Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
best of the west
best of the west
iemand ervaring met de groeprondreis best of the west (thomas cook ).
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: best of the west
Misschien kun je even een linkje plaatsen?
Marianne
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb een belgische site gevonden, is het deze?
http://www.thomascook.be/rondreizen/usa ... -west.aspx
* Dag 4: Modesto - Yosemite National Park - Mammoth Lakes (ca. 360 km – 4,5u)
* Dag 5: Mammoth Lakes - Death Valley - Las Vegas (ca. 520 km – 6u)
* Dag 7: Las Vegas - Zion National Park - Bryce Canyon National Park (ca. 400 km – 4,5u)
* Dag 8: Bryce Canyon National Park - Capitol Reef National Park - Arches National Park - Moab (ca. 430 km – 5u)
* Dag 9: Moab - Canyonlands - Mesa Verde National Park - Cortez (ca. 310 km – 3,5u)
* Dag 10: Cortez - Monument Valley - Page/Lake Powell (ca. 410 km – 4,5u)
* Dag 11: Page/Lake Powell - Grand Canyon (ca. 230 km – 2,5u)
* Dag 13: Scottsdale - Palm Springs - Los Angeles (ca. 620 km – 6u)
Dit zijn allemaal al flinke dagen waar je amper tijd hebt om even iets rustig te bekijken.
http://www.thomascook.be/rondreizen/usa ... -west.aspx
* Dag 7: Las Vegas - Zion National Park - Bryce Canyon National Park (ca. 400 km – 4,5u)
* Dag 8: Bryce Canyon National Park - Capitol Reef National Park - Arches National Park - Moab (ca. 430 km – 5u)
* Dag 9: Moab - Canyonlands - Mesa Verde National Park - Cortez (ca. 310 km – 3,5u)
Dit zijn allemaal al flinke dagen waar je amper tijd hebt om even iets rustig te bekijken.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Dat is geen reis, dat is een race. Je hebt helemaal geen tijd om iets te zien. Zelfs met pakketreizen zijn er betere waar je wel tijd krijgt.
SodejuPSVwally schreef:Ik heb een belgische site gevonden, is het deze?

- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Doe dit alsjeblieft niet ! Zo zonde van je geld want je reist bijna erger dan de Chinezen door Europa.
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hallo,
Wij hebben die bussen onderweg al tegengekomen, die komen s' avonds aan in het hotel om half negen,negen uur. Snelsnel eten en slapen. Ga je 's' morgens een sigaret roken om zes uur en zie je de bus al vertrekken. Is niet echt een fijne vakantie, denk ik.
Wij hebben die bussen onderweg al tegengekomen, die komen s' avonds aan in het hotel om half negen,negen uur. Snelsnel eten en slapen. Ga je 's' morgens een sigaret roken om zes uur en zie je de bus al vertrekken. Is niet echt een fijne vakantie, denk ik.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Die tijden halen ze met de bus echt niet. Kijk alleen maar eens naar de tijd die je kwijt bent om met 40 man/vrouw in te stappen plassen kijken eten etc.
Waarschijnlijk zijn ze vergeten die er bij op te tellen.
Waarschijnlijk zijn ze vergeten die er bij op te tellen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je zit waarschijnlijk wel in een comfortabele bus.....Sodeju Word al moe als ik er naar kijk..
Even voor TS. Lekker zelf je reis bij elkaar scharrelen. Wat soms wel makkelijk is is bv je vlucht auto en evt 1e hotel via een reisbureau laten boeken. Vooral als je wat zekerheid wilt omdat het de 1e keer is (al is het ontzettend makkelijk)
zodoende is er niets positief aan deze rondreis.
- Nieka
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Jawel, je hebt het best of the west echt wel gezien danbigluke schreef:zodoende is er niets positief aan deze rondreis.

