Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Budget Amerika

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Anton007
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Budget Amerika

Bericht door Anton007 »

Hoi Deborah.

Ik ben ook van plan om samen met mijn vriendin in 2015 een rondreis te maken door America. Van New York-Florida-Miami (cruise) naar Las Vegas-SanFran-Hawaii & Los Angeles en nog meer in 5 weken, maar daar gaat het nu niet over.
Ik heb hiervoor speciaal een bijbaan genomen als orderpicker. Ik werk normaal al 45 uur per week, en met me bijbaan erbij (14 uur) verdeeld over maandagavond woensdagavond en zaterdag is dit best pittig. Levert me wel mooi 500 euro per maand op. En ze zoeken nog mensen! Dus als je wilt kan ik een goed woordje voor jullie doen, het is in Breda en het is bestellingen voor Jumbo klaarzetten. Best zwaar werk, kratten wegen gemiddeld 14 kilo per stuk. Je moet er 200 per uur halen, dat is de norm.

Mvg,
Anton
tamara21
Amerika-ontdekker

Bericht door tamara21 »

Ik kan er niet meer over zeggen dan sparen, sparen, sparen. Wij hebben een spaarrekening geopend met z'n 5en en daar storten we iedere maand een bedrag op.
11 jaar geleden hebben wij ons huisje gekocht en helemaal verbouwd en ondertussen zijn we in die 11 jaar toch al 7 keer naar amerika geweest (1e x was 3 maanden voor we het huis kochten) en kunnen we toch nog doen wat we willen. (hebben echt geen wereldbanen)
Ik snap dat je eerst even moet kijken wat je per maand over houd als je eenmaal je huis hebt maar het komt echt allemaal goed met dat sparen.
En het is ook maar net wat voor hotel je wilt. Wij pakken nooit echt hele dure hotels dus dan valt de prijs ook wel mee.
Succes met je huis en we horen het nog wel of het gelukt is met je reis voor 2015.
Groetjes Tamara
2003: Florida
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

Helaas komen wij ook nooit onder de zevenduizend.
Wel zitten we vast aan het hoog seizoen.
Dit jaar met zijn drietjes met een ticket prijs van 730 pp.
Vonden we netjes want vorig jaar waren we 1100 kwijt voor ticket met klm.
We doen ook niet alles budget want we ontzeggen ons een hoop om
elk jaar naar Amerika te gaan.
Zelf werk ik zes dagen per week en partner vijf.
Gaan we niet uit eten gemiddeld een keer per jaar.
Niet naar bioscoop of sauna.
Maar daar kiezen we bewust voor.
En sparen we het hele jaar voor de vakantie.
We letten wel op het buget maar zijn ook beetje luxe mensen.
Kamperen vinden we niet leuk.
Wel de cabins in een Np.
Dit jaar hebben we een koa huisje vlakbij crater of the moon voor 69 dollar
zonder eigen toilet en douche.Ben alleen bang dat dit totaal niet gaat bevallen.
Liever betaal ik 100 dollar voor iets luxer.
Wij sparen ook voor gratis overnachtingen en hebben toch elk jaar wel een paar gratis nachten.
United kon je ook met de miles gratis overnachtingen boeken.
Weet niet of dat nu nog zo is.
Teveel budget willen we ook niet na een jaar hard werken mogen de etentjes etc wel wat kosten
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Het scheelt inderdaad enorm wanneer je gaat. Wij zijn paar keer in meivakantie geweest, maar nu voor de derde keer in juli en dan is het toch een heel ander prijskaartje helaas. Niet alleen ticket is duur, maar ook de hotels zijn duurder die periode.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
DeborahVH
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door DeborahVH »

Anton007 schreef: Ik werk normaal al 45 uur per week, en met me bijbaan erbij (14 uur) verdeeld over maandagavond woensdagavond en zaterdag is dit best pittig. Levert me wel mooi 500 euro per maand op. En ze zoeken nog mensen! Dus als je wilt kan ik een goed woordje voor jullie doen, het is in Breda en het is bestellingen voor Jumbo klaarzetten. Best zwaar werk, kratten wegen gemiddeld 14 kilo per stuk. Je moet er 200 per uur halen, dat is de norm.
Bedankt voor het mooie aanbod, maar wij zijn woonachtig te België, dus is Breda iets te ver voor ons :-)
kiamzo
Amerikakenner

Bericht door kiamzo »

Ik denk dat je veel goedkoper af bent met alles zelf te boeken , dan via een reisbureau . Hotels via priceline boeken is al veel goedkoper.
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Als je buiten het seizoen gaat, alles zelf boekt, tevreden bent met 2,5-3* hotels en een beetje uitkijkt, kom je rond met 1.200 Eur (en zelfs minder) voor 20 dagen hotel + wagenhuur + vlucht per persoon. Dat is elke maand 100 Eur aan de kant leggen. Blijft over: geld voor eten, bezienswaardigheden en benzine. Als je daar zuinig leeft, kom je wel toe met 120 Eur per dag voor jullie twee.
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

Hockey schreef:Ik vraag me af waar en wanneer jij de tickets boekt. En ook in welke periode je gaat. Meestal kom ik zelf ticketprijzen tegen die hoger liggen.
Ik heb 2 weken geleden vliegtickets geboekt naar San Francisco vanaf Amsterdam, van 13 Juni tot 18 Juli.
Prijs was €630, als ik kijk naar ticketaanbieding zoeksite`s zoals http://ticketspy.nl/ staan daar regelmatig goedkope aanbiedingen bij.
Vaak moet je daar wel op tijd bij zijn, aanbiedingen zijn vaak maar 1 of 2 dagen geldig.

Tickets naar Florida of de Oostkust zie je regelmatig aanbiedingen van voorbij komen van rond de €500
Crisis ? What Crisis ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer