Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ontbijt take away in San Francisco
ontbijt take away in San Francisco
Hallo
Wij zijn in augustus een paar dagen in San Francisco.
Alle dagen ontbijten in ons hotel zie ik niet zitten, wegens kostprijs en slechte commentaren.
Kennen jullie dichtbij ons hotel (Holiday Inn Fisherman's Wharf) een aantal shops/warenhuizen waar we eventueel een 'take away' ontbijt kunnen kopen of leuke gelegenheden waar men een betaalbaar (en liefst gezond') ontbijt aanbiedt?
Bedankt voor jullie tips !
Karlien
Alle dagen ontbijten in ons hotel zie ik niet zitten, wegens kostprijs en slechte commentaren.
Kennen jullie dichtbij ons hotel (Holiday Inn Fisherman's Wharf) een aantal shops/warenhuizen waar we eventueel een 'take away' ontbijt kunnen kopen of leuke gelegenheden waar men een betaalbaar (en liefst gezond') ontbijt aanbiedt?
Karlien
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: ontbijt take away in San Francisco
Er zit een Denny's op de hoek met Jones Street (is vlak bij jullie hotel)
Iets verder ligt een Subway (Jefferson Street)
Winkels/warenhuizen: Walgreens op Jones Street (daar is ook een Starbucks) en er is een Safeway in Northpoint Centre.
Op Mason Street ligt ook een 7Eleven (maar daar buiten hangt dikwijls raar volk rond)
Groetjes,
Ingrid
Iets verder ligt een Subway (Jefferson Street)
Winkels/warenhuizen: Walgreens op Jones Street (daar is ook een Starbucks) en er is een Safeway in Northpoint Centre.
Op Mason Street ligt ook een 7Eleven (maar daar buiten hangt dikwijls raar volk rond)
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zaten in 2008 daar vlakbij. Wij hebben toen bij de Denny's gegeten. Is niet allemaal gezond maar is toch wel een must voor een keer. En ze hebben wel de mogelijkheid om iets gezonds te nemen.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wij hebben heerlijk ontbeten bij Pats cafe, 2309-2315 Taylor St.
http://patscafe.net/
http://patscafe.net/
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Op de hoek van Van Ness Avenue en Lombard street zit een eettentje en broodjeszaak, wij hebben bij beide 1x ontbijt gehaald, prima te eten.
Boudin bakery op Jeffersonstreet
.boudinbakery.com/Home
.boudinbakery.com/Home
- Janbren
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Roxanna Cafe, op de hoek van Powell Street en Bush Street. Heb we meerdere keren ontbeten.
Wij gaan gewoon naar de supermarkt voor een brood en een pot pindakaas
.
Ik vind ontbijten in een hotel of een restaurant gewoon te tijdrovend.

Ik vind ontbijten in een hotel of een restaurant gewoon te tijdrovend.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet niet of jullie hotel koffiezet mogelijkheden heeft op de kamers? In dat geval zou ik bijv. donuts regelen. Maar over het algemeen boek ik altijd bij hotels waar ontbijt inbegrepen is. Al stelt dat vaak weinig voor.
- Hawkery
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij zitten er ook in Mei.karlien schreef:Hallo
Karlien
Als we in het hotel ontbijten, dan zal ik het hier zeker laten weten

Heb her in ieder geval al leuke responses gevonden
dat een Denny's om de hoek is, is gewoon perfect! Heb er niets dan goede dingen over gehoord van vrienden! (niet die van SF, maar zal wel overal ongeveer het zelfde zijn he)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Genoeg mogelijkheden om te ontbijten buiten de deur in SF, wij aten altijd in een shop onder ons hotel, maar dat is voor jullie hotel te ver weg. Ook hebben we op onze reis weleens bij een supermarkt ontbijt spullen gekocht, en lekker op onze kamer ontbeten. Mogelijkheden genoeg.
Gr. Miranda
Gr. Miranda
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1577 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave
-
- 2 Reacties