Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rooftop bar & restaurant Los Angeles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Erwinh
Amerikafan

Rooftop bar & restaurant Los Angeles

Bericht door Erwinh »

Ga eind April met een groep van 15 naar LA voor een week (congres). Vond op internet rooftop bars & restaurants in LA. Is er iemand al eens in zoiets geweest. Is dat wat? Iets aante bevelen? Of juist niet doen?
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Rooftop bar & restaurant Los Angeles

Bericht door RiverCola »

Is iemand al weleens in een bar geweest in Amerika? Is dat aan te bevelen of niet? ..... Vind ik een beetje een vraag van dezelfde aard. Of jij het leuk vindt om naar een bar te gaan dat kun je het beste zelf bepalen. Het enige verschil met een rooftop bar is dat je je drankje bovenop een wat hoger gebouw drinkt. Probeer en gij zult ontdekken, of zoiets :wink: .
Erwinh
Amerikafan

Bericht door Erwinh »

Tja, als je het zo stelt kan je het forum beter afschaffen :wink: Ik vroeg me af of iemand zoiets al heeft gedaan en een leuke stek weet. Iemand?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik ben er zelf binnen niet geweest, maar bij Venice Beach leek mij wel een leuke te zitten. Al was er toen wij er waren eigenlijk niets te beleven in Venice.....

Deze zit in downtown, http://standardhotels.com/downtown-la/f ... he-rooftop Ziet er goed uit hoor.

Hier nog wat meer rooftop bars in LA. http://laist.com/2013/04/24/the_best_ro ... _in_la.php

Ik heb dit wel in Las Vegas gedaan op het Mandalay Bay Hotel en het is wel zoals Rivercola zegt en bar op een gebouw. In 1e instantie kijk je misschien wel even naar het uitzicht, maar als het gezellig is gaat dat op een gegeven moment gewoon over naar een normaal op stap gevoel. Maar met een grote groep is het echt wel gezellig. En als je op de goede plek zit heb je ook een topuitzicht over LA, wat toch al een toffe stad is.
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Over LA kan ik het niet zeggen, maar ik heb wel eens een drankje gedaan op het dak van een bar/hotel in Bangkok (ja, dat ene hotel uit de Hangover 2 :)). Zeker bij schemering/duisternis een enorm gave ervaring. 10 cocktails later ging bij mij zelf het licht uit, maar op de foto's zie ik er heel gelukkig uit. :wink:

Wellicht dat ik het komende september zelf in LA nogmaals probeer (maar dan met een cola light). The Standard Hotel die Paul aandroeg ziet er heel leuk uit.
Groetjes,
Daniel
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

Ik vond het in New York in ieder geval super om eens te doen :thumbup:
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
Erwinh
Amerikafan

Bericht door Erwinh »

Dank voor de reacties, dat lijstje van internet had ik al eens gezien inderdaad. Begreep dat ook wel toegang wordt gevraagd, $20,- oid, beetje fors als je met z'n 15 en gaat. Iemand nog meer info?
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dat komt omdat ze het een beetje 'klassy' willen houden. Zie het als entree voor een disco/club.
Erwinh
Amerikafan

Bericht door Erwinh »

Nou, the Standard, downtown LA, is het helemaal. Twee weken geleden geweest. Fantastisch uitzicht, trendy tent met leuke hippe mensen. Kost een paar duiten, uurtje wachten in de rij, maar dan heb je ook wat. Een hele belevenis.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Top dat je even feedback geeft :thumbup:
Jvdkorput
Amerika-ontdekker

Bericht door Jvdkorput »

vorig jaar bij de rooftop bar in downtown LA geweest, wij moesten wat uurtjes doden voordat we 's ochtends vroeg vlogen. Was ideaal, ze hebben een biergarten en lounge gedeelte. Wij hebben helemaal niet hoeven wachten maar dat verschilt misschien per dag wat betreft drukte.
Ik vond het een supertent, leuk uitzicht, beetje tafeltenissen, biergarten genieten en natuurlijk beetje lounchen met mensen die heel open en vriendelijk zijn.
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Erwinh schreef:Nou, the Standard, downtown LA, is het helemaal.
Goed te horen joh. We zetten 'em op het lijstje voor deze zomer. Thanks voor het delen!
Groetjes,
Daniel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer