Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Top 3 lekkerste Ice cream (ijsjes) zaken
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Top 3 lekkerste Ice cream (ijsjes) zaken
Hallo,
Zelf verheug ik me altijd weer op alle lekkere, voor mij vooral chocolade, ijsjes welke in Amerika te krijgen zijn.
Meestal zoek ik vooraf al op of mijn favoriete locaties op de plaats van bestemming zitten.
Graag zou ik van jullie willen weten wat jullie top 3 van ice cream zaken of ketens zijn.
Dit is mijn top 3:
1. Ghirardelli
2. Cold Stone Creamery
3. Dairy Queen
Ben & Jerry's en Haagen Dasz volgen op 4 en 5.
Zelf verheug ik me altijd weer op alle lekkere, voor mij vooral chocolade, ijsjes welke in Amerika te krijgen zijn.
Meestal zoek ik vooraf al op of mijn favoriete locaties op de plaats van bestemming zitten.
Graag zou ik van jullie willen weten wat jullie top 3 van ice cream zaken of ketens zijn.
Dit is mijn top 3:
1. Ghirardelli
2. Cold Stone Creamery
3. Dairy Queen
Ben & Jerry's en Haagen Dasz volgen op 4 en 5.
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Top 3 lekkerste Ice cream (ijsjes) zaken
Baskin Robbins!
gr, Ineke
gr, Ineke
- Color01
- Amerika-expert
Ben & Jerry's
1 - Cold Stone! Het is onwijs koud hier, maar ik krijg gewoon trek in een ijsje bij de gedachte.
2 - Yogi Castle is frozen yogurt, niet echt ijs, maar ook erg lekker en je kan het helemaal zelf maken
3 - Haagen Dasz
2 - Yogi Castle is frozen yogurt, niet echt ijs, maar ook erg lekker en je kan het helemaal zelf maken
3 - Haagen Dasz
-
- Amerika-expert
Grand Old Creamery op Grand Avenue in St. Paul, Minnesota.
De hele winter ook open!
De hele winter ook open!
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Frozen yogurt! Niet voor niets is er zo ongeveer een FroYo winkel op iedere straathoek te vinden
.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
OK , ik snap het niet. Als er iets is wat in Nederland/europa veel lekkerder is dan in amerika , dan is het wel ijs. Een goede italiaan zoals in Nederland? Niet te vinden hier
Ja, daar ben ik het wel mee eens, Ned in Mo - ik herinner me nog de heerlijke uitstapjes naar Marinello in Den Haag (lang geleden). Hoewel ze tegenwoordig hier gelukkig ook steeds meer "gelato" verkopen. Zaken zoals Cold Stone doen me niks, en ik ben ook geen frozen yogurt fan.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik als ijsmonster eet het lekkerste ijs ter wereld in het Bellagio hotel in Las Vegas, ik verheug me er nu alweer op. 

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat is er dan zo bijzonder aan het ijs in het bellagio?
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik vind het ijs van Dairy Queen echt heerlijk, een gewone vanilla cone dipped in chocolate...mmmmm
In Canada hebben ze ook iets leuks en dat heet "Menchie's". Dit is heerlijke frozen yoghurt en je kan er vele verschillende toppings kiezen. Heel leuk voor kinderen (en volwassenen natuurlijk ook).
Als ik zelf ijs koop in de winkel dan kopen we Island Farms ice cream, het lekkerste ijs wat ik ooit gegeten heb!

In Canada hebben ze ook iets leuks en dat heet "Menchie's". Dit is heerlijke frozen yoghurt en je kan er vele verschillende toppings kiezen. Heel leuk voor kinderen (en volwassenen natuurlijk ook).
Als ik zelf ijs koop in de winkel dan kopen we Island Farms ice cream, het lekkerste ijs wat ik ooit gegeten heb!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Laat het ijs in Amerika maar zitten hoor. Een beetje slechte namaak van het echte ijs hier in Europa.
Ik zweer zelf bij Gelateria Diciotto in Amsterdam, maar zo zullen er talloze ijszaken hier in Europa beter zijn dan die in Amerika. Ijs is nou net iets waar ik niet naar Amerika voor hoef.
Ik zweer zelf bij Gelateria Diciotto in Amsterdam, maar zo zullen er talloze ijszaken hier in Europa beter zijn dan die in Amerika. Ijs is nou net iets waar ik niet naar Amerika voor hoef.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bij de ijsjes vind ik het vooral erg lekker dat ze er zo veel chocola bij doen, kan ik echt van genieten 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Hier nog een ijsmonster
Dit zijn een paar van mjn favorieten:
Yoghurtland, zoals de naam al doet vermoeden voor frozen yoghurt, zelf tappen, allerlei lekkere smaken zoals Mango, Cocos of Naturel en dan naar wens fruit, snoep of ander lekkers erop, heerlijk
Three Twins, organic ijs in The Bay Area
B-rite (oa in San Francisco) hebben ze het allerlekkerste salted caramel ijs
Mmmmmm, krijg er zin in!

Dit zijn een paar van mjn favorieten:
Yoghurtland, zoals de naam al doet vermoeden voor frozen yoghurt, zelf tappen, allerlei lekkere smaken zoals Mango, Cocos of Naturel en dan naar wens fruit, snoep of ander lekkers erop, heerlijk
Three Twins, organic ijs in The Bay Area
B-rite (oa in San Francisco) hebben ze het allerlekkerste salted caramel ijs
Mmmmmm, krijg er zin in!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Is dat het ijs van Cafe Gelato?Harry schreef:Ik als ijsmonster eet het lekkerste ijs ter wereld in het Bellagio hotel in Las Vegas, ik verheug me er nu alweer op.
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik vind het soft ijs hier veel lekkerder dan in Belgie! En als ik zelf thuis een ijsje maak (in een kommetje met warme chocolade saus of warme kersen), dan is die ijscreme van Island farms daar heerlijk voor en geniet ik er net zo goed van dan als ik in Belgie een ijs ga eten. In Belgie zijn de ijsjes die je gaat eten in een ijscremerie (of hoe moet ik het noemen) wel erg lekker natuurlijk, geserveerd in een kommetje met vanalle toebehoren, warme sauzen (warme kersen bijvoorbeeld...mmmm) en dergelijke. Je betaald er dan ook wel goed voor om zo'n ijs te gaan eten.
Sinds een jaar of zo maak ik zelf ijs. Lekkerder kan het niet, vooral m'n chocolade ijs.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
-
- Amerikakenner
vroeg dhg 2000 niet wat de lekkerste icecream zaken waren, roomijs dus. Dan valt heel het fronzen Yoghurtgedoe al af, niet?? dat is sowieso geen roomijs 

-
- Amerikakenner
@ ned: niks,
been there, done it , bought the T shirt. Is oke maar niet echt speciaal
is misschien the magic of LV

been there, done it , bought the T shirt. Is oke maar niet echt speciaal

is misschien the magic of LV