Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vakantieplek aan noord-oost kust, van de drukte weg
vakantieplek aan noord-oost kust, van de drukte weg
Hoi,
Wij zijn twee maanden geleden naar regio Boston verhuisd. Er valt nog heel wat te regelen, maar binnenkort hopen we toch af en toe eens tijd vrij te kunnen maken voor uitstapjes.
Deze zomer zouden we graag ergens een vakantiehuisje huren, liefst vlakbij de kust. We vrezen dat we Cape cod een beetje te druk gaan vinden om er een hele week te zitten, we zijn vooral op zoek naar rust en natuur, mag gerust al wat afgelegen zijn van winkels/restaurants.
Heeft iemand een idee in welke regio we best zoeken?
alvast bedankt!
Wij zijn twee maanden geleden naar regio Boston verhuisd. Er valt nog heel wat te regelen, maar binnenkort hopen we toch af en toe eens tijd vrij te kunnen maken voor uitstapjes.
Deze zomer zouden we graag ergens een vakantiehuisje huren, liefst vlakbij de kust. We vrezen dat we Cape cod een beetje te druk gaan vinden om er een hele week te zitten, we zijn vooral op zoek naar rust en natuur, mag gerust al wat afgelegen zijn van winkels/restaurants.
Heeft iemand een idee in welke regio we best zoeken?
alvast bedankt!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: vakantieplek aan noord-oost kust, van de drukte weg
Moet het aan de kust zijn of mag het ook een meer zijn? Mijn zus en haar gezin gaan altijd met heel veel graagte naar Lake Sebago in Maine: http://en.wikipedia.org/wiki/Sebago_Lake
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
Sebago Lake is mooi - we hebben een plekje net ten noorden aan Thompson Lake. Ik weet niet hoeveel tijd jullie willen nemen, maar Moosehead Lake in Maine vind ik ook zo mooi, en heerlijke afgelegen plekken met veel verschillende manieren om een tijdje te blijven: campings, motels, B&B, cabins. Ook zijn er veel afgelegen plekken aan de Maine kust. Camden, Rockport - schitterend. Ik pak er altijd de kaart bij en tripadvisor er dan op los.
Wil je het dichter bij Boston houden, dan de kust van NH of ergens op Cape Ann, MA. Ik woon 'on the north shore' dus ga vaker naar het noorden dan het zuiden, maar Block Island, RI is ook zo mooi.
Wil je het dichter bij Boston houden, dan de kust van NH of ergens op Cape Ann, MA. Ik woon 'on the north shore' dus ga vaker naar het noorden dan het zuiden, maar Block Island, RI is ook zo mooi.
afelopen juni waren wij op Cape cod, was er heerlijk rustig.
Veel mensen komen die kant op om vervolgens verder te varen.
wij zaten in Hayannis en dat was prima te doen.
Veel mensen komen die kant op om vervolgens verder te varen.
wij zaten in Hayannis en dat was prima te doen.
2005 Miami
2010 New York
2012 New York
Juni 2013 New England (NY, Boston, Cape Cod, Vermont, Utica, Niagara watervallen, Pittsburgh, Washington, Philadelphia)
2010 New York
2012 New York
Juni 2013 New England (NY, Boston, Cape Cod, Vermont, Utica, Niagara watervallen, Pittsburgh, Washington, Philadelphia)
We zijn in de zomer van 2012 aan de noord-oost kust geweest. We hebben natuurlijk lang niet alles gezien, maar het vissersplaatsje Stonington (Maine) vond ik erg leuk. Klein, maar toch sfeervol met wat gezellige restaurantjes. Je kan daar met de boot naar Isle au Haut. Een deel van het eiland hoort bij Acadia NP. Zelfs hoogzomer kwamen wij op het eiland nauwelijks andere mensen tegen.
alvast bedankt voor de tips allemaal! Ik ga het vanavond allemaal eens bekijken
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 3703 Weergaves
-
Laatste bericht door MartijnL