Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goede accommodaties

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Moniquemichiel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Goede Accomodaties

Bericht door Moniquemichiel »

Martin & Marianne schreef: In 2008 hadden wij een cabin bij Monument Valley, erg leuk en een stuk goedkoper dan het view hotel.
Marianne

Hier waren wij vorig jaar (2013) en het was niet zo best. Veel achterstallig onderhoud. De deur van de douche hing bijvoorbeeld nog maar aan één scharnier maar bovenal was alles erg vies. Je bleef overal aan vastplakken en we hadden veel last van vliegen.

groetjes,
Monique
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Goede accommodaties

Bericht door Kristel De Schryver »

Martin & Marianne schreef:Hurricane is wel goedkoper, maar als ik jullie was zou ik toch ook eens naar Springdale kijken. Dan zit je lekker dicht bij het park, en Springdale is ook een leuke plaats. Je kunt vanuit Springdale met de gratis shuttlebus naar Zion. De Canyon Ranch Motel is heel betaalbaar, vanaf 59 dollar per nacht.
Marianne
Heb een mailtje gestuurd naar het hotel zelf om prijs te vragen en die geven mij 99 dollar op per nacht i.p.v. 59 dollar. :( Had nu wel op laagste tarief gehoopt voor onze periode. Dan komen wij uit op een verschil van meer dan 100 dollar voor de twee nachten. Weer wat teveel voor ons. Of kunnen wij dit motel via een andere weg goedkoper krijgen?
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

De klachten voor Circus Circus zijn blijkbaar allemaal van de Manor Lodge. De West Tower zou wel netjes zijn. Wij hebben deze drie overnachtingen aangepast naar 1 nacht Stratosphere Tower ($30.09 + resorttoeslag +tax) en toch 2 nachten in Circus Circus, maar dan de West Tower (€ 66.18 voor de 2 nachten via otel.com) i.p.v. Manor Lodge. Vrienden van ons hebben hier ook overnacht en vertelden dat het wel netjes was. Zo kunnen wij gebruik maken van de gratis toegang tot de toren, gemakkelijk Fremont bezoeken en ook nog eenvoudig gebruik maken van onze hop-on hop-off. Bovendien hebben we weer wat geld uitgespaard zodat we weer wat extra over hebben voor excursies en dergelijke :D
majtie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door majtie »

Ik had graag in het Grand Canyon NP overnacht maar blijkbaar zijn alle lodges al geboekt in de tijd dat wij er zijn (begin september). Daarom nu het Best Western maar geboekt in Tusayan wat 10km van de Grand Canyon ligt. Dit hotel kost alleen wel 190 euro :o Is het deze prijs waard of hebben jullie andere tips? Ik was graag naar the Bright Angel Lodge gegaan maar die is dus al vol helaas :cry:
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

En is er in nabijliggende lodges geen plaats meer? Maswik lodge of Yavapai Lodge of dergelijke?
majtie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door majtie »

Kristel De Schryver schreef:En is er in nabijliggende lodges geen plaats meer? Maswik lodge of Yavapai Lodge of dergelijke?
Nee, zoals ik al zei zijn alle lodges vol helaas.

2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Ik weet niet of je online kunt boeken voor de South Rim, maar mijn ervaring met de North Rim is dat er heeel vaak geannuleerd wordt. Dus kwestie van site in de gaten houden en kijken maar. Ik begon met geen accommodatie en eindigde een paar maanden later zelfs met een cabin met Rim view. Maar dan moet je wel consequent de boel in de gaten houden.
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

Ik heb online kunnen boeken, dus dat is geen probleem. Wanneer ben je er precies? Misschien een feestdag net?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

majtie schreef: Nee, zoals ik al zei zijn alle lodges vol helaas.
Dat is een momentopname. Kijk je op http://www.grandcanyonlodges.com? Je moet daar regelmatig kijken of er iets vrij komt. Ik neem aan dat je de BW kunt annuleren? Ik vind 190 euro wel heel erg veel.
Je kunt ook een bellen, dan blijkt er vaak nog wel iets vrij te zijn.
Als het toch de BW wordt, kijk dan eens op hun eigen site en boek met AAA-korting (als je ANWB of Touring-lid bent).

Marianne
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

De Best Western in Tusayan is een behoorlijk luxe hotel, dus dat is de prijs wel waard.

Ik heb deze toevallig afgelopen weekend geannuleerd, omdat we toch via Zion gaan. Ik had via Booking.com geboekt en daar is het annuleren echt een eitje.

Het is inderdaad best aan de prijs, maar als je nu nog voor de drukke manaden wilt boeken dan is een beetje fatsoenlijk hotel (dus geen motel6 of zo) behoorlijk aan de prijs bij de GC.
majtie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door majtie »

Ik heb inderdaad via grandcanyonlodges.com gekeken. Wij zijn er van 7 op 8 september en dan is er niks beschikbaar. Goeie tip om te blijven checken, ga ik zeker doen! En ook de tip dat je korting krijgt bij BW als ANWB lid, dat ben ik namelijk!

2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Je kan ook altijd even bellen of er nog plek is, soms staat niet alles online weergegeven.
majtie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door majtie »

Alsnog de Yavapai Lodge kunnen boeken voor 140 euro! Scheelt 50 euro met Best Western en we zitten op een mooiere plek :thumbup: Mensen hier ervaringen met Yavapai Lodge? Ben benieuwd!

2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Ja daar zaten wij afgelopen september. Prima locatie. Mooie kamer en je zit heus niet heel ver van de rim (al kun je niet echt lopend). Wij gingen met de auto en bus. Ik vond het het verblijf in ieder geval meer dan waard. Kijk eens naar ons verslag van die dag: soms staat er namelijk een verrassing voor je deur:

http://roadtripdanielandkarin.wordpress ... n-kingman/
Groetjes,
Daniel
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zaten er vorig jaar mei, zie ons verslag. Je kunt wel lopend naar de rim, maar je zit wel ver van de Village met de restaurants etc. Wat dat betreft zit je in de Maswik Lodge of in een van de lodges aan de rim beter. Maar wij hadden een prima kamer. Waar heb je geboekt, je betaalt toch niet in euro's? Je kunt nog eens checken of er iets anders vrij komt, het kan nog wel goedkoper.

Marianne
majtie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door majtie »

Ik heb via de officiële site geboekt. Prijs was inderdaad in dollars (186 dollar) maar omgerekend naar euro's leest voor de meesten wat makkelijker :thumbup: Vooralsnog ben ik erg blij met deze accommodatie, aangezien deze dichterbij de canyon is en goedkoper dan de BW een paar kilometer verderop. Maar als Bright Angel Lodge nog vrijkomt ga ik daar wel voor hoor :lol:

Ik ga jullie verslagen vanavond lezen, nu weer even aan het werk :P

2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

Maandag is Labor Day, vandaar dat de prijzen zo hoog zijn en alles vol zit. Het zal druk zijn!
majtie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door majtie »

Kristel De Schryver schreef:Maandag is Labor Day, vandaar dat de prijzen zo hoog zijn en alles vol zit. Het zal druk zijn!
Labour day is op 1 september, precies een week eerder. Dus denk niet dat het daarmee te maken heeft :P We zitten dan in Moab, die zal ik ook maar snel boeken!

2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

Ben je zeker? Want had gelezen op het internet dat die op de maandag valt, na het eerste weekend van september. Dan is het dus gewoon op de eerste maandag van september volgens jou?
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Labour day is de eerste maandag van september, dit jaar dus op 1 september.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer