Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

New York Pass

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
theonebull
Amerika-ontdekker
Contacteer:

New York Pass

Bericht door theonebull »

Als eerste verheug ik mij nu al voor mijn 8 daagse (10 officieel) reis naar NY.
Ga met een vriend in oktober naar NY en is ons ook aan te raden om die 7 dagen NY Pass te nemen ( zijn avontuurlijk en willen zoveel dingen daar beleven :thumbup: )

Maar mijn vraag is kan je met de NY Pass meerder keer een attractie bezichtigen. bv Top of the Rock in de ochtend en in de avond te bekijken.
Ems2012
Amerikakenner

Re: New York Pass

Bericht door Ems2012 »

Nee, slechts 1 keer.

Je kan wel overdag top of the rock doen en 's avonds het Empire State Building.. :wink:
theonebull
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door theonebull »

bedankt voor je antwoord... zag ook verder niets staan over hoe vaak je die kaart per attractie kon gebruiken. nu weet ik het.
Zelf zaten we te denken om top of de rocks in avond te doen :roll:
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Ja, andersom kan natuurlijk ook. :D Bedenk je gewoon dat je vanaf TOTR uitzicht hebt op Central Park en vanaf ESB niet. Daarentegen is het wel heel gaaf om 's avonds ESB (de "antenne") verlicht te zien..

Je kan ook gewoon een tweede keer terug naar NY en dan de attracties andersom doen. :lol: Onder het mom van, een goeie reden om nog eens terug te gaan?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer