Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel III
Re: MyVegas deel III
Geldt die beperking tot 3 enkel voor dezelfde reward? Of kan je als je maar genoeg coins hebt bijvoorbeeld 3x een buffetpas in het ene hotel nemen en nog eens 3x in een ander en nog eens 3x een rollercoaster of zo? Ik hoef geen hotelkamers want mijn hotel is al geboekt en ik heb best al veel coins en we gaan in juli.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Maximaal 3 rewards totaal per persoon, per 30 dagen.
Ok. Dank je. Dan speel ik vanaf nu beter op mijn man zijn account. En begin ik vanaf half april rewards te verzilveren met telkens 30 dagen tussenHarry schreef:Maximaal 3 rewards totaal per persoon, per 30 dagen.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je hoeft niet 30 dagen te wachten met inwisselen, je mag er in Las Vegas maximaal 3 gebruiken per persoon in 30 dagen. Ga je bv. na 40 dagen weer naar Las Vegas dan kun je dus weer 3 rewards gebruiken.
Oei, dat is een serieuze misrekening van mijn kant!Harry schreef:Je hoeft niet 30 dagen te wachten met inwisselen, je mag er in Las Vegas maximaal 3 gebruiken per persoon in 30 dagen. Ga je bv. na 40 dagen weer naar Las Vegas dan kun je dus weer 3 rewards gebruiken.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb vorige week een hotelkamer via myvegas punten geboekt voor in Mei.
Kan ik nou ik mei nog 3 rewards bebruiken of nog maar 2?
En als ik deze maand nog een show boek voor Mei gaat dat dan ook van die 3 rewards per 30 dagen af?
Kan ik nou ik mei nog 3 rewards bebruiken of nog maar 2?
En als ik deze maand nog een show boek voor Mei gaat dat dan ook van die 3 rewards per 30 dagen af?
http://mandyusa2014.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Je kunt in 30 dagen Las Vegas 3 rewards per persoon gebruiken. Het maakt niet uit wanneer je ze boekt.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
hoe zit het met buffet coupons ?
we zijn begin van onze reis en eind van onze reis in las vegas.
als ik ze eind van de vakantie wil gebruiken, kan ik ze dan toch 90 dagen voor begin van de vakantie redeemen of moet ik wachten tot 90 dagen voor eind van de vakantie
we zijn begin van onze reis en eind van onze reis in las vegas.
als ik ze eind van de vakantie wil gebruiken, kan ik ze dan toch 90 dagen voor begin van de vakantie redeemen of moet ik wachten tot 90 dagen voor eind van de vakantie
-
- Amerikafan
- Partner van: RemcoUSA
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Voorbeeld:
Als je vandaag iets koopt van je punten moet je de Reward (buffetcoupon) voor 02-06-2014 gebruiken/inleveren (90 dagen verder).
Als je bvb 30-06-2014 een buffetbon wilt gebruiken moet je nog 28/29 dagen wachten met het redeemen van een bon.
Als je vandaag iets koopt van je punten moet je de Reward (buffetcoupon) voor 02-06-2014 gebruiken/inleveren (90 dagen verder).
Als je bvb 30-06-2014 een buffetbon wilt gebruiken moet je nog 28/29 dagen wachten met het redeemen van een bon.
Maak vooral veel werk van je vrije tijd.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Oke bedank! Duidelijk! Dacht eerst dat de dingen die je van te voren kon boeken daar niet onder vielen maar wel dus..
Jammer..
Jammer..
http://mandyusa2014.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
Dan nog, vorig jaar heb ik alles bij elkaar zeker 600 dollar bespaard
(4 hotelovernachtingen en 5 buffetbonnen)
Dit jaar alleen buffetbonnen, maar zeker ook 200 dollar

Dit jaar alleen buffetbonnen, maar zeker ook 200 dollar

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ben nu bezig om 3 nachten bij elkaar te sparen. Mijn idee is om 2 nachten Aria te doen en 1 nacht in het MGM. Is dit een goede keuze of zouden jullie voor andere hotels gaan? Wij beginnen onze trip met 2 nachten Vegas en eindigen met 1 nacht, vandaar dat ik 2 verschillende hotels wil boeken.
Andere vraag: stel ik heb 2x een nacht in Aria aangeschaft, is het dan mogelijk om deze meteen na elkaar te boeken? Of kan ik beter eentje onder mijn account doen en eentje onder de account van mijn vriend en deze 2 dan laten koppelen?
Andere vraag: stel ik heb 2x een nacht in Aria aangeschaft, is het dan mogelijk om deze meteen na elkaar te boeken? Of kan ik beter eentje onder mijn account doen en eentje onder de account van mijn vriend en deze 2 dan laten koppelen?
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York

• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Dat vraag ik me ook af...majtie schreef:
Ik heb niet zo lang geleden dit topic nog helemaal doorgelezen, maar dat was zoveel informatie ineens, en ik weet het antwoord op bovenstaande vraag niet meer. En ik heb nu echt geen tijd, noch zin om nogmaals 3 x 30 blz (of meer?) door te lezen... Dus ik hoop dat iemand dat simpele antwoord op die simpele vragen toch even wilt geven.VinMor schreef:Het spijt me dat ik dit zeg: Lees aub de topic(s) door, en dan zal je gewoon antwoord krijgen op deze (simpele!!!) vragen.

Onze blog: http://sarahfilip.wordpress.com/
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik neem aan dat dit niet aan mij gericht is? Aangezien ik een algemene vraag stel en vervolgens een vraag waar ik het antwoord nog niet op gevonden heb. En ja, ik heb het hele topic doorgelezenVinMor schreef:Het spijt me dat ik dit zeg: Lees aub de topic(s) door, en dan zal je gewoon antwoord krijgen op deze (simpele!!!) vragen.

2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
-
- Amerikafan
De vraag om nachten te koppelen is pas 50x gesteld ofzo en is op meerdere pagina's te vinden
Enfin,
Je kunt niet 2 dezelfde rewards innen op 1 account, dus 1 moet op jou naam en 1 op die van je vriend.
Als je belt om te reserveren (je moet bellen) geef je aan dat je 2 bonnen (1 van jou en 1 van je partner) hebt en dat je ze wilt koppelen, ze reserveren dan 1 hotelkamer voor 2 nachten.
Het kan zijn dat ze jou vriend willen spreken dus zorg voor de zekerheid dat hij erbij is. Succes!
Aria en MGM zijn prima hotels, niets mis mee

Enfin,
Je kunt niet 2 dezelfde rewards innen op 1 account, dus 1 moet op jou naam en 1 op die van je vriend.
Als je belt om te reserveren (je moet bellen) geef je aan dat je 2 bonnen (1 van jou en 1 van je partner) hebt en dat je ze wilt koppelen, ze reserveren dan 1 hotelkamer voor 2 nachten.
Het kan zijn dat ze jou vriend willen spreken dus zorg voor de zekerheid dat hij erbij is. Succes!

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Misschien is het wel aan jou gericht, maar ongetwijfeld niets persoonlijks.
Wellicht is het handiger om hier een soort FAQ van te maken, met veel gestelde vragen en antwoorden in de 1e post? (bedoeld voor een mod)
En nee, ik heb daar geen zin in.
Wellicht is het handiger om hier een soort FAQ van te maken, met veel gestelde vragen en antwoorden in de 1e post? (bedoeld voor een mod)
En nee, ik heb daar geen zin in.

-
- Amerikafan
Er is rechtsbovenin zo'n hele handige zoekbalk

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik gebruik die zoekbalk vooral om te zoeken naar bv. hotelnamen (om de ervaringen te lezen) of als ik iets zoek van een bepaald park, tik ik dat park in.
Maar voor algemene vragen zoals "is het mogelijk om twee hotelnachten achter elkaar te boeken op je eigen account" wordt het wel heel moeilijk om een gepaste zoekterm te vinden.
Maar voor algemene vragen zoals "is het mogelijk om twee hotelnachten achter elkaar te boeken op je eigen account" wordt het wel heel moeilijk om een gepaste zoekterm te vinden.

Laatst gewijzigd door Aricon op 05 mar 2014, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Onze blog: http://sarahfilip.wordpress.com/
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Excuseer, ik had die nog niet voorbij zien komen.LindaH schreef:De vraag om nachten te koppelen is pas 50x gesteld ofzo en is op meerdere pagina's te vinden![]()
Enfin,

2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust