Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bed bugs

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
sofie1983
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Bed bugs

Bericht door sofie1983 »

Inderdaad, ik denk dat als je even je bed checkt dat dit al wel OK zal zijn... Met wat zijn we anders bezig! De beten op zich daar maak ik me niet druk om, maar als je ze bij je thuis zou krijgen, dat zou wel verschrikkelijk zijn! Ik denk dat zo'n ontsmetting van je woning meer kost dan een reis naar de states!

Maar goed, we zullen er van genieten en ik laat wel weten of we er zijn tegengekomen :wink:
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Al eens nagedacht over wat er allemaal rondkruipt op de bekleding van je huurwagen of op de vliegtuigstoelen?
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
sofie1983
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door sofie1983 »

Nog maar gezwegen over de badhanddoeken en dergelijke... Wie kan zeggen dat die afgekookt zijn! En daarmee moet je je ook afdrogen hé!
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

sofie1983 schreef:En daarmee moet je je ook afdrogen hé!
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooh! Ik begreep het al niet... :mrgreen:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Bestek in restaurants,deurknoppen,toetsenborden,denk er maar niet over na.......
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

En wat dacht je van al die lucht, die al miljoenen anderen hebben ingeademd.
(Ja, zo kunnen we nog wel uren doorgaan...)

:roll:
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Hou op :o :o :wink:
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Radarlove »

Ik ben sedert gisterenavond officieel gestopt met ademen. Lukt goed tot hiertoe, op mijn freggle-kleurtje na :lol:
TotosDawn
Amerikafan
Partner van: Rick-zonder-account
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Bericht door TotosDawn »

Getver, wat een leuke verhalen allemaal!
En het Flamingo in Las Vegas 23 meldingen, iewww! Maarja, op die honderden kamers die ze hebben is het ook niet zoveel. We gaan het zien.
Als ik gebeten word krijgen we misschien nog geld terug ;) Ik krijg wel kriebels bij het idee!! ieeww :D
Afbeelding
Volg ons op onze reis: *klik hier*
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Reageerde ik eerder nogal laconiek op de bedbugs, inmiddels hebben wij helaas last van deze krengen in 1 kamer in ons huis. De matras op het bed op de kamer van zoonlief bleek vol te zitten met bedbugs. Erg fijn, vooral omdat ik ook echt al maanden roep dat hij zijn beddengoed moet wassen. Maar ja... nu vraag ik me sowieso wel af of veel jongens van zijn leeftijd niet iets te makkelijk omgaan met hygiene :roll: Je zou toch verwachten dat je wel wat ziet aan je huid niet?

Dus ja, en nu. Ik ben gelukkig momenteel niet thuis dus heb die ellendelingen niet met eigen ogen hoeven aanschouwen want ik had vermoedelijk gegruweld en daarna zowat ontploft van woede haha. Nu is zijn hele bed naar buiten gesmeten, kamer volledig met alcohol behandeld alvast en alle kleren in zakken gedaan en die worden 2 keer heet gewassen en gedroogd. En dan maar afwachten. Vooralsnog lijken andere kamers geen bedbugs te hebben maar ik ga toch echt alles nalopen als ik weer thuis ben.

Fijn zulke beesten. Hoop maar dat we er vanaf komen... Ik adviseer iedereen om even zijn matras te bekijken ;)
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Bedwantsen houden van mijn bloed, dus als ze ergens zijn ... dan weet ik dat heel gauw ..
De eerste keer was in een kamer in een kibboets. Mijn kamergenote had nergens last van, dus ik dacht dat ik misschien allergisch was voor het wasmiddel waarmee de lakens werden gewassen, dat heb ik wel eens ....

Tot ik eens snachts wakker werd toen zij laat thuiskwam ... ik even plassen, het licht was inmiddels aan op de kamer, ik sla mijn laken open om er weer in te kruipen .... zie ik 5 rode beessies heel knus liggen wachten tot ik weer terug ben ..... :o :o :o
Yikes ...

Later ontdekten we ze overal tussen kieren en spleten ....
Een maatje van ons heeft 1 week lang de kamer bespoten terwijl wij op een trip waren, en toen waren ze gelukkig verdwenen .....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Ziva schreef:Erg fijn, vooral omdat ik ook echt al maanden roep dat hij zijn beddengoed moet wassen.
Maanden lang in hetzelfde beddengoed slapen? Zal allemaal wel lekker ruiken.. Hopen dat hij na deze ervaring wat eerder zijn bed verschoond! :lol:
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Zal het waarschijnlijk bij een vriendje hebben opgelopen?
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

Er was weer een reportage over bed bugs op tv :shock: ....we slapen straks in 7 verschillende hotels en wil eigenlijk niet elke keer de kamer onderzoeken. Dit programma had ik niet willen zien.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Niet te druk over maken, in de meeste gevallen loopt het allemaal wel los.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

New York, hotel Astor on the Park (waar ook al forumleden verbleven):
http://nypost.com/2016/01/03/tourists-s ... tan-hotel/
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Gatver, ik moet er niet aan denken dat dit in mijn hotelbed kan zitten.
Wat ik wel raar vind is dat de man in het filmpje zegt dat de bedbugs zo groot zijn als zijn pinknagel. Volgens mij zijn die beestjes juist minuscuul klein.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Mjah het is een veel voorkomend iets. En het kan in alle hotels voorkomen.
Alleen de goede hotels zullen er gelijk werk van maken om te voorkomen dat de bugs zich uitbreiden....

De bedbugs worden overigens wel flink groter zodra zich goed hebben volgezogen met bloed.... Dan kunnen ze zeker zo groot zijn als je pinknagel..

Ieder hotel waar wij komen doen we altijd eerst de matrassen controleren en het achterbord van het bed weghalen om te controleren dat daar niets zit. Dan pas doen we de koffers open.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Getsie!!, ik haal altijd de lakens los en kijk in de gleufjes bij het matras, mijn man vindt dan al dat ik me aanstel, maar deze man keert het hele matras om, op de bovenkant zag je niets maar de onderkant zat helemaal vol! Maar om nu elke keer je hele kamer te verbouwen..... op zoek naar bugs???
nicolea
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door nicolea »

Twijfelde bij mijn keuze voor hotels tussen Astor on the Park&Amsterdam Court. Nummer 2 is het geworden...maar goed: in Disney's hotel New York ook weleens gigantisch last van gehad!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer