Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autokerkhoven

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
OlivierD
Amerikafan

Autokerkhoven

Bericht door OlivierD »

Een vriend die volgend jaar meegaat met ons is verzot op amerikaanse auto's en alles wat met motoren en zo te maken heeft. Wij zouden tijdens onze reis dan ook eens graag een stop maken aan een groot autokerkof. Iemand enig idee waar we zoiets kunnen tegenkomen tijdens onze route. Hieronder een kort overzicht van onze route. Mischien ergens in de beurt van Page of Flagstaff???

Dag1: Los Angeles
Dag2: Los Angeles
Dag3: Los Angeles - Twentynine Pams (Doorheen Joshua Tree)
Dag4: Twentynine Palms - Flagstaff (via route 66)
Dag5: Flagstaff
Dag6: Flagstaff - Grand Canyon
Dag7: Grand Canyon
Dag8: Grand Canyon
Dag9: Grand Canyon - Monument Valley
Dag10: Monument Valley - Page
Dag11: Page
Dag12: Page
Dag13: Page - Bryce
Dag14: Bryce
Dag15: Bryce - Zion
Dag16: Zion - Las Vegas
Dag17: Las Vegas
Dag18: Las vegas - Death Valley
Dag19: Death Valley - Yosemite
Dag20: Yosemite
Dag21: Yosemite - San Fransisco
Dag23: San Fransisco
Dag24: San Fransisco
corvette
Amerikafan

Bericht door corvette »

Wij hebben een hele grote autokerkhof bezocht waar je zelfs 2 dollar entree moest betalen.
Maar ik weet niet percies aan te geven waar deze is. Hij zat volgens mij tussen Chowchilla en Madera (iets te noorden van Fresno).
Laat even weten of je hier in de buurt komt want dan zal ik mijn man wel even vragen of hij nog weet waar deze percies zat.
OlivierD
Amerikafan

Bericht door OlivierD »

Deze ligt niet meteen op onze route, maar ja we hebben nog 7 maanden tijd om te plannen. Mischien dat we toch de route eventueel zouden wijzigen. Je zou erg bedankt zijn , moest je aan het adres kunnen geraken. Ook andere adressen zijn altijd welkom
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

corvette
Amerikafan

Bericht door corvette »

Helaas kan ik niet meer vinden waar het percies was. Je kunt het wel vanaf de hoofdweg zien liggen, dus dat kan eigenlijk niet missen.

Aan al die adressen die Pete heeft gegeven heb je vast ook wel wat aan.

Veel plezier met het verder plannen van de vakantie!!
OlivierD
Amerikafan

Bericht door OlivierD »

Pete en corvette, allebei bedankt.
Ik zal eens kijken naar links, hopelijk vind ik wat

Olivier
Batman
Amerikafan

Bericht door Batman »

Hallo,

Als ik je een tip mag geven..... Tank je auto af in 29-Palms als je richting Flagstaff gaat. Het is echt een pleuris stuk rijden. Ik ben vanaf Lake Havasu City naar 29-palms gereden op een 1/2 tank. Was mijn fout. Ik had niet goed op de kaart gekeken, maar was erg opgelucht toen ik in 29-palms kon tanken.

Groetjes
fam van os
Amerika-ontdekker

Bericht door fam van os »

Als je vanaf Bryce Canyon via de 89 South naar Zion National Park rijdt ,kom je er verschillende tegen. We zagen er net nog een paar...op de DVD die we hebben gemaakt.( momenteel zitten we heerlijk van onze 1e USA vakantie na te genieten)
Afbeelding
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Batman schreef: Als ik je een tip mag geven..... Tank je auto af in 29-Palms als je richting Flagstaff gaat. Het is echt een pleuris stuk rijden. Ik ben vanaf Lake Havasu City naar 29-palms gereden op een 1/2 tank. Was mijn fout. Ik had niet goed op de kaart gekeken, maar was erg opgelucht toen ik in 29-palms kon tanken.
Ik zou haast zeggen, dat is les één als je door Amerika gaat toeren:

Zorg voor een volle tank voor je op pad gaat. Of je nu half leeg of helemaal leeg of nog bijna vol bent, ga eerst tanken.......

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Maar ik weet niet percies aan te geven waar deze is. Hij zat volgens mij tussen Chowchilla en Madera (iets te noorden van Fresno).
Ben ik wel benieuwd naar, we zitten regelmatig in Chowchilla, maar die heb ik gemist dan, denk ik ...
OlivierD
Amerikafan

Bericht door OlivierD »

nieuwenoord schreef:
Ben ik wel benieuwd naar, we zitten regelmatig in Chowchilla, maar die heb ik gemist dan, denk ik ...

Tussen Chowchilla en Madera, lag deze dan langs de SR-99? Ik heb er even google earth bijgenomen en zie iets liggen langs deze weg, maar weet niet of het een autokerkhof is.

Van een collega heb ik een hele goeie tip gekregen van autokerkhoven iets buiten San Diego. De Energy Way in Chula Vista. Iemand daar al geweest? Ik heb ook even met Google Earth zitten zoeken en vond deze luchtfoto:

Afbeelding

Zal ook nog eens kijken of ik iets vind tussen Bryce en Zion, moeten we dan niet speciaal omrijden. :wink:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer