Klopt het dat de hotels op de strip op een doordeweeksedag goedkoper zijn?
Wij gaan in de komende bouwvak die kant op is het verstandig om vooraf een hotel te boeken of lukt het ook nog ter plaatse?
Zoals bovenstaande reactie al zegt zijn Zondag-Donderdag veel goedkoper als het weekend.
De suite die ik in MGM heb betaal ik $85,- doordeweeks en in het weekend zou ik $360,- betalen voor dezelfde suite, slaat nergens op maarja zo werkt het.
Ik zal altijd vooraf boeken, er zijn genoeg sites waar je bij een verblijf van een aantal dagen 25% korting krijgt of speciale packages.
bijvoobeeld op smartervegas.com of mycheapvegas.com zijn genoeg goede aanbiedingen te vinden.
Ik ga zelf in september naar vegas en verblijf van zondag t/m vrijdagochtend op de strip en vrijdag t/m maandagochtend op freemont street..
2011: NYC
2012: CA,UT,AZ,NV
September 2014:Washington,NYC & LasVegas
November/December 2014:Roadtrip Florida
November/December 2016: NV & UT
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.