Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel Seattle - iemand tips?
Hotel Seattle - iemand tips?
Omdat we op 4 juli pas om 22.10 aankomen in Seattle, na een lange reis (Groningen - Düsseldorf - NYC - SEA) en ook nog eens na een afsluitend - lees: laat - feestje op mijn werk, maar dat terzijde, willen graag na het ophalen van de auto een betaalbaar hotel wat liefst niet al te ver rijden is. Omdat we ook Seattle de volgende dag nog willen bezoeken is het de bedoeling er twee nachten te verblijven.
Heeft iemand een tip? Tot nu toe kom ik op mijn zoektocht alleen erg hoge prijzen tegen.
Saskia
Heeft iemand een tip? Tot nu toe kom ik op mijn zoektocht alleen erg hoge prijzen tegen.
Saskia
Re: Hotel Seattle - iemand tips?
Tja, 4 juli is een feestdag en valt ook op vrijdag. Dus kan het druk worden en dat drijft de hoteltarieven op.
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij hadden een hotel in Renton, via Priceline, ongeveer een kwartiertje vanaf de luchthaven. Hoe het zit op 4 juli kan ik je weinig melden. De dag daarop zijn wij gelijk op pad gegaan. Overigens zat er een Walmart op steenworp afstand. Echter is Renton nog een aardig stukje van centrum Seattle.
Stom, nooit aan die 4 juli gedacht. Maar nu heb ik toch een goed adres volgens mij, betaalbaar en 12 minuten rijden van het vliegveld (richting downtown). Rate 86% op Tripadvisor, voor zover dat wat zegt. Ook nog te annuleren tot vlak voor aankomst. Dus wat dat aangaat blijven tips welkom!
Saskia
Saskia
Dan zou ik dat adresje maar gelijk vastleggen als ik jou was.
Ja, dat heb ik ook gedaan! Motel 6 is ook nog een optie, nog goedkoper en dichtbij het vliegveld maar weer verder weg van downtown. Tijd genoeg om erover na te denken gelukkig.
Saskia
Saskia
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Hoi Saskia,
grappig, dan zitten we op dezelfde vlucht!
Wij vliegen nl. ook op 4 juli Dusseldorf-Londen-New York-Seattle.
Ik heb voor ons verblijf in Seattle ' Travelodge by the Space Needle' geboekt.
Volgens google maps is de rit van de airport naar dit hotel 21 minuten. Lijkt me te doen, al wordt het een latertje.
Gaan jullie de dag van tevoren al naar Dusseldorf? En hoe; vliegen, treinen, auto?
Wij moeten van Beverwijk naar Dusseldorf zien te komen. Is wel onhandig, maar de tickets waren zoveel goedkoper.
Groetjes,
Audrey
grappig, dan zitten we op dezelfde vlucht!
Wij vliegen nl. ook op 4 juli Dusseldorf-Londen-New York-Seattle.
Ik heb voor ons verblijf in Seattle ' Travelodge by the Space Needle' geboekt.
Volgens google maps is de rit van de airport naar dit hotel 21 minuten. Lijkt me te doen, al wordt het een latertje.
Gaan jullie de dag van tevoren al naar Dusseldorf? En hoe; vliegen, treinen, auto?
Wij moeten van Beverwijk naar Dusseldorf zien te komen. Is wel onhandig, maar de tickets waren zoveel goedkoper.
Groetjes,
Audrey
1997:NYC-WAS-DEN-SFO-LAX|1998:NY|2001:Denver/Chicago|2003:Noordoost|2005:CO|2007:FL|2009:FL|2010:FL|2011: FL|2012: Zuidwest|2013:Florida|2014:Noordwest|2017:FL|2019:CO/CA.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
wat is betaalbaar?sep schreef:Maar nu heb ik toch een goed adres volgens mij, betaalbaar en 12 minuten rijden van het vliegveld (richting downtown).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Holliday inn Seatac is ook een optie voor jou kost ongeveer €96 per nacht en je loopt zo vanaf het vliegveld naar de overkant van de straat naar het hotel hier is ook het eindstation van de trein naar het centrum van Seattle scheelt een paar dagen auto huur.
Bertus
Bertus
Wij zijn vorig jaar bij marina inn in des moines geweest. Is 10 minuutjes rijden geloof ik. T is vrij simpel maar goed hotel waarvan je binnen paar minuten wandelend naar de puget sound kunt om lekker uit te waaien of gewoon lekker van het uitzicht genieten. T is ons goed bevallen omdat het een prima uitvals punt is, volgend jaar gaan we weer en weer naar dit hotel.
@Bertus: ga ik naar kijken. Vooral die trein is handig. Een paar jaar geleden stonden we op de KOA camping, dat was nog een flink eind met de bus. Vooral toen we terug wilden uit de stad, en de bus maar niet kwam hadden we spijt de auto niet gepakt te hebben. Na eindeloos wachten bleek dat er inderdaad helemaal geen bus meer zou komen,die reed maar tot 18.00. We moesten toen nog een heel eind lopen naar een andere halte. Al met al een hele onderneming voor we weer bij ons tentje waren. Dus een trein die in het centrum uitkomt is wel zo handig!
@Njit: €88 (Georgetown Inn), incl. ontbijt. Dat volgens de reviews erg goed is.
@Audrey: dat is toevallig!! Wij zitten op rij nr 14 geloof ik. We gaan niet de dag ervoor, dan heb ik nog een afsluitend schooljaarfeestje van mijn werk, met ongetwijfeld een swingfeest erachteraan. Dus wordt het óf een hele vroege trein uit Groningen, óf een van onze dochters vragen of ze ons willen brengen. Maar de tickets waren inderdaad zóveel goedkoper! En we hebben hele goede ervaringen met Airberlin. Het is wel even afzien, al met al zijn we 24 uur onderweg. Vandaar dat een goed hotel ons wel fijn lijkt om bij te komen. Ik denk dan ook dat we het bij de Georgetown Inn houden, in Motel6 komen we later dan wel weer eens. Of de Holiday Inn van Bertus, daar kijk ik ook nog even naar. We blijven er hoe dan ook twee nachten en gaan daarna door, eerst een kampeeruitrusting kopen bij de Walmart en dan een campground zoeken niet al te ver van Seattle om te beginnen.
Nou, tot dan zou ik zeggen!
Saskia
@Njit: €88 (Georgetown Inn), incl. ontbijt. Dat volgens de reviews erg goed is.
@Audrey: dat is toevallig!! Wij zitten op rij nr 14 geloof ik. We gaan niet de dag ervoor, dan heb ik nog een afsluitend schooljaarfeestje van mijn werk, met ongetwijfeld een swingfeest erachteraan. Dus wordt het óf een hele vroege trein uit Groningen, óf een van onze dochters vragen of ze ons willen brengen. Maar de tickets waren inderdaad zóveel goedkoper! En we hebben hele goede ervaringen met Airberlin. Het is wel even afzien, al met al zijn we 24 uur onderweg. Vandaar dat een goed hotel ons wel fijn lijkt om bij te komen. Ik denk dan ook dat we het bij de Georgetown Inn houden, in Motel6 komen we later dan wel weer eens. Of de Holiday Inn van Bertus, daar kijk ik ook nog even naar. We blijven er hoe dan ook twee nachten en gaan daarna door, eerst een kampeeruitrusting kopen bij de Walmart en dan een campground zoeken niet al te ver van Seattle om te beginnen.
Nou, tot dan zou ik zeggen!
Saskia
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Twee jaar geleden hebben wij dit hotel voor de laatste nacht genomen vooral omdat het 5 minuten lopen is naar de luchthaven en omdat de light rail voor de deur vertrekt (half uurtje voor een paar doller in het centrum van Seattle in de stad is eigenlijk alles op loopafstand)
Leuke stad trouwens zou er nog een nachtje aan vastknopen .
We hebben aan het begin van de vakantie in the Paramount hotel geslapen goed maar behoorlijk aan de prijs en zeker in de periode dat jullie gaan zal dan wel een gekkenhuis zijn in de stad.
Bertus
Leuke stad trouwens zou er nog een nachtje aan vastknopen .
We hebben aan het begin van de vakantie in the Paramount hotel geslapen goed maar behoorlijk aan de prijs en zeker in de periode dat jullie gaan zal dan wel een gekkenhuis zijn in de stad.
Bertus
Inmiddels is het moment van vertrek bijna daar, nog 5 nachtjes slapen...en we hebben inderdaad de Holiday Inn geboekt. Heet nu trouwens Crowne Plaza. Wel fijn, dicht bij het vliegveld en ook bij de lightrail naar downtown. Zondag 6 juli halen we dan de auto op om aan onze trip te beginnen. Het lijkt erop dat het prachtig weer wordt in die contreien!
@Audrey: inderdaad stoelen op nummer 14! En hebben jullie goed vervoer naar Düsseldorf kunnen regelen? Wij worden gelukkig gebracht, er rijden zo vroeg nog niet eens bussen naar het station hier in Groningen.
Saskia
@Audrey: inderdaad stoelen op nummer 14! En hebben jullie goed vervoer naar Düsseldorf kunnen regelen? Wij worden gelukkig gebracht, er rijden zo vroeg nog niet eens bussen naar het station hier in Groningen.
Saskia
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij zijn van plan om naar het Fairmont Olympic Hotel te gaan 
Ben er dus nog niet geweest, maar het ziet er wel super uit!

Ben er dus nog niet geweest, maar het ziet er wel super uit!
Ziet er inderdaad super uit zeg! Wel ongeveer 4x zo duur als de Holiday Inn. Ach, je betaalt wat maar dan heb je ook wat nietwaar? 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 5705 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 19 Reacties