Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: NatasjaB
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Even voorstellen: NatasjaB
Hallo iedereen,
Ik en mijn partner gaan in september 2014 voor het eerst naar Amerika. We doen het klassieke rondje in het westen en nemen daarvoor 4 weken de tijd. We kijken er beiden enorm naar uit en zijn al volop aan het plannen. Dit forum is echt een enorme hulp, zoveel tips en goede raad. Het maakt het plannen zoveel aangenamer!
Veel reisplezier gewenst aan iedereen die nog moet vertrekken !
Natasja & Michael
Ik en mijn partner gaan in september 2014 voor het eerst naar Amerika. We doen het klassieke rondje in het westen en nemen daarvoor 4 weken de tijd. We kijken er beiden enorm naar uit en zijn al volop aan het plannen. Dit forum is echt een enorme hulp, zoveel tips en goede raad. Het maakt het plannen zoveel aangenamer!
Veel reisplezier gewenst aan iedereen die nog moet vertrekken !
Natasja & Michael
Blog: http://michaelnatasjawestusa.blogspot.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Even voorstellen: NatasjaB
Hallo Natasja,
Welkom op het forum en wat een heerlijk vooruitzicht: vier weken zuidwest Amerika. Jullie gaan een prachtige reis maken. En wie weet raken jullie ook - net als vele hier - besmet met het Amerika-virus. Ik zie dat jullie in september gaan. Dat deden wij verleden jaar ook (en dit jaar weer). Een heerlijke maand wat mij betreft. Veel plezier met de voorbereidingen
!
Welkom op het forum en wat een heerlijk vooruitzicht: vier weken zuidwest Amerika. Jullie gaan een prachtige reis maken. En wie weet raken jullie ook - net als vele hier - besmet met het Amerika-virus. Ik zie dat jullie in september gaan. Dat deden wij verleden jaar ook (en dit jaar weer). Een heerlijke maand wat mij betreft. Veel plezier met de voorbereidingen

Groetjes,
Daniel
Daniel
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Even voorstellen: NatasjaB
Zou je na je reis eens hier kunnen vertellen wat je van je reis vond. Ik zat net toevallig je blog te lezen en verbaas me dat Connections je zoiets aanbiedt. Maar ik ben eerlijk gezegd erg benieuwd wat je er achteraf zelf van vond. Ik ben overigens niet de vakantie aan het afkraken, want je gaat zeker en vast een topvakantie hebben, maar ik vind het erg veel rijden en erg weinig tijd voor de parken.
En daarom ben ik nou echt eens benieuwd naar een reactie van iemand die zo'n reisbureaureis gaat maken!
Alvast een hele prettige vakantie
En daarom ben ik nou echt eens benieuwd naar een reactie van iemand die zo'n reisbureaureis gaat maken!
Alvast een hele prettige vakantie