Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe lang van te voren boeken?
Hoe lang van te voren boeken?
Voor onze reis (SF - Yosemity - Montery - LA - San Diego - Grand Canyon - LV) die wij willen gaan maken in mei 2015 met een camper, vraag ik mij af hoe lang van te voren het verstandig is om te gaan boeken. Januari 2015?
Het zit er dik in dat wij onze reis zullen gaan boeken via Tioga tours.
Verder heb ik al uitgezocht dat we 15 februari 2015 moeten gaan strijden om een plekje op de pine campings in Yosemite Park.
Alvast bedankt voor de reacties.
Het zit er dik in dat wij onze reis zullen gaan boeken via Tioga tours.
Verder heb ik al uitgezocht dat we 15 februari 2015 moeten gaan strijden om een plekje op de pine campings in Yosemite Park.
Alvast bedankt voor de reacties.
Re: Hoe lang van te voren boeken?
Zo vroeg mogelijk boeken. In oktober beginnen de verhuurbedrijven met aantrekkelijke vroegboekkortingen.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zou nu al kijken wat je voor deze reis kwijt bent als je hem nu zou boeken. Bepaal vervolgens wat je er kwijt voor wil zijn en ga dan vanaf okt 14 kijken of je wat kan vinden voor de prijs die je in gedachte hebt. Vervolgens boeken en niet meer kijken.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik had al een offerte bij tioga tours opgevraagd, maar omdat ze nog niet zover vooruit kunnen kijken, hebben ze de offerte gemaakt op basis van mei 2014.
Daar waren nog enkele (vroegboek) kortingen tot 15 februari.
Ik zal in de loop van het jaar nog eens aan de bel trekken bij tioga tours vanaf wanneer we de reis van mei 2015 kunnen boeken.
Ik had al een offerte bij tioga tours opgevraagd, maar omdat ze nog niet zover vooruit kunnen kijken, hebben ze de offerte gemaakt op basis van mei 2014.
Daar waren nog enkele (vroegboek) kortingen tot 15 februari.
Ik zal in de loop van het jaar nog eens aan de bel trekken bij tioga tours vanaf wanneer we de reis van mei 2015 kunnen boeken.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Wij hebben beiden keren ongeveer 10 maanden van te voren geboekt. Wij hebben echter de reis niet met een camper gemaakt, maar gebruik gemaakt van een huurauto.\\
Gr. Miranda
Gr. Miranda
Mijn ervaring is dat vooruitkijken zeker loont.
Verschillende keren hebben wij ruim 9 maanden van te voren geboekt. De kortingen voor camperhuur e.d lopen vaak tot eind januari van dat jaar. Voor goedkopere vliegtickets moet je zeker eerder boeken (minimaal 9 maanden van te voren). Afgelopen jaar hebben wij pas later besloten dat we naar de VS gaan (2e week van januari), en dat scheelt toch zeker 300 euro p.p aan alleen de tickets.
Als je liever niet zelf de dingen uitzoekt loont het ook zeker om verschillende organisaties (Tioga, exit reizen, Jan Doets), een offerte te laten doen.
Succes!
Verschillende keren hebben wij ruim 9 maanden van te voren geboekt. De kortingen voor camperhuur e.d lopen vaak tot eind januari van dat jaar. Voor goedkopere vliegtickets moet je zeker eerder boeken (minimaal 9 maanden van te voren). Afgelopen jaar hebben wij pas later besloten dat we naar de VS gaan (2e week van januari), en dat scheelt toch zeker 300 euro p.p aan alleen de tickets.
Als je liever niet zelf de dingen uitzoekt loont het ook zeker om verschillende organisaties (Tioga, exit reizen, Jan Doets), een offerte te laten doen.
Succes!
2001 SF - SLC
2011 SF - Denver
2014 LV-Great Basin-Craters o/t Moon-Yellowstone-Grand Teton-Arches-Canyonlands-Capitol Reef-Zion-LV
2016 LA - LV
2017 SEA - SF
2011 SF - Denver
2014 LV-Great Basin-Craters o/t Moon-Yellowstone-Grand Teton-Arches-Canyonlands-Capitol Reef-Zion-LV
2016 LA - LV
2017 SEA - SF
Bedankt voor je reactie.
Ik had nu al een offerte opgevraagd voor mei 2014 bij tioga tours, om een indicatie van de kosten te krijgen.
Dus als ik in september een offerte opvraag voor mei 2015, kan ik gelijk zien hoeveel de reis dan goedkoper is.
Ik had nu al een offerte opgevraagd voor mei 2014 bij tioga tours, om een indicatie van de kosten te krijgen.
Dus als ik in september een offerte opvraag voor mei 2015, kan ik gelijk zien hoeveel de reis dan goedkoper is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2790 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies
-
- 24 Reacties