Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goede accommodaties

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Ems2012
Amerikakenner

Re: Goede accommodaties

Bericht door Ems2012 »

Ah, dat geld van een HOHO had je beter bij het hotel kunnen voegen. :wink: Zeker in Vegas, waar alles zich zo'n beetje rond de Strip bevindt..

MyVegas is een spel op Facebook waarmee je "Loyalty Points" verdient, die je kan inwisselen tegen rewards, waaronder hotelovernachtingen. Je hebt bonus nachten al tussen de 25.000-50.000 LPs en de andere nachten voor 50.000-100.000.

Ik zie op Expedia voor jouw data ook het Excalibur voor +/- €200. Ik heb daar 2 jaar geleden 1 nachtje geslapen en dat is qua ligging toch een stuk mee op de strip. Ook de kamer zag er netjes (opgeknapt?) uit.

Als je echt voor budget wil gaan, zou ik nog eerder voor het Stratosphere gaan dan CC. Deze ligt nog wat meer off-strip, maar is wel budget, opgeknapte kamers en toegang tot de top is gratis als gast.
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

@Ems: Excalibur is beetje boven ons budget, bij die prijs moeten we dan nog resorttoeslag rekenen + tax. Stratosphere daarintegen niet. Zeker omdat wij al van plan waren die ook te bezoeken. Eén nadeel: de hop-on hop-off komen niet tot daar. Dit wil zeggen dat wij elke dag het stuk vandaar tot aan Circus Circus moeten wandelen. Enig idee hoelang wij daar over stappen? Of hoeveel de afstand bedraagt in mijlen/kilometers? Als dit niet te ver is, kunnen wij dit wel overwegen om te doen. Sparen we weer wat geld uit :-) Bedankt alvast!
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

Volgens google 17 min. wandelen blijkbaar. :D
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Hebben jullie geen auto? Dan kan je ook van Stratosphere naar CC rijden en daar (gratis) parkeren.

Nogmaals, ik heb geen ervaring met een overnachting in CC, maar als ik nu zou moeten kiezen tussen beiden zou ik (nogmaals) voor Stratosphere kiezen en gebruik maken van de gratis tower toegang. Ook het zwembad (op de 9e verdieping als ik het me goed herinner) is prima. Het buffet restaurant raad ik wel af. :mrgreen:
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

Ja, wij hebben uiteraard een auto. Wist niet dat wij daar gratis konden parkeren als wij daar niet overnachten. :shock: Dan is de beslissing inderdaad snel gemaakt! Dan besparen wij op de overnachting + hoeven wij geen toegang meer te betalen voor de toren! Super! :thumbup:
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Je kan (vrijwel) overal in Vegas gratis parkeren bij de hotels (alleen soms wat verder lopen naar het hotel) of met valet parking voor de deur uitstappen (en dan kost het je een paar $). Daarom ben ik ook zo verrast dat jullie een HOHO gaan doen, terwijl je zo gemakkelijk zelf langs de strip kan.
Nieka
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Nieka »

Er zijn toch ook gewone bussen die wel aan Stratosphere stoppen dacht ik?
maar inderdaad, de auto meenemen lijkt me nog het simpelste en goedkoopste :wink:
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Laura&Edwin »

Inderdaad! De DEUCE stopt bij Stratosphere en rijdt de Strip op en af.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

Wij dachten dat het makkelijk zou zijn als we niet steeds achter parking moesten zoeken. Beginnersfoutje zeker :lol:
Renata82
Amerika-ontdekker

Bericht door Renata82 »

Ik verbaas me altijd over de reacties over Circus Circus. Ik ben er zelf acht jaar geleden geweest en vond het echt prima! Het is natuurlijk geen vijfsterrenhotel, maar verder.... Maar misschien is dit ook wel veranderd in die tijd. Wij hebben voor dit jaar Excalibur geboekt om iets centraler te zitten, ben benieuwd.
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

Nu ga ik weer twijfelen... Heb zowel Circus Circus als Stratosphere geboekt via booking.com, maar nog niets geannuleerd. Qua prijs komt het op hetzelfde neer. Alleen dat ik bij Stratosphere de toegang tot de toren erbij heb. Weet niet wat dat normaal kost?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hurricane is wel goedkoper, maar als ik jullie was zou ik toch ook eens naar Springdale kijken. Dan zit je lekker dicht bij het park, en Springdale is ook een leuke plaats. Je kunt vanuit Springdale met de gratis shuttlebus naar Zion. De Canyon Ranch Motel is heel betaalbaar, vanaf 59 dollar per nacht.
Als je in Las vegas iets gaat aanpassen zou ik iets centraal op de Strip nemen zoals Flamingo, dan kun je alles lopend doen. Verkijk je niet op de tijd die het kost om met de auto overal naar toe te gaan; parkeren kan dan wel bij de hotels maar je bent wel even bezig voor je weer op de Strip bent.

Marianne
Renata82
Amerika-ontdekker

Bericht door Renata82 »

Kristel De Schryver schreef:Nu ga ik weer twijfelen... Heb zowel Circus Circus als Stratosphere geboekt via booking.com, maar nog niets geannuleerd. Qua prijs komt het op hetzelfde neer. Alleen dat ik bij Stratosphere de toegang tot de toren erbij heb. Weet niet wat dat normaal kost?
Zoals ik al zei, heb ik geen recente ervaring met CC. Toegang tot de Stratosphere Tower is $18, dus als je die per se wilt zien, ben je met overnachtingen daar wel goedkoper uit.
Laatst gewijzigd door Renata82 op 24 feb 2014, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Laura&Edwin
Amerikakenner

Bericht door Laura&Edwin »

maar neem zeker de tip van Marianne ter harte! Ik moest wel even twee keer lezen om de link te leggen met je overige reisbestemmingen (dacht eerst dat de post op de verkeerde plek stond :oops: ), maar het laatste deel van de reactie maakt veel duidelijk. Als je ergens anders kan bezuinigen op de accomodatie, zoals bijvoorbeeld in Springdale, zoals Marianne voorstelt, dan kun je in Las Vegas gunstiger boeken. Kwestie van keuzes inderdaad.

Mocht je zo goedkoop mogelijk overnachten en de toren willen bezoeken, ga dan zeker in Stratosphere zitten en laat Circus Circus zitten.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

@Marianne: Bedankt voor de tip! Ziet er inderdaad een leuk motel uit. Is wel 20 $ meer dan dat van Hurricane en ook geen ontbijt erbij, maar qua ligging inderdaad veel beter. Dat gaan we nog eens herbekijken en zien of dat kan met ons budget en planning.
sabrinacom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door sabrinacom »

Lake powell motel in Page, leuk! Hier zaten wij vorig jaar in april, toen wat het maar 79$. Ziet er wat apart uit van buiten, maar grote kamer met twee slaapkamers en een keuken. En een hele leuke eigenaar. Leukste plek van de vakantie!
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

@sabrinacom: tof om te horen! Was beetje boven budget, maar we hebben op andere plaatsen dan maar wat bespaard :D
sabrinacom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door sabrinacom »

Voor ons wat het toen de goedkoopste :shock: :D
Mooie reis wordt dat, leuk om naar uit te kijken!
guido09
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door guido09 »

Wij zaten vorig jaar ook in Stratosphere en het uitzicht vanuit de toren was iets om nooit te vergeten!
Aanradertje... :thumbup:
2000 & 2018: 2 wkn & 19dgn florida
2013 & 2017: 3 wkn zw Usa
2014: 24 dgn Den-Phx
2015: 24 dgn Denver - Denver
2016: 21 dgn z&w UK
2019: 21 dgn Nw USA&CAN
Afbeelding
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer: