is gratis dus deze optie hoef ik niet.
Overzicht van uw aanvraag
Ophaallocatie
San Fransisco. CA 94102, 340 O'Farrell St, San Francisco 94102, USA
10-07-2014 / 08:00
Terugbrenglocatie
28-07-2014 / 08:00
Tarief
Fully Inclusive
Fullsize 4-deurs
Huurbedrag Fullsize 4-deurs
€ 591.00
Dossierkosten
€ 17.50
------------------
Totaal
€ 608.50
Schuilt hier toch ergens een addertje onder het gras? Ik wil namelijk niet voor verassingen komen te staan éénmaal in Amerika.
Iemand ervaring met boeken via Alamo.be?
Alvast bedankt
Jonas
Op dit forum heb ik al veel positieve ervaringen gelezen over het boeken van een huurwagen bij alamo.co.uk/brits
Bij huren via deze website zouden ook alle nodige verzekeringen zitten.
Indien ik dezelfde wagen huur via alamo.be is dezelfde wagen echter 200 euro goedkoper, met op het eerste zicht dezelfde verzekeringen namelijk:
Alamo Fully Inclusive is inclusief: Ongelimiteerde kilometers, CDW + diefstalverzekering, Extended Protection (aansprakelijkheidsverzekering), lokale belastingen en luchthaventoeslag. Maar exclusief: toeslag voor extra bestuurder(s) en Fuel Service Option. Voor autohuur in de USA geldt geen eigen risico, voor Canada bedraagt het eigen risico 300 CAD, afkoopbaar d.m.v. de No-Risk Garantie. Schade aan banden is niet verzekerd in de USA en Canada, maar kunt u ook afkopen d.m.v. de No-Risk Garantie.
Een extra bestuurder in californië is gratis dus deze optie hoef ik niet.
Overzicht van uw aanvraag
Ophaallocatie
10-07-2014 / 08:00
Terugbrenglocatie
28-07-2014 / 08:00
Tarief
Fully Inclusive
Fullsize 4-deurs
Huurbedrag Fullsize 4-deurs
€ 591.00
Dossierkosten
€ 17.50
------------------
Totaal
€ 608.50
Schuilt hier toch ergens een addertje onder het gras? Ik wil namelijk niet voor verassingen komen te staan éénmaal in Amerika.
Iemand ervaring met boeken via Alamo.be?
Alvast bedankt
Jonas
Re: Autohuur bij Alamo
Geen ervaring maar nogmaals je huurt via Europa een auto in de VS, je hebt het standaard pakket en dus voldoende.
Wel opmerkelijk vaak is Alamo.nl/be veel te duur maar goed het kan atlijd veranderen.
qua verzekeringen zit je goed.
Wel opmerkelijk vaak is Alamo.nl/be veel te duur maar goed het kan atlijd veranderen.
qua verzekeringen zit je goed.
Ik dacht ook dat bij alamo.co.uk de goedkoopste tarieven terug te vinden waren... Vandaar mijn achterdochtigheid 

ja is vaak wel zo maar tja je hebt altijd overal uitzonderingen he
Ook bij Ebookers.de gekeken?

Ook bij Ebookers.de gekeken?
Ebookers.de zit rond dezelfde prijsklasse...
kijk ook eens op rentalcars.com
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Afgelopen zomer hadden wij op Hawaii de auto's via alamo.nl. Wij waren zeer tevreden.
Vooraf member geworden voor eenmalig €17,50 en kregen daarom 5% korting.
We hebben niet gekeken of het goedkoper kon. De service en bereikbaarheid vooraf was zo goed, daar kon geen aanbieding tegen op. En nee, we werken er niet
Vooraf member geworden voor eenmalig €17,50 en kregen daarom 5% korting.
We hebben niet gekeken of het goedkoper kon. De service en bereikbaarheid vooraf was zo goed, daar kon geen aanbieding tegen op. En nee, we werken er niet

-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
We gaan de komende zomer 3 weken reizen door het zuidwesten van de VS.
We hebben een auto gehuurd bij Alamo via rentalcars.com.
SUV Jeep Grand Cherokee of gelijkwaardig.
Ophalen in Los Angeles en inleveren in San Francisco.
geen vol naar vol want vlakbij het afleveradres gooi ik hem wel vol.
all incl verder voor 3 weken ben ik 839 euro kwijt en gezien de prijzen op de andere site's ben ik niet duur uit.
Gewoon een offerte aanvragen via de site van rentalcars.com en een paar dagen wachten.
Ze gaan je vanzelf bellen en dan kan het onderhandelen beginnen.
Succes
We hebben een auto gehuurd bij Alamo via rentalcars.com.
SUV Jeep Grand Cherokee of gelijkwaardig.
Ophalen in Los Angeles en inleveren in San Francisco.
geen vol naar vol want vlakbij het afleveradres gooi ik hem wel vol.
all incl verder voor 3 weken ben ik 839 euro kwijt en gezien de prijzen op de andere site's ben ik niet duur uit.
Gewoon een offerte aanvragen via de site van rentalcars.com en een paar dagen wachten.
Ze gaan je vanzelf bellen en dan kan het onderhandelen beginnen.

Succes
2008Oost Canada en Nova Scotia
2009Oost VS
2009Oost VS
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1251 Weergaves