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
De aanbieder verdient er aan, dat is positief, maar voor de reiziger is het een race langs een heleboel mooie dingen die je allemaal net niet ziet.bigluke schreef:zodoende is er niets positief aan deze rondreis.
Beter zelf boeken en plannen, en ver blijven van dit soort groepsreizen.
Misschien is het opgevoerde bus en zit The Stig achter het stuur? Moab-Canyonlands-Mesa Verde-Cortez in 3.5 uur? Hahaha.
- pelsmaker
- Amerikafan
Ik denk dat je ieder park bekeken hebt door de foto's die in het visitor center hangen. Ik reis graag sneller dan de gemiddelde allesamerika bezoeker maar dit zou ik zelfs niet kunnen volgen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
hallo,
zo'n bus komt aan de grand canyon, iedereen stapt uit, de gids zegt : ,,dit is de grand canyon, de bust vertrekt binnen 45 minuten". voilà, weeral iets van de best van de west gezien
( echt gehoord )
Jacques
zo'n bus komt aan de grand canyon, iedereen stapt uit, de gids zegt : ,,dit is de grand canyon, de bust vertrekt binnen 45 minuten". voilà, weeral iets van de best van de west gezien
( echt gehoord )
Jacques
-
- Amerikakenner
- Partner van: Elskey
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Op deze manier ben je echt niet op vakantie.
Gewoon lekker alles zelf doen en je eigen reis bepalen...
Gewoon lekker alles zelf doen en je eigen reis bepalen...
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
- pelsmaker
- Amerikafan
En voor de prijs hoef je het ook niet te doen.
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Bigluke, je bent op een forum terecht gekomen van Amerika liefhebbers, die vrijwel allemaal zelf hun reizen organiseren. Zelf ben ik jaren geleden wel eens met een georganiseerde reis op pad geweest in China. Het reizen ging in het tempo zoals de door jou gekozen reis, toch kan ik er met plezier op terug kijken.
Wat eigenlijk belangrijk is om te weten, waarom wil je met zo'n reis mee? wat is je leeftijd? en met hoeveel mensen wil je op pad?
Zoals je eigenlijk wel hebt kunnen lezen op dit forum, Amerika kan je heel goed zelf doen. Een rondje op dit forum en je komt tot een fantastische, voor jou passende route! Ga je voor het eerst en is het toch allemaal wat eng, boek dan via organisaties zoals Exit al zijn daar ook wel wat opmerkingen over, maar je kan in iedergeval veel zelf beslissen en meer proeven/beleven van Amerika. Overigens, mocht je gaan boeken bij zo'n organisatie, publiceer eerst de route die je gaat maken, neem notie van de opmerkingen en ga dan pas boeken. Meestal zijn veranderingen in het reisschema na het boeken een kostbare aangelegenheid. Ook mijn voorkeur gaat uit naar alles zelf regelen, meestal goedkoper dan de aanbieders en je bent zelf in de regie. Autorijden in Amerika is een makkie en hotels in overvloed.
Wat eigenlijk belangrijk is om te weten, waarom wil je met zo'n reis mee? wat is je leeftijd? en met hoeveel mensen wil je op pad?
Zoals je eigenlijk wel hebt kunnen lezen op dit forum, Amerika kan je heel goed zelf doen. Een rondje op dit forum en je komt tot een fantastische, voor jou passende route! Ga je voor het eerst en is het toch allemaal wat eng, boek dan via organisaties zoals Exit al zijn daar ook wel wat opmerkingen over, maar je kan in iedergeval veel zelf beslissen en meer proeven/beleven van Amerika. Overigens, mocht je gaan boeken bij zo'n organisatie, publiceer eerst de route die je gaat maken, neem notie van de opmerkingen en ga dan pas boeken. Meestal zijn veranderingen in het reisschema na het boeken een kostbare aangelegenheid. Ook mijn voorkeur gaat uit naar alles zelf regelen, meestal goedkoper dan de aanbieders en je bent zelf in de regie. Autorijden in Amerika is een makkie en hotels in overvloed.
Ik ga met de familie + een vriendin eveneens deze reis maken komende zomer...... persoonlijk heb ik ook eerst getwijfeld of ik het wel zou doen maar als newbie in de VS leek het me toch niet zo'n slecht idee om mij de eerste keer te laten rijden. Alles word eigenlijk voor jou geregeld (vervoer, hotels en de bezienswaardigheden) en ik weet niet of ik evt. last ga hebben van het uurverschil. Vermits ik als bestuurder moest dienstdoen wou ik niet direct die verantwoordelijkheid dragen. Op gebied van stress lijkt het me het dan ook de beste formule voor mijn eerste bezoek aldaar. Ik ben me er wel degelijk van bewust dat de tour een hels tempo zal hebben maar troost me met de gedachte dat ik die kilometers anders zelf moest maken als chauffeur. Tenminste als ik nu een slechte nacht achter de kiezen heb (en ik ben een slechte slaper) dan kan ik toch in de bus een oogje dichtknijpen als dat nodig is. Natuurlijk hang je vast aan het tijdschema en zullen we zeker niet voldoende tijd hebben om alles degelijk te zien maar zo krijg heb ik wel al een idee wat me te wachten staat als ik een volgende keer de stap ga zetten om er zelf met de wagen rond te touren.
Voor de meer ervaren VS bezoekers is zo'n reis misschien minderwaardig maar ik ga er alvast met volle teugen van genieten en blij zijn met de dingen die ik voor de eerste te zien ga krijgen....... want laat ons eerlijk zijn...... ik weet van nog niet beter
Voor de meer ervaren VS bezoekers is zo'n reis misschien minderwaardig maar ik ga er alvast met volle teugen van genieten en blij zijn met de dingen die ik voor de eerste te zien ga krijgen....... want laat ons eerlijk zijn...... ik weet van nog niet beter

- Hawkery
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik denk dat wat sonpas zegt een veel voorkomende factor is voor de meeste mensen die hiervoor kiezen.
Je gaat weinig tijd hebben om alles goed te bekijken en om van alles ten volle van genieten.
Mara langs de andere kant zie je wel de voornaamste dingen en moet je je van hotels, route, rijden, ... geen zorgen maken.
Wij gaan in mei naar de westkust en doen ook de typische dingen.
Hebben onze reis goed volgeboekt, omdat we zo veel mogelijk willen zien.
We hebben wel net iets meer tijd, dan als je zo'n begeleide tour doet (speciaal voor gekozen omdat we het idee hadden dat we bij zo'n tour net iets te weinig tijd zouden hebben)
Je gaat weinig tijd hebben om alles goed te bekijken en om van alles ten volle van genieten.
Mara langs de andere kant zie je wel de voornaamste dingen en moet je je van hotels, route, rijden, ... geen zorgen maken.
Wij gaan in mei naar de westkust en doen ook de typische dingen.
Hebben onze reis goed volgeboekt, omdat we zo veel mogelijk willen zien.
We hebben wel net iets meer tijd, dan als je zo'n begeleide tour doet (speciaal voor gekozen omdat we het idee hadden dat we bij zo'n tour net iets te weinig tijd zouden hebben)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 853 Weergaves
-
Laatste bericht door PieterMayke
-
- 5 Reacties