Heb overgens een maand ofzo(?) geleden in deze topic een lijst gezien met bij welke hotels dit wel kan. Dus wanneer je met z'n 2e aan het spelen bent, kun je 2x 3 nachten(volledige week!!) in 1 en dezelfde hotel boeken

moflaa schreef:Net terug van Vegas heerlijke tijd gehad (behalve het weekend met de amerikaanse "Springbreak"
Off topic:
Ik vlieg nooit maar dan ook nooit meer met United airlines. Wat een flut maatschappij vlucht overboooked en wij hadden nog geen seat numbers. Gelukkig dat op het laatst 4 mensen vrijwillig aanboden om hun stoel op te geven tegen een flinke vergoeding. daarna ingestapt waren de handbagage bakken vol. moest ik weer helemaal terug naar voren om daar mijn handbagage af te geven. Bedenk daarbij dat iedereen aan het boarden was en ik me ertussen moest wurmen en de stewardes maar aan het drillen dat ik naar voor moest. Werkelijk wat een nachtmerie is dat!
harryvb schreef:Als wij dit lezen dan blijkt dat er veel mensen spelen voor hoge bedragen en op een dag nogal wat punten innen, wij kunnen per dag ons rad draaien en een paar maal de hotels goed voor zo'n 20 tot 30000 punten dagelijks, kopen die punten ofzo.Harry schreef:Ja dat is nog steeds zo, maar als je met z'n tweeën gaat kun je het verdubbelen als je beide een account hebt.
Doen wij iets niet goed en is er op een andere manier meer punten te krijgen ?
Harry