Hoeft niet perse, rijdt alleen niet lekker met lekke banden

Ook met SaveTime moet je toch eerst naar de balie of Self-kiosk ?Je vult alles in en je kan direct, na het ophalen van de bagage, naar de parking. Geen gedoe meer aan de balie
Ik heb gehuurd bij US carhire, dus wel de optie SaveTime voor snellere behandeling aan de balie (of self-kiosk) maar niet als je rechtstreeks bij Alamo huurt datOp mijn bevestiging voor Miami staat idd wel dat ik naar de counter moet, maar misschien is dat op andere locaties weer anders.
Ik had direct bij Alamo geboekt (DTW), en kon op de website gelijk alles invullen om de auto mee te krijgen zonder langs de balie te moeten. Je moet wel vantevoren bevestigen en betalen.Javato schreef:Ik heb gehuurd bij US carhire, dus wel de optie SaveTime voor snellere behandeling aan de balie (of self-kiosk) maar niet als je rechtstreeks bij Alamo huurt datOp mijn bevestiging voor Miami staat idd wel dat ik naar de counter moet, maar misschien is dat op andere locaties weer anders.
je de balie kan overslaan.
gek... ik heb ook in denver gereserveerd via alamo rits en kreeg net dit in men mailbox:Raziel schreef:Ik heb online de auto ingecheckt en kreeg de volgende mail:
Follow these steps when you arrive at Denver Intl Arpt (DEN)
Thank you for choosing to bypass the counter and go directly to your car! Follow signs to baggage claim.
Exit baggage claim and proceed to the Shuttle Bus pick-up area at curb #4.
Skip the counter and go to the reserved vehicle category to choose your vehicle
Proceed to the exit booth and then simply show your Alamo Rental Document, along with your driver's license and credit card to the agent at the exit booth on your way out.
Lijkt me super
Ik heb na het invullen van de gegevens bij save time ook nog online ingecheckt, maar ik krijg nog steeds de melding dat ik naar de balie van Alamo moet. Ik heb bij Alamo zelf geboekt, dus daar ligt het niet aan. We halen de auto op in Las Vegas.Raziel schreef:Jerre: Je moet de gehuurde wagen nog wel inchecken, dat kan als je een account hebt aangemaakt bij Alamo.
Na het online inchecken krijg je de bevestiging dat je de balie kan overslaan...
Teuntje schreef:Ik heb na het invullen van de gegevens bij save time ook nog online ingecheckt, maar ik krijg nog steeds de melding dat ik naar de balie van Alamo moet. Ik heb bij Alamo zelf geboekt, dus daar ligt het niet aan. We halen de auto op in Las Vegas.Raziel schreef:Jerre: Je moet de gehuurde wagen nog wel inchecken, dat kan als je een account hebt aangemaakt bij Alamo.
Na het online inchecken krijg je de bevestiging dat je de balie kan overslaan